|
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
zal het chekken! Machetazo! lekker rauw, snerpend, vuil en pist off.. Gave albums;Trono De Huesos, Carne de cementerio verder heb ik vandaag geen fuck te melden.. Suck my piss |
|
Dysmenorrheic Hemorrhage iemand fan? :p |
|
Splatterhouse (goregrind), General Surgery (goregrind)en Screaming Afterbirth (grindcore) Trouwens, weet iemand wanneer Kutschurft met een nieuwe cd komt en of ze ergens gaan optreden. Zou tof zijn als ze in de Baroeg zouden komen [Dit bericht is gewijzigd door Legion of Satan op 05-05-2005 18:06] |
|
quote: Nieuw album komt er binnenkort aan. Check de site van Razorback voor meer info. |
|
Die Machetazo is al een tijdje uit hoor !! Gave band idd, maar jullie mogen Lord Gore en Frightmare ook niet vergeten Ow enne wij hebben binnenkort ook een nieuwe / meer van hetzelfde release check www.fondlecorpse.nl voor verdere info |
|
quote: beter!! nice info! Arghoslent@Lord Gore Doet mij echt weinig.. [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 06-05-2005 12:18] Suck my piss |
|
Dysmenorrheic Hemorrhage iemand vertrouwd met deze groep? :p |
|
Een oude liefde van me weer in mijn hart gesloten. De Hellbound LP uit 1988 van Satanic Malfunctions in een sentimentele bui gekocht op een Duitse veilingssite. Extreme fast/grindcore. Het heeft wel wat invloeden van Intense Degree, maar dan veel krakeriger en bruter. Er zijn geloof ik niet veel mensen die het kennen.Het bestaat uit twee man, gitaar en drums. Ik krijg er echt flashbacks van om dit weer te horen na een jaar of 15. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Mooi dat dit topic net omhoog geschopt is. Dat geeft mij de kans om de band Citizen onder de aandacht te brengen. Deze Amerikaanse band heeft net hun debuut cd, Manifesto For The New Patriot, uitgebracht op Codebreaker records. Grind zoals het hoort, super snel, politiek getint en met een punk attitude. Nu Nasum is weggevallen wordt het gat gevult met o.a. Rotten sound, Relevant few, Gadget en dit Citizen past ook perfect in dat rijtje. http://www.guerrillagrind.org [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 05-07-2005 17:18] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Klinkt wel lekker, maar voor mij wat te glad... Mja, zekers wel interessant maar dan moet ik niet te veel van dit lezen: 'We have created a unique sound for the revolution, one that embraces every nation at once, and yet, doesn't become specific or overly referential.' Oke, 't zijn Amerikanen, kunnen zij ook niks aan doen Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Te glad? Ik denk dat, als je dit soort muziek rauwer gaat produceren, je al heel gauw in chaos vervalt. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Kennen jullie de band Cliteater Dat is echt strakke shit. Eat clit or die |
|
Nee, nooit van gehoord, MP3's ? Dude......................... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
jij bent een bandlid waarschijnlijk... The death of J-lo!! Heersch iemand de nieuwqe Pigsty reeds in bezit? signature |
|
quote: Neen hier niet, maar binnenkort wel! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Smashed Face Gored Face Gerbophilia Fistfuckers allemaal toffe goregrind bands die geweldig zijn ! vette shit ! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Smashed face en Gerbophilia net gezien op Rotting in the sun, vooral die laatste is fucking gaaf, vrouwlijke vocalist ten top ! dat wijfie ken screamen goddamn!!! Enige aanvulling: Gonorrhoeaction (heerlijk groovende gore) |
|
Groovende goregrind zuigt dikke tieten. Goregrind moet rammen en blazen als een gek !!!! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Dat bericht is enigzins verwarrend... Goeie grindcore is grindcore die blijft plakken als secondelijm in je oren. Dysmenorrheic Hemorrhage Pigsty Cativeiro Amoebic Dysentery Ghoul [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 25-07-2005 22:28] signature |
|
Ghoul vinnik nou niet echt grindcore hoor, sorry. Fuck the world and fuck you |
|
80% van alle bands die in dit topic genoemt zijn zijn geen grindcore. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Wat is nu precies grindcore? |
|
ja, ok, Ghoul is geen grindcore. signature |
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |