|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
... [Dit bericht is gewijzigd door HiddenWitch op 04-10-2008 11:45] Roses don't hurt but you have opened my soul with pain... |
|
hmm ik woon thuis en heb dus echt geen problemen met me ma over zulke dingen... zal wel aan het feit dat ik er totaal negeer liggen My madness, my sadness |
|
quote:Of dat je geen puber meer bent he. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
ouders pfff, kheb ook zoon paar |
|
zal wel goed komen na je puber tijd. |
|
ik woon op mezelf Maar, ik heb idd nogal problemen met mijn ouders (vooral pa) gehad.. Zugt.. Ben blij dat ik ervan verlost ben |
|
quote: Neh, ouders zuigen, je ganse leven lang. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: tja...jouw ouders mischien. |
|
quote:niet als het gaat om afspraken maken tijdens pubertijd, en gerenzen verleggen ensu. Dat is na de pubertijd tenminste afgelopen. Heb ik eindelijk achter de rug zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
Je kunt ook kijken of je ouders gelijk hebben in plaats van het meteen oneens te zijn met wat ze zeggen, dan willen ze meestal ook eerder kijken naar dingen waar ze echt ongelijk in hebben. Als jij redelijk bent zullen zij ook eerder redelijk zijn. Vaak moeten ze ook wennen aan het zelfstandiger worden van kinderen, wat best vervelend kan zijn als je oudste kind bent. |
|
quote:ook als je jongste bent hoor zoals bij mij het geval was. me broer (3 jaar ouder) heeft nergens grenzen in verlegt, dat moest ik dus maar doen zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
zeg wel, mijnjongere broer mag nu zoveel meer of ik toen,maar dat is bij ieder1 zo. Het ergste aan mijn ouders is dat ik nog steeds om 2 uur moet thuis zijn en dat ik niet mag liften. |
|
quote:klote.. ik vind dat wel behoorlijk streng naar je leeftijd gezien.. zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
ik ook, maar hou me sinds dit jaar niet meer aan de regels [Dit bericht is gewijzigd door the wounded immortal op 01-12-2002 16:32] |
|
Ik mag ook maar tot 2 uur uit, maar ik was het zat en kom gewoon later thuis. Als ze erover zeiken dan luister ik er niet naar. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ik heb altijd weggemogen zolang ik wilde, als ik maar zei hoe, wanneer en met wie ik thuisgeraakte... Mijn ouders sucken op n ander gebied wel. |
|
en af en toe blijf ik dan bij een vriend slapen 10 km van mijn huis. En zit ik op de meeting in ede. ongeveer 370 km |
|
bij mij is het (zeker dit afgelopen jaar) vrij simpel... als me moeder zij dat ik tjuis moest zijn rondt een bepaalde tijd zei ik gewoon dat ik nachtdienst had... werkt perfect(moet je alleen wel werk hebben waar je ook echt nachtdiensten draait normaal) My madness, my sadness |
|
Ik heb geen problemen met mijn ouders, ik kan rustig mijn eigen gangetje gaan. Het enige waar ze over zeuren is dat mij basversteker wat te hard staat Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Toch is het meestal zo dat de oudste de grenzen moet verleggen, maar als de oudste daar geen zin in heeft moet de jongste het natuurlijk doen. |
|
quote: tja dat kan heel erg vervelend zijn als je er zelf midden in zit. Aan de andere kant is het heel normaal om problemen met je ouders te hebben als je jouw leeftijd hebt. Dat zorgt er ook voor dat je op een gegeven moment graag uit huis wilt.......anders zit je op je 30e nog thuis joh Zo als je zelf zegt ik kan zelf denken Je bent je gewoon aan het losmaken van je ouders, vaak is dit een moeilijk proces ik wens je veel succes... |
|
ik zou zeggen ga gewoon op een volwassen manier met ze om. wees redelijk enzow.... dan is dr geen probleem, jah al je gaat lopen puberen.... kan je niet verwachten dat je ouders dan op een volwassen manier met je omgaan. heb zelf niet echt problemen met me ouders, nooit echt gehad. |
|
geen problemen mee "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Mijn vader heeft zich nooit bemoeid met mijn opvoeding, iig niet zolang ik me kan herinneren. Als hij nu zn mond opentrekt en commentaar heeft zeg ik: "Je hebt nooit wat gezegt dus hou nu ook je mond maar!" Mijn moeder verboodt dingen en liet dingen toe. Nu ze in de gaten heeft dak echt mn eigen zin doe zegt ze altijd tegen me: "Je trekt je toch nooit iets van mij aan dus je doet maar." Ik vertel haar wel altijd wat ik van plan ben en wat ik ga doen,maar tegenhouden heeft ze opgegeven bij mij. Kan gelukkig mijn eigen gangetje gaan. Zal dr wel mee te maken hebben dak 18 ben geworden aantal maanden geleden. Enige probleem wat ik nog met mn moeder heb(ik zeg altijd ouders maar mn vader is toch lucht) is dat ik geen piercings mag *zucht* "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
als je er toch nooit van aantrekt waarom zou je het dan voor een piercing wel doen |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |