|
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
Neen, jij vindt dat 80% van de grindcore zuigt. |
|
Maar ik ben tevens een orakel der wijsheid......dusssss. Waarom staat dit in Algemeen? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Zie mijn post voor jouw quote. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: idd, raar dat dit in "algemeen" staat. |
|
quote: Ik bedoelde deze: quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ah, die post. maar eigenlijk zijn binnen de grindcore ook al weer een hoop aftakkingen ontastaan. Vroeger,toen alles nog eenvoudig en overzihtelijk was, ten tijde van napalm death, ENT, Doom ( schitterende bands waren dat toch) etc was het best links/politiek georienteerd maar nu heb je ook van die gore en horror georiënteerde bands. |
|
Die gore en horror shit vind ik dus ook vaak niet zo veel aan....dan hoor ik liever Agathocles of Rot die teksten van hun staan tenMINCEte nog ergens voor... Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: probeer siege uit de VS eens. die hebben een mini cd uit, die weliswaar moeilijk te vinden is, maar erg goed is. siege is een soort oervader van die politiek grindcore. |
|
Politiek en muziek vind ik dus niks. Ja, ik luister vrij veel naar bands als Graveland etc. maar dit juist omdat hun politiek niet echt uit de muziek blijkt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik vind de teksten van Scum(ND) ook te gek! Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: hehheh, jah. grind was leuk in het begin, ik volg die scene al jaren niet meer. Oud Vuil. |
|
quote: multi-national corporations genocide, starving nations. instinct of survival. Oud Vuil. |
|
quote: dan moet ik toch echt effe wat van DRI citeren wat ik zo super vond: you buy buy buy, all day long. capitalists suck capitalists suck cpaitalists suck capitalists suck wel geen grindcore maar die eerste van DRI zou bij iedereen in de kast moeten staan. |
|
quote: Ja...met dit soort teksten kan ik wel leven. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Hoe heet die eerste ook alweer want volgens mij heb ik 'm op bandje.. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: dát dacht ik al. Oud Vuil. |
|
Ik ben ook hard aan het schrijven want volgend jaar zit ik op een opleiding waar ik heel mooie apparatuur ter beschikking heb om eens bruut los te gaan met mijn eenmansband Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: hey! dat citaat is net zo echt als Bush, jr. in soldatenkledij! Barabas, die cd heet Dirty Rotten cd. Hoe de oorspronkljk lpee heet weet ik ook niet. |
|
Zal dan wel Dirty Rotten L.p zijn denk ik, en volgens mij heb ik die inderdaad op bandje [Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 20-02-2004 23:48] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: heette die niet gewoon DRI, de tweede was Dealing With It, dat weet ik nog wel. Oud Vuil. |
|
quote: klopt, ook een erg goede trouwens. hier heb je een goed DRI overzicht: http://www.dirtyrottenimbeciles.com/music.htm |
|
Toch staat daar ergens iets over Dirty Rotten LP Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Ja, die Siege single heette volgens mij Drop Dead, weten we gelijk waar die band zijn naam vandaan heeft gehaald. Mag wel weer eens een re-release van komen, al stonden er maar een handvol nummers op. |
|
en check dropdead zelf ook maar eens. een enorm fijn orkestje |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |