|
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
Weet ik. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: We gots some e-beef goin'on yo!! html/666.img; eerst leren quoten. Dan zien we wel verder. Post anders een link naar je band, dit gaat nergens over. Np Discordance Axis - The Inalienable Dreamless Suck my piss |
|
quote: www.leerquoten.nl |
|
quote:En daarom moet er Social Critical voor staan? Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
*l8 nog even om zichzelf* Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Denet even wat op me computer tegen gekomen. Deathbound. Ook weer lekker rossen. |
|
quote:Hey! Neuken jullie mekaar? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
het zal vast al 2039812093810923x eerder gevraagd zijn maar ik ben te lui om alles door te lezen, maar waarom staat dit topic in godsnaam in "algemeen" , kom op MOD NAZI'S ... dit verdient een betere plek! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote:Oeh! Pas maar op dat je niet geband wordt... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
het interesseert niemand waarin dit topic staat..er wordt niet voor niets zo weinig in gepost.. Fuck the world and fuck you |
|
Suck my piss |
|
Use of weapons en Jigsaw behoren tot de vetste grind nummers ooit geschreven. Tot op de dag van vandaag ben ik geen grindcore band tegengekomen die zo intens op mij overkomt als Discordance Axis. Had je die Our last day verzamelaar van Discordance al? Staan twee obscure nummers op (Sega bass fishing cover en Pikadourei, die laatste stond ook al op de split met Corrupted en 324 dus niet echt heel obscuur) en een hele berg covers van oa Realized, Gate en Noiseear. Wel leuk voor de verzameling. |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 14-09-2005 13:45] Suck my piss |
|
allemaal naar trutnov, tsjechie deze zomer! HET grindfestival vindt daar plaats OBSCENE EXTREME |
|
666 Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:Volgende zomer ja, wordt wel bruut...Als ik ga tenminste Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Nog mensen die Unholy Grave kunnen waarderen? Vieze, pist off grindcore, met gave midtempo stukken. En ja, ze hebben ook humor. De agathocles/unholy grave split, klinkt nog behoorlijk duidelijk en helder maar, ik weet dat ze nog veel meer hebben uitgebracht met een bijna low-fi productie. Split met Embalming Theatre bijvoorbeeld. Maar hey ik kan wel alles horen en het beukt alleen maar meer. Ik moet meer hebben van dit! Ps er is ook een rotten sound split!(vette Dead shall rise covah yo) Suck my piss |
|
yeah! Unholy grave gorgelt de drap uit je lymfeklieren! BTW... hier net een Gore beyond Necropsy en een split van 2 minutos de odio en Rot binnen signature |
|
dat draaide ik vroeger wel vaker... wie is er hier bekent met morser uit duitsland? werkte vroeger met 2 gitaristen, 2 bassisten en 4 zangers. erg bruut |
|
quote: wat? Suck my piss |
|
ROT? HEERLIJK! Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: hebnog een paar cd's van Unholy Grave hier liggen waar ik toch niet meer naar luister, een cd is crucified, ander weet ik zo snel niet meer. mail mar als je ze hebben moet. Fuck the world and fuck you |
|
Lijkt me een strak plan. 1 probleem; WAT IS JE MAIL ADRES? Suck my piss |
|
quote: die crucified heb ik hier nu voor me liggen. 6 euro incl. porto.de rest moet ik nog even opzoeken, hoor je later wel. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 20-09-2005 14:08] Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |