|
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: U kent de prys en men mail !!!! Fuck the world and fuck you |
|
Zoals beloofd hier nog wat meer spul, alles cd en mag weg voor 5 pleuro per stuk exclusief portoshit Inhumate : Growth grindcore TON : Blind Follower death metal Convent : The Truth Revealed death metal Agathocles : Superiority Overdose mincecore Surgical Dissection : The Inborn Malignance goredeath Repugnance : Maximum Perversum death metal Morbid Savouring : Autopsy Lust death metal Hermaphrodit : Fekal Party goregrind Sadistic Torment : Unearthly Horrors death metal Gods Of Emptiness : Disobedience grindcore Sanatorium : Arrival Of The Forgotten Ones death metal Agathocles / CHC : split mincecore Spinegrinder : A Visual Symphony Of Horror grindcore Orth : Feed The Flames death metal Drogheda / Morticite : split mince / grindcore Fuck the world and fuck you |
|
Op Volle Snoeren 5 dus op 22 April. |
|
ja, ik ben daar...dit keer ga ik proberen je te stalken hehehe. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 10-02-2006 17:56] Fuck the world and fuck you |
|
Gevonden, kneusje ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: hou je smoel jood. "I had sex, intercourse with her. It's one of those things that I guess got to be part of my life, having sexual intercourse with the dead." Henry L. Lucas |
|
Kakkerlakje van me, doe maar zoet. Fuck the world and fuck you |
|
Weet iemand nog een mailorder die Relevant Few - The Art Of Today en Relevant Few - Who Are Those of Leadership? verkoopt? Kan ze nergens vinden. |
|
geen idee. Zombie je pakketje is vandaag op de bus gegaan ! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Musicsafe heeft er 1! Ik blijf die site maar promoten.. Hebben ernstig veel en hebben geen verzendkosten! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Nee, dat moest er nog eens bijkomen met zulke prijzen. |
|
wie weet nog wat my minds mine achtige bands en/of klonen? Je moeder. |
|
quote: Vind de prijzen over het algemeen aardig meevallen.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Nou... Even op die link gekeken, veel rond de 17 a 18 euro. Toch best prijzig, daar heb je ze bij de Free Records Shop onderhand ook voor. |
|
Veels te duur inderdaad, toen Compact Disc nog een piepjong nieuw iets was kostten CDtjes iets van 44 piek, dat is met de jaren gezakt naar een gulden of 20 en sinds de pleuro betalen we weer gewoon richting de 40 gulden voor een CDtje... Smeerlapperij is het, verdomme! Een CD mag gewoon niet meer als een pleuro of 10 kostten! Stelletje tyfusjoden! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ach, bij de meeste mailorders betaal je 12 a 13 euro. Vind ik niet zo'n probleem. Bekendere spul is wel wat duurder. |
|
Tot een pleuro of 15 kan ik er wel mee leven inderdaad, maar daarboven is gewoon te veel. De grote platenmaatschappijen die mainstream muziek uitbrengen maken zichzelf alleen maar meer kapot met hun prijsverhogingen om zogenaamd de dalende verkoopcijfers van CD's op te vangen. Ze jagen alleen maar meer mensen naar het downloaden toe op deze manier, ze zouden juist iets moeten doen om het kopen van een CD weer aantrekkelijk te maken voor de mensen in plaats van als een stelletje hersendode mongolen de prijzen op te drijven en dan ook nog te geloven dat het zo wel goed komt. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2082833 |
|
quote: Hmmm, ga eens kijken naar de jaren 90 powerviolence beweging. Bands als Crossed out, No comment, Spazz, Lack of interest, Stapled shut, Apartement 213, Plutocracy, Despise you...etc. Deze komen qua stijl wel aardig in de buurt van My minds mine. Ik ken enkel geen band die als een perfecte kloon van MMM klinkt, maar dan zet je maar gewoon je My minds mine platen weer eens op. |
|
quote: Hun vorige album 'Preamble to oblivion' was ook al zo'n knaller. Alleen staan op deze plaat veel meer sludge nummers en is de productie een stuk vetter. Plus te gekke Napalm death en Accused covers. Aanrader! |
|
quote: thanks! tsja ik heb totaal geen verstand van hoe de grindcore weer verdeeld is in subsubsubgenres dus zo'n omschrijving werkt dan wat beter. en MMM opzetten is een goed plan Je moeder. |
|
quote: wow, geen één keer het woord jood Je moeder. |
|
quote: het franse sylvester staline komt er live wel bij in de buurt... als ze op de juiste plek spelen (en dus niet op death metal festivals...) |
|
quote: Man Is the Bastard. Suck my piss |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |