|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Iemand nog plek in de auto heen en weer vanaf Kampen of Zwolle voor mij....ik haat bussen nl. |
|
quote: Trein Moon, er gaat ook een trein die kant op. |
|
quote: |
|
quote: Ja schat naar Kampen en daarna moet je echt met de bus.... |
|
quote: Je kunt in ieder geval tot 'T Harde komen, en vanaf daar is het idd met de bus. Maar dat ik misschien 10 minuten. |
|
Ja die kan ook nog indd....nou ja anyway samen opbaar vervoeren dan maar?? Heb de kinderen onder de pannen voor die dag ov reisding geeft aan over Harderwiekum.... [Dit bericht is gewijzigd door m00n op 14-10-2008 10:59] |
|
quote: Lijkt me een strak plan! Heb er iig al zin an! |
|
quote: Hoi. Tot aan het pretpark ook goed? Boeiender |
|
quote: Heb je dan ook nog een plekkie voor mij? |
|
quote: Zeker..... U is geweldig! |
|
Deze Mathieu |
|
quote: Je bent me net voor Moon! |
|
Ah. Ik heb wel plek ja, maar ik denk dat ik al vroeg die kant op ga, het is vanaf 10.00 uur open, dus wil ik er dan eigenlijk ook zijn. Dan ga ik s'avonds wel wat eerder weg, rond een uur of 20.00. Oh, en eerst maar even beter worden, ben nog zo brak en koortsig als maar kan... Boeiender |
|
quote: Ja ben ook ziekig hiero.. We hebben nog wel ff contact voor die tijd. Enne, op tijd heen lijkt me een goed plan en op tijd terug ook want ik wil ook nog wel in Hedon gaan kijken! |
|
quote: Ik kan om kwart over 9 Alan bij mijn mama brengen, daarna door naar jou. Ben ik er tegen half 10 dus, dan zijn we er vroeg genoeg toch?? |
|
Helaasch toch geen Walibi voor mij ivm rekeningen.... |
|
Wie is naar Halloween geweest in Walibi? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: *winkt* heb je nog meer plek? |
|
quote: Morgen gaan we |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Zaterdag nog naar Walibi geweest en maandag naar de Efteling drukke boel, voorlopig weer een jaar niet ofzo "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: Hier een filmpje van die roller coasters grotere broertje. (zonder zichtbare nattigheid) |
|
Ik heb tijdje geleden een docu op discovery van de making of gezien, erg indrukwekkend! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Die heb ik helaas niet helemaal gezien. Lijkt me trouwens machtig om een keertje in dat ding te zitten. |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |