![]()  | 
    ||||||
![]()  | 
	||||||

| 	
||||||
| Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38  | 
||||
| Auteur: | 

| 
|||
  | 
 True!   I am the 1%.  | 
|||||||||
  | 
 haha... t was niet echt een pretje. alhoewel t wel aardige mensen zijn  | 
|||||||||
  | 
 quote: Mee eens! Joost heeft goeie ideeën. Suppository:  www.suppository.nl                                  Leng Tch'e:   www.razorgrind.com  | 
|||||||||
  | 
 en wie heeft de nieuwe gadget al in huis?  | 
|||||||||
  | 
 quote: Heb wat oudere opnames en die beuken, dus ik zal de nieuwe ook maar checken. Suppository:  www.suppository.nl                                  Leng Tch'e:   www.razorgrind.com  | 
|||||||||
  | 
 ja, die is te gek, wel net nasum, maar das toch geen probleem?  | 
|||||||||
  | 
 Net een lomp schijfje gekocht Pigsty , cd heet spiders. Van tsjechie, klinkt echt goe. iemand die ze kent?  | 
|||||||||
  | 
 Pigsty HEERSCHT Heb The Return en die split met Cateblabla (erg slecht)  | 
|||||||||
  | 
 khad er nog nooit van ghoord, ma echt goe, leuke shape trouwes  | 
|||||||||
  | 
 Dat is een shape-cd idd, heb em nog nooit gezien, lijkt me cool schijffie  | 
|||||||||
  | 
 ja, echt degelijk. vr mij het beste nieuwe schijfje in de grind sinds de eerste sublime cadaveric decomposition  | 
|||||||||
  | 
 kent er iemand the excrementory grindfuckers?  | 
|||||||||
  | 
 Is Martyrium ook Grindcore?? die zijn vet ..  | 
|||||||||
  | 
 nee, drummer speelt wel in een grindcore bandje.  | 
|||||||||
  | 
 quote: JA heb guts, gore & grind van ze... lamme duitsers Yes, there are two paths you can go by, but in the long run, there's still time to change the road you're on.  | 
|||||||||
  | 
 daar moet ik ook eens gaan checken  | 
|||||||||
  | 
 kent iemand hier Sanity's Dawn? Brute grindcore uit Duitsland, ik heb helaas alleen mp3. " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood"  | 
|||||||||
  | 
 Sanity's Dawn is ook wel gaaf ja. Heb ik trouwens ook alleen maar op mp3. Blood Duster is ook gaaf! Doe mij maar MF!  | 
|||||||||
  | 
 da is hier toch een hollandse website. waarom wordt hier nooit over LAST DAYS OF HUMANITY gesproken, of Rompeprop of Prostitue disfigurement? toch niet mis?  | 
|||||||||
  | 
 zeker niet maare u vergeet een beetje inhume   | 
|||||||||
  | 
 execuseer ma t'is toch zo da er weinig over wordt gezegd.  | 
|||||||||
  | 
 zeer zeker en het is een band die zeer gewaadeerd moet worden vind ik dan   | 
|||||||||
  | 
 hollandse grindcore bands? u praat over: inhume, insult, bile, suppository, collision, blood i bleed, my minds mine, stoma  | 
|||||||||
  | 
 En Severe torture, of is dat weer meer death? Chupie! Chupie! Chupieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!  | 
|||||||||
| Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38  | 
| Index / Algemeen |