|
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
True! I am the 1%. |
|
haha... t was niet echt een pretje. alhoewel t wel aardige mensen zijn |
|
quote: Mee eens! Joost heeft goeie ideeën. Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
en wie heeft de nieuwe gadget al in huis? |
|
quote: Heb wat oudere opnames en die beuken, dus ik zal de nieuwe ook maar checken. Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
ja, die is te gek, wel net nasum, maar das toch geen probleem? |
|
Net een lomp schijfje gekocht Pigsty , cd heet spiders. Van tsjechie, klinkt echt goe. iemand die ze kent? |
|
Pigsty HEERSCHT Heb The Return en die split met Cateblabla (erg slecht) |
|
khad er nog nooit van ghoord, ma echt goe, leuke shape trouwes |
|
Dat is een shape-cd idd, heb em nog nooit gezien, lijkt me cool schijffie |
|
ja, echt degelijk. vr mij het beste nieuwe schijfje in de grind sinds de eerste sublime cadaveric decomposition |
|
kent er iemand the excrementory grindfuckers? |
|
Is Martyrium ook Grindcore?? die zijn vet .. |
|
nee, drummer speelt wel in een grindcore bandje. |
|
quote: JA heb guts, gore & grind van ze... lamme duitsers Yes, there are two paths you can go by, but in the long run, there's still time to change the road you're on. |
|
daar moet ik ook eens gaan checken |
|
kent iemand hier Sanity's Dawn? Brute grindcore uit Duitsland, ik heb helaas alleen mp3. " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
Sanity's Dawn is ook wel gaaf ja. Heb ik trouwens ook alleen maar op mp3. Blood Duster is ook gaaf! Doe mij maar MF! |
|
da is hier toch een hollandse website. waarom wordt hier nooit over LAST DAYS OF HUMANITY gesproken, of Rompeprop of Prostitue disfigurement? toch niet mis? |
|
zeker niet maare u vergeet een beetje inhume |
|
execuseer ma t'is toch zo da er weinig over wordt gezegd. |
|
zeer zeker en het is een band die zeer gewaadeerd moet worden vind ik dan |
|
hollandse grindcore bands? u praat over: inhume, insult, bile, suppository, collision, blood i bleed, my minds mine, stoma |
|
En Severe torture, of is dat weer meer death? Chupie! Chupie! Chupieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |