|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Tsja, ik heb het afgekeken van de heren van Metallica en Exodus. Jaren 80 ding, maar aangezien ik niet van verandering hou, blijf ik er aan vasthouden. Edit. Er zitten dus wel veters in, alleen zitten er in de beide uiteinden een knoopje. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 18-04-2019 16:58] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ah, dit waren mijn schoenen in Egypte in 1990. En ja, die joggingbroek mocht iets langer qua pijpen, hehe. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 18-04-2019 22:48] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Ik kan me nog herinneren dat er echt legio schoentjes onder stonden eerder. Eikel |
|
De tering, dat wordt me een pareltje hoor, die RMC-coaster in Walibi... Week na de opening maar eens een ritje maken. Fucking benieuwd, en belachelijk veel zin in. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Gaaf. Ik en een paar collega's gaan rond deze tijd altijd een dagje walibi. Helaas is mijn schouder fucked up en zit ik te wachten op een (linker) schouder operatie. Zou ik nu in een achtbaan gaan zitten vliegt die schouder uit de kom. Hopelijk kan ik eind deze zomer na operatie en revalidatie nog in Untambed. Vet veel zin in. bub |
|
Officiële POV van Untamed... Holy crap, dat ziet er echt megasmooth uit Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Vandaag dagje Walibi gedaan, en één ding is zeker: Untamed is de allerbeste achtbaan van Nederland. Tering-fucking-Jantje, wát een ongelooflijk gave baan. Nadat je over de lifthill wordt gegooid is het één grote aaneenschakeling van dikke airtime en toffe inversies, zonder ook maar een enkel saai moment. Non-stop raggen. Smooth als boter. Echt flink van onder de indruk. Daarna Lost Gravity gedaan, en ook die heeft me positief verrast. Heerlijk en heftig baantje. Goliath blijft leuk, maar wat mij betreft mogen Speed of Sound en vooral Xpress: Platform 13 vertrekken. Alhoewel die laatste op een hele toffe manier qua theming is aangepakt zijn dit echt twee rammelbakken van de hoogste klasse. Saai baanverloop, hoofdpijn, veel te ruw. De lancering van Xpress is leuk, maar daarna mag hij van mij meteen de remmen in. Oké, nu was ik ook wel verwend door de eerste drie banen, maar wat een tegenvallers zeg. Maar serieus, als je ook maar enigszins achtbaanliefhebber bent: ga Untamed doen. Zo snel mogelijk. Waanzinnig. . Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
a.s. vrijdag schouder operatie. Hopelijk ben ik daarna spoedig hersteld om er gelijk heen te rijden en dan Untamed te "temmen". bub |
|
quote: Succes, en beterschap alvast!! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Bedankt. bub |
|
Zo. Een dagje Toverland. Naast Waliby het park voor rollercoasters in Nederland. Fenix en Troy zijn beide toppers. Alleen daarom al een bezoekje waard. bub |
|
Wat kost het bier daar? |
|
Geen bier gehad ivm bob. Maar wederhelft 3.50 voor een of ander vies kersen bier. Ze hadden diverse speciale bieren. Ik denk 4 euro gemiddeld. bub |
|
quote: Fenix is gaaf ja! Untamed inmiddels al gedaan? Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Nog niet. Deze zomer. bub |
|
Mocht je vandaag toevallig in Walibi zijn en ziet iemand met een Pestilence shirt. Hij lust bier. It giet oan! Vandaag Untamed. Zin in. bub |
|
Fenix kon ik niet in vanwege lengterestricties. Troy is Super! "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Untamed.... Fucking vet! Weer in de wachtrij. 20min. bub |
|
Is die Untamed wel echt nieuw of is het gewoon wat voorheen Robin Hood was? Die Speed of Sound heette voorheen La Via Volta en Xpress: Platform 13 was vroeger Superman The Ride. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Voorheen Robin Hood. Maar dusdanig verbouwd dat compleet nieuw is. Superveel airtime, 5 keer op zijn kop. En met name achterin te gek. Zo weer een keer. We staan in de virtuele wachtrij. bub |
|
quote: Eindelijk gelukt! Hij is vet hè, wat een lekkere, smoothe baan! Die eerste inversie is echt bizar Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Ja, een super baan. Zoals gezegd, flink wat airtime, toffe inversions, heerlijk bochtenwerk en inderdaad heerlijk smooth. Zondermeer de beste rollercoaster van Nederland. Fenix in Toverland mijn nummer 2. Uiteindelijk Untamed 3 keer kunnen doen waarvan 2 maal achterin. De beste plekken. 2 maal Lost Gravity en 2 maal Goliath, en ook daar de mazzel van 2 maal achterin. En voor de verkoeling El Rio Grande. In verband met de virtuele wachtrij dan 2 maal reuzenrad, de sombrero's erbij. Prima dagje. bub |
|
- [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 19-08-2020 11:10] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |