IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : Wie is er al in de goliath geweest (Sixflags)? Pretparken / achtbanen topic Vorige pagina
Mythics
Usericon van Mythics
Posted 19-08-2020 11:10 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Als iemand die niks heeft met achtbanen heeft, want maakt de plaatsen achterin de beste? Oprechte vraag

[Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 19-08-2020 11:11]

I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath

Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 19-08-2020 11:36 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 19 augustus 2020 11:10 schreef Mythics het volgende:
Als iemand die niks heeft met achtbanen heeft, want maakt de plaatsen achterin de beste? Oprechte vraag

Achterin heb je vaak de meeste airtime (plekken waar je uit je stoel gegooid word). Het voorste gedeelte is al over de heuvel dus trekt de achterste karretjes met extra snelheid over de top waardoor je dus loskomt uit je stoeltje

Dat het de beste plekken zijn geldt niet voor elke coaster overigens, maar in Untamed gaat dat zeker op!

Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.

Mythics
Usericon van Mythics
Posted 19-08-2020 13:36 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Duidelijk! Dank voor de uitleg

I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath

F.Jacobse
geen gezeik, iedereen rijk
Usericon van F.Jacobse
Posted 25-08-2021 12:57 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

"En zo, dames en heren, maakt de Tegenpartij van alle bange burgers weer vrije jongens, van alle buitenlanders weer binnenlanders en zo poetst uw Tegenpartij alle stront weer van de rasse knikker."

Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 25-08-2021 13:05 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2021 12:57 schreef F.Jacobse het volgende:
https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenland/snelste-achtbaan-ter-wereld-dicht-na-botbreuken/ar-AANIJLB

Pijnlijk.

POV. Wel lekker snel. Ik zou instappen.

bub

Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 18-09-2021 16:28 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Gisteren bij Designer Outlet Roermond geweest, en ik wist werkelijk niet wat ik zag.

Allemaal hip geklede mensen die triomfantelijk te koop lopen met hun prada en burberry tassen, en vervolgens lekker een vette bek gaan halen bij de McDonalds, of als je duits bent, het schnitzelparadijs.

Het was er schoner dan in het gemiddelde echte pretpark.

Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 26-04-2022 10:25 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Net terug van een paar dagen Efteling nav het 45-jarig huwelijk van mijn ouders, met de hele familie 4 dagen in Bosrijk gezeten. Laatste keer dat ik in de Efteling was was toch zo'n 20 jaar geleden, maar wauw. Toch wel onder de indruk.

Alles klopt. De muziek, de geweldige theming bij de attracties, de aankleding, helemaal af. Blij dat we er overigens meerdere dagen waren, want in 1 dag kun je het gehele park niet fatsoenlijk zien. Wachttijden was ik wel beetje bang voor want prachtig weer, maar ik heb van vrijdag tot maandag geen enkele wachtrij langer dan 30 minuten gezien. De Efteling-app laat alle wachtrijen bij alle attracties ook keurig zien, waarbij je ook kunt sorteren op wachtrij of wat er bij je in de buurt is. Aanrader, want teringjantje, ik heb per dag zo'n 15 kilometer gelopen. De Efteling is GROOT.

Ok, achtbanen dus. De Baron 1898 is echt geniaal. Short but sweet, die eerste drop is toch best wel een dingetje, zeker op de voorste rij. Erg toffe manier van spanningsopbouw ook in de voorshow, mooi gemaakt allemaal. Dat soort dingen (voorshows, verhalen vertellen, etc) vind ik overigens sowieso erg tof. Je staat gewoon in de wachtrij maar hebt het idee dat je al met de attractie bezig bent, goed gedaan. Bijna alle nieuwere attracties hebben dat. Zo ontzettend veel details, fantastisch! Zo verschijnen er tijdens de voorshow van Baron 1898 ineens 'witte wieven' die op de muur worden geprojecteerd, en die komen door een klein luikje in de muur dat dan ook daadwerkelijk heel even opengaat. Van dat soort details kan ik echt genieten. Hoeven ze niet te doen, valt waarschijnlijk bijna niemand op, maar ze doen het toch.

De Python blijft een klassieker en is sinds de update en retrack in 2018 is 'ie ook lekker smooth. Joris en de Draak niet, maargoed, houten coaster dus dan mag dat. Wel een lekkere ragbaan die van begin tot eind de vaart er goed in houdt.

De Vliegende Hollander viel me echt gruwelijk tegen. Prachtige theming in de wachtrij, maar de rit is niet meer dan een stukje varen in een stikdonkere ruimte waarin het begint te stormen (maar je ziet echt helemaal niks) met daarin een kleine drop, een plotselinge geestverschijning en ineens ben je buiten. Daar was zó ongelooflijk veel meer mee te doen qua verhaal, aankleding, etc... Jammer. Achtbaangedeelte aan het einde stelt ook weinig voor.

De nieuwe kinderachtbaan Max & Moritz -tig keer gedaan want de duidelijke favoriet van mijn dochter, die elke rit gillend van plezier en met de handjes in de lucht in haar stoeltje zat, geweldig. Het tweede rondje gaat net iets sneller en stiekem is het best een heel leuk ritje met een paar goeie bochten. Geinig ook, zo'n powered coaster.

Al met al een dikke aanrader. Waanzinnig park. Bokkeduur, en dat weten ze ook goed uit te buiten, maargoed. Er is in elk geval over nagedacht. Uitgang 4D-film is in een prachtig aangeklede speeltuin waarop je natuurlijk je koters direct kwijt bent, met in diezelfde hal een uitgebreide koffietent/restaurant. Slim. Vlakbij de Baron staat een reclamebord met daarop een foto van churro's, en die ruik je op die plek ook. Het kraampje staat alleen stukken verderop, dus of ze hebben daar synthetische geurstoffen of ze hebben een afvoer/afzuiging van de kraam richting die plek geleid. Again: slim.

Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 06-05-2022 8:00 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Geinig, kom er net achter dat de zang van de Witte Wieven in Baron 1898 door Anneke van Giersbergen is gedaan.

Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com