IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Auteur:
Topic : grindcore Vorige pagina | Volgende pagina
Nix
Usericon van Nix
Posted 12-09-2005 22:23 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Weet ik.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


herrie
Usericon van herrie
Posted 13-09-2005 11:27 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

[quote]Op 12 september 2005 21:58 schreef skullfuck het volgende:
ooh, en als wij je mailen dan merken we het?


oppleuren man..

volgens mij moet jij op het internet niet zo'n grote mond hebben. spreek me maar aan als je me ziet.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 13-09-2005 13:04 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 13 september 2005 11:27 schreef herrie het volgende:
Op 12 september 2005 21:58 schreef skullfuck het volgende:
ooh, en als wij je mailen dan merken we het?


oppleuren man..

volgens mij moet jij op het internet niet zo'n grote mond hebben. spreek me maar aan als je me ziet.


We gots some e-beef goin'on yo!!

html/666.img; eerst leren quoten. Dan zien we wel verder.

Post anders een link naar je band, dit gaat nergens over.

Np Discordance Axis - The Inalienable Dreamless


Suck my piss


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 13-09-2005 13:10 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 13 september 2005 11:27 schreef herrie het volgende:
Op 12 september 2005 21:58 schreef skullfuck het volgende:
ooh, en als wij je mailen dan merken we het?


oppleuren man..

volgens mij moet jij op het internet niet zo'n grote mond hebben. spreek me maar aan als je me ziet.


www.leerquoten.nl



BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 13-09-2005 13:31 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2005 21:56 schreef herrie het volgende:
LD'50! old school social critical grindcore. Zoals grindcore ooit bedoeld was.

En daarom moet er Social Critical voor staan?


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 13-09-2005 13:33 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

*l8 nog even om zichzelf*


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 13-09-2005 15:57 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Denet even wat op me computer tegen gekomen. Deathbound. Ook weer lekker rossen.



Doomy
Usericon van Doomy
Posted 14-09-2005 3:29 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2005 11:27 schreef herrie het volgende:
Op 12 september 2005 21:58 schreef skullfuck het volgende:
ooh, en als wij je mailen dan merken we het?


oppleuren man..

volgens mij moet jij op het internet niet zo'n grote mond hebben. spreek me maar aan als je me ziet.
Hey! Neuken jullie mekaar?


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Argh
Usericon van Argh
Posted 14-09-2005 3:40 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

het zal vast al 2039812093810923x eerder gevraagd zijn maar ik ben te lui om alles door te lezen, maar waarom staat dit topic in godsnaam in "algemeen" , kom op MOD NAZI'S ... dit verdient een betere plek!


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 14-09-2005 4:20 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2005 3:40 schreef Argh het volgende:
het zal vast al 2039812093810923x eerder gevraagd zijn maar ik ben te lui om alles door te lezen, maar waarom staat dit topic in godsnaam in "algemeen" , kom op MOD NAZI'S ... dit verdient een betere plek!
Oeh! Pas maar op dat je niet geband wordt...


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 14-09-2005 5:57 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

het interesseert niemand waarin dit topic staat..er wordt niet voor niets zo weinig in gepost..


Fuck the world and fuck you


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 14-09-2005 11:14 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Ik zeg Discordance Axis...

En dan kan dit topic op slot..

ja

http://www.studio-grey.com/da/


Suck my piss


zombie
Usericon van zombie
Posted 14-09-2005 12:47 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

Use of weapons en Jigsaw behoren tot de vetste grind nummers ooit geschreven. Tot op de dag van vandaag ben ik geen grindcore band tegengekomen die zo intens op mij overkomt als Discordance Axis.

Had je die Our last day verzamelaar van Discordance al? Staan twee obscure nummers op (Sega bass fishing cover en Pikadourei, die laatste stond ook al op de split met Corrupted en 324 dus niet echt heel obscuur) en een hele berg covers van oa Realized, Gate en Noiseear. Wel leuk voor de verzameling.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 14-09-2005 13:44 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 14 september 2005 12:47 schreef zombie het volgende:
Tot op de dag van vandaag ben ik geen grindcore band tegengekomen die zo intens op mij overkomt als Discordance Axis.

Ik dus ook niet!

Had je die Our last day verzamelaar van Discordance al? Wel leuk voor de verzameling.

nope, nog niet. NOG hehehe. Shirts zijn ook aardig schaars jammer genoeg.En die split heerscht! Corrupted !!!!!


[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 14-09-2005 13:45]


Suck my piss


Lucas
Usericon van Lucas
Posted 14-09-2005 20:11 by Lucas Wijzig reactieProfiel van LucasQuote dit bericht

allemaal naar trutnov, tsjechie deze zomer! HET grindfestival vindt daar plaats OBSCENE EXTREME


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 14-09-2005 20:41 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

666


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 15-09-2005 1:55 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2005 20:11 schreef Lucas het volgende:
allemaal naar trutnov, tsjechie deze zomer! HET grindfestival vindt daar plaats OBSCENE EXTREME
Volgende zomer ja, wordt wel bruut...Als ik ga tenminste


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 19-09-2005 12:26 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Nog mensen die Unholy Grave kunnen waarderen?

Vieze, pist off grindcore, met gave midtempo stukken. En ja, ze hebben ook humor.

De agathocles/unholy grave split, klinkt nog behoorlijk duidelijk en helder maar, ik weet dat ze nog veel meer hebben uitgebracht met een bijna low-fi productie. Split met Embalming Theatre bijvoorbeeld. Maar hey ik kan wel alles horen en het beukt alleen maar meer.

Ik moet meer hebben van dit!

Ps er is ook een rotten sound split!(vette Dead shall rise covah yo)


Suck my piss


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-09-2005 12:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

yeah! Unholy grave gorgelt de drap uit je lymfeklieren!

BTW... hier net een Gore beyond Necropsy en een split van 2 minutos de odio en Rot binnen


signature


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 19-09-2005 23:32 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

dat draaide ik vroeger wel vaker... wie is er hier bekent met morser uit duitsland? werkte vroeger met 2 gitaristen, 2 bassisten en 4 zangers. erg bruut



skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 20-09-2005 2:26 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 19 september 2005 23:32 schreef collision-tammi het volgende:
dat draaide ik vroeger wel vaker...



wat?


Suck my piss


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 20-09-2005 11:50 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

ROT? HEERLIJK!


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 20-09-2005 12:00 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2005 12:26 schreef skullfuck het volgende:
Nog mensen die Unholy Grave kunnen waarderen?

Vieze, pist off grindcore, met gave midtempo stukken. En ja, ze hebben ook humor.

De agathocles/unholy grave split, klinkt nog behoorlijk duidelijk en helder maar, ik weet dat ze nog veel meer hebben uitgebracht met een bijna low-fi productie. Split met Embalming Theatre bijvoorbeeld. Maar hey ik kan wel alles horen en het beukt alleen maar meer.

Ik moet meer hebben van dit!

Ps er is ook een rotten sound split!(vette Dead shall rise covah yo)


hebnog een paar cd's van Unholy Grave hier liggen waar ik toch niet meer naar luister, een cd is crucified, ander weet ik zo snel niet meer. mail mar als je ze hebben moet.


Fuck the world and fuck you


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 20-09-2005 12:40 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Lijkt me een strak plan. 1 probleem;



WAT IS JE MAIL ADRES?


Suck my piss


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 20-09-2005 13:15 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2005 12:40 schreef skullfuck het volgende:
Lijkt me een strak plan. 1 probleem;



WAT IS JE MAIL ADRES?




die crucified heb ik hier nu voor me liggen. 6 euro incl. porto.de rest moet ik nog even opzoeken, hoor je later wel.

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 20-09-2005 14:08]


Fuck the world and fuck you


Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen