IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Auteur:
Topic : grindcore Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-02-2004 22:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Neen, jij vindt dat 80% van de grindcore zuigt.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-02-2004 22:06 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Maar ik ben tevens een orakel der wijsheid......dusssss.


Waarom staat dit in Algemeen?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-02-2004 22:06 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2004 22:03 schreef Chelman het volgende:
Er zijn een aantal bands die mij wel kunnen bekoren maar dit genre leent zich iets te veel om gewoon meuk uit te brengen onder de mom van Extreme-Grind. Dat is ook een kwaaltje waar BM aan lijdt, zij het in een ietwat kleinere mate (IMNSFHO).


Dat de teksten van bijv. Agathocles nog linkser als Mao zijn en iedere rechtgeaarde kapitalist in spontaan in vlammee doen uitbarsten zal de pret ook niet verhogen voor jou lijkt me.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-02-2004 22:07 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2004 22:06 schreef attila_de_hun het volgende:
Dat de teksten van bijv. Agathocles nog linkser als Mao zijn en iedere rechtgeaarde kapitalist in spontaan in vlammee doen uitbarsten zal de pret ook niet verhogen voor jou lijkt me.


Zie mijn post voor jouw quote.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-02-2004 22:09 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2004 22:07 schreef Chelman het volgende:
Zie mijn post voor jouw quote.


idd, raar dat dit in "algemeen" staat.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-02-2004 22:10 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2004 22:09 schreef attila_de_hun het volgende:
idd, raar dat dit in "algemeen" staat.


Ik bedoelde deze:

quote:
Op 20 februari 2004 21:59 schreef Chelman het volgende:
(...)
Daarnaast zijn veel van de bands van die openlijke links-activisten en dat trekt mij natuurlijkerwijs nog minder.





KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-02-2004 22:17 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ah, die post. maar eigenlijk zijn binnen de grindcore ook al weer een hoop aftakkingen ontastaan. Vroeger,toen alles nog eenvoudig en overzihtelijk was, ten tijde van napalm death, ENT, Doom ( schitterende bands waren dat toch) etc was het best links/politiek georienteerd maar nu heb je ook van die gore en horror georiënteerde bands.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 20-02-2004 23:18 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Die gore en horror shit vind ik dus ook vaak niet zo veel aan....dan hoor ik liever Agathocles of Rot die teksten van hun staan tenMINCEte nog ergens voor...


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-02-2004 23:21 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2004 23:18 schreef BARABAS het volgende:
Die gore en horror shit vind ik dus ook vaak niet zo veel aan....dan hoor ik liever Agathocles of Rot die teksten van hun staan tenMINCEte nog ergens voor...


probeer siege uit de VS eens. die hebben een mini cd uit, die weliswaar moeilijk te vinden is, maar erg goed is. siege is een soort oervader van die politiek grindcore.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-02-2004 23:23 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Politiek en muziek vind ik dus niks.

Ja, ik luister vrij veel naar bands als Graveland etc. maar dit juist omdat hun politiek niet echt uit de muziek blijkt.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 20-02-2004 23:26 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Ik vind de teksten van Scum(ND) ook te gek!


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 20-02-2004 23:30 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 20 februari 2004 22:05 schreef Chelman het volgende:
80% van grindcore zuigt.


hehheh, jah.

grind was leuk in het begin, ik volg die scene al jaren niet meer.



Oud Vuil.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 20-02-2004 23:31 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 20 februari 2004 23:26 schreef BARABAS het volgende:
Ik vind de teksten van Scum(ND) ook te gek!


multi-national corporations

genocide, starving nations.


instinct of survival.


Oud Vuil.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-02-2004 23:37 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2004 23:31 schreef webblaster wim het volgende:
multi-national corporations

genocide, starving nations.


instinct of survival.


dan moet ik toch echt effe wat van DRI citeren wat ik zo super vond:

you buy buy buy, all day long.

capitalists suck
capitalists suck
cpaitalists suck
capitalists suck

wel geen grindcore maar die eerste van DRI zou bij iedereen in de kast moeten staan.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-02-2004 23:39 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2004 23:37 schreef attila_de_hun het volgende:
dan moet ik toch echt effe wat van DRI citeren wat ik zo super vond:

you buy buy buy, all day long.

communists suck
communists suck
communists suck
communists suck

wel geen grindcore maar die eerste van DRI zou bij iedereen in de kast moeten staan.


Ja...met dit soort teksten kan ik wel leven.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 20-02-2004 23:39 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Hoe heet die eerste ook alweer want volgens mij heb ik 'm op bandje..


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 20-02-2004 23:43 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 20 februari 2004 23:39 schreef Chelman het volgende:
Ja...met dit soort teksten kan ik wel leven.


dát dacht ik al.


Oud Vuil.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 20-02-2004 23:46 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Ik ben ook hard aan het schrijven want volgend jaar zit ik op een opleiding waar ik heel mooie apparatuur ter beschikking heb om eens bruut los te gaan met mijn eenmansband


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-02-2004 23:46 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2004 23:39 schreef Chelman het volgende:
Ja...met dit soort teksten kan ik wel leven.


hey! dat citaat is net zo echt als Bush, jr. in soldatenkledij!

Barabas, die cd heet Dirty Rotten cd. Hoe de oorspronkljk lpee heet weet ik ook niet.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 20-02-2004 23:47 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Zal dan wel Dirty Rotten L.p zijn denk ik, en volgens mij heb ik die inderdaad op bandje

[Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 20-02-2004 23:48]


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 20-02-2004 23:50 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 20 februari 2004 23:46 schreef attila_de_hun het volgende:
hey! dat citaat is net zo echt als Bush, jr. in soldatenkledij!

Barabas, die cd heet Dirty Rotten cd. Hoe de oorspronkljk lpee heet weet ik ook niet.


heette die niet gewoon DRI, de tweede was Dealing With It, dat weet ik nog wel.


Oud Vuil.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-02-2004 23:55 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2004 23:50 schreef webblaster wim het volgende:
heette die niet gewoon DRI, de tweede was Dealing With It, dat weet ik nog wel.

klopt, ook een erg goede trouwens.

hier heb je een goed DRI overzicht:

http://www.dirtyrottenimbeciles.com/music.htm


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 21-02-2004 0:00 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Toch staat daar ergens iets over Dirty Rotten LP


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


zombie
Usericon van zombie
Posted 21-02-2004 3:26 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2004 23:21 schreef attila_de_hun het volgende:
probeer siege uit de VS eens. die hebben een mini cd uit, die weliswaar moeilijk te vinden is, maar erg goed is. siege is een soort oervader van die politiek grindcore.


Ja, die Siege single heette volgens mij Drop Dead, weten we gelijk waar die band zijn naam vandaan heeft gehaald. Mag wel weer eens een re-release van komen, al stonden er maar een handvol nummers op.


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 21-02-2004 9:46 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

en check dropdead zelf ook maar eens. een enorm fijn orkestje



Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen