IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Auteur:
Topic : grindcore Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-08-2005 13:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

mijn aars?


nee, het spuit me. ooit geluid opgenomen in een aldi-winkel na de uren... prima accoustic!


signature


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 03-08-2005 13:57 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 3 augustus 2005 13:14 schreef Hypnos het volgende:
mijn aars?


nee, het spuit me. ooit geluid opgenomen in een aldi-winkel na de uren... prima accoustic!



Cvlt shit moet d00d!


Suck my piss


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 03-08-2005 15:25 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2005 12:02 schreef skullfuck het volgende:
De muziek is heel gaaf!

oh ja...fuck die quotes en propaganda!

Inderdaad...Beetje overdreven, die amerikanen


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 03-08-2005 16:31 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Waarom zijn in de metal toch allerlei extreme satanische teksten, teksten over het slachten van christenen, ronduit extreem rechtse teksten, verkrachtings teksten etc etc. geen enkel probleem. Maar zo gauw de teksten ook maar iets de linkse kant op gaan heeft ineens iedereen een probleem. What's the problem people?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 03-08-2005 19:39 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Probleem??

Ik zie geen probleem.

Die zie jij!


Suck my piss


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 03-08-2005 19:42 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

Alleen sukkels zien problemen


No meat is sweater


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 03-08-2005 19:44 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Je verstaat er toch niks van...



Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 03-08-2005 19:45 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2005 16:31 schreef XnegativeX het volgende:
Waarom zijn in de metal toch allerlei extreme satanische teksten, teksten over het slachten van christenen, ronduit extreem rechtse teksten, verkrachtings teksten etc etc. geen enkel probleem. Maar zo gauw de teksten ook maar iets de linkse kant op gaan heeft ineens iedereen een probleem. What's the problem people?


Hmm, gelukkig is dat wat ik luister niet zó extreem

En misschien zijn problemen inderdaad wel homofiel, zal het even moeten opzoeken in mijn "Wat is gay?" boekje.

Maar dan serieus: De teksten boeien mij echt niet.



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 03-08-2005 19:51 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

bloederige teksten zijn vet. als ik nieuwe cd's van bv splatterhouse, butcher abc, zombie ritual, maniac killer enzo krijg dan lees ik altijd graag de teksten. bloederige teksten winden me op.dat heb ik niet bij grindcore bands met hun maatschappijkritische teksten en dus laat ik dat soort bands vaak links liggen. hehehehehehe..


Fuck the world and fuck you


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 03-08-2005 19:52 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 3 augustus 2005 19:39 schreef skullfuck het volgende:
Probleem??

Ik zie geen probleem.

Die zie jij!


Uh, ik post hier een stukje over een geweldige band en direkt krijg ik gezeik van een of meerdere mensen omdat de teksten teveel "gepreek" zouden bevatten. Ik heb de teksten zelf aangehaalt omdat dit soort maatschappij-kritische teksten nou eenmaal bij grindcore horen. Maar als de teksten je niet aanstaan dan doe je het tekstboekje toch gewoon niet open? Opzich jammer natuurlijk, gezien dit soort teksten een verrijking zijn van de opzwepende muziek. Maar je HOEFT ze niet te lezen.

Wel zonde dat iemand een geweldige band als Citizen links zou laten liggen omdat de teksten te "prekerig" zouden zijn.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 03-08-2005 19:53 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

tja, maar jij zal dan wel weer een geweldige goregrind band links laten liggen om z'n teksten mochten die in jouw ogen te grof zijn....maar da's niet erg, iedereen heeft een grens...

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 03-08-2005 19:54]


Fuck the world and fuck you


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 03-08-2005 19:59 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik heb nog nooit een goregrind band laten liggen om de teksten. Hoewel ik wel eens gelezen heb over bands die dwepen met kinderverkrachting etc. Dat soort geintjes geven jou misschien een harde plasser maar ik word er niet blij van.

Ik ben zelf fan van bands als Exhumed, Avulsed en Impaled, om er maar even wat te noemen. Dat zijn tekstueel gezien ook geen lievertjes.

De meeste pure goregrind bands doen me gewoon niks omdat er een groot gebrek is aan songstructuur. Ik hoor vaak 1 grote brei zonder interessante ideeen. Lomp doen om het lomp doen. Een bandje als Last days of humanity is daar een goed voorbeeld van. Misschien word jij er opgewonden van maar ik kan er, muzikaal gezien, echt helemaal niks mee.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 03-08-2005 20:03 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

hohoho, zelfs ik, vind kinderverkrachting te ver gaan hoor, kan me trouwens ook niet herinneren dat d'r een goregrind band is geweest die dat onderwerp gebruikt heeft voor zijn teksten.maar goed, ik mag graag een vunzig verhaaltje lezen, maar te vunzig nou ook weer niet. het moet wel leuk blijven allemaal.


Fuck the world and fuck you


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 03-08-2005 20:06 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 3 augustus 2005 19:52 schreef XnegativeX het volgende:
Uh, ik post hier een stukje over een geweldige band en direkt krijg ik gezeik van een of meerdere mensen omdat de teksten teveel "gepreek" zouden bevatten.

Je moet het niet zien als persoonlijk, maar als in, de kijk van andere mensen op muziek. Het gaat niet om jou, als zijnde persoon, maar om deze band.

Ik heb de teksten zelf aangehaalt omdat dit soort maatschappij-kritische teksten nou eenmaal bij grindcore horen. Maar als de teksten je niet aanstaan dan doe je het tekstboekje toch gewoon niet open? Opzich jammer natuurlijk, gezien dit soort teksten een verrijking zijn van de opzwepende muziek. Maar je HOEFT ze niet te lezen.


Wel zonde dat iemand een geweldige band als Citizen links zou laten liggen omdat de teksten te "prekerig" zouden zijn.

Dit kan ik me voorstellen. Maar dan nog...er is geen Grind oerknal geweest. Mensen zijn zo verschillend.



Suck my piss


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 03-08-2005 20:08 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

tja...als we zo gaan beginnen.


Fuck the world and fuck you


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-08-2005 20:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Bands met een boodschap spreken mij zo niet echt aan. Meestal toch niet. De meeste metal bands brengen gewoon een verhaaltje, met wat sfeer. Eerder beschrijvend. Bends met een boodschap vind ik meestal wat teveel op inhoud en te weinig op vorm gericht. Op zich niet erg, maar daar heb ik geen muziek voor nodig. Dan kijk ik wel naar een duidingsmagazine.


signature


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 03-08-2005 20:14 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 3 augustus 2005 20:08 schreef mental het volgende:
tja...als we zo gaan beginnen.


ja, dan gaan we Citizen draaien!


Suck my piss


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 03-08-2005 20:15 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

[quote]Op 3 augustus 2005 20:14 schreef skullfuck het volgende:
ja, dan gaan we Citizen draaien![/quoteIk niet. Ik zet de cd van Zombie Ritual nog maar es op.die zijn stoer.


Fuck the world and fuck you


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 03-08-2005 20:16 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2005 20:15 schreef mental het volgende:
Op 3 augustus 2005 20:14 schreef skullfuck het volgende:
ja, dan gaan we Citizen draaien![/quoteIk niet. Ik zet de cd van Zombie Ritual nog maar es op.die zijn stoer.


dat ging niet helemaal als normaal.


Fuck the world and fuck you


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 03-08-2005 20:17 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Mental, check de band Intense hammer rage maar eens.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 03-08-2005 20:18 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

LOL@x


gekke aussies


Suck my piss


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 03-08-2005 20:21 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

[quote]Op 3 augustus 2005 20:17 schreef XnegativeX het volgende:
Mental, check de band Intense hammer rage maar eens.

Ah, dat is waar ja,ik kon me daar nog vaag van herinneren, ik geloof dat dat nummer There's A Dead Baby On My Knob heette ofzo, maar helemaal zeker ben ik daar niet van. Maar volgens mij bestaat Intense Hammer Rage nu niet meer, volgens mij zitten er ook verschillende leden vast nu...Best jammer. Tekstueel was het inderdaad vaak te grof, niet leuk meer dus, muziekaal was het echter genitaal.


Fuck the world and fuck you


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 03-08-2005 20:27 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Jammer? Waarom is dat jammer?
Criminelen horen vast te zitten. Of ze nou in een band zitten of niet.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 03-08-2005 20:28 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Jammer omdat ik de MUZIEK van IHR erg goed vind. Had ze graag een keer live willen zien. Van een tour is het helaas nooit gekomen.....


Fuck the world and fuck you


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-08-2005 20:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ja, zo ken ik er nog wel enkele erge.

Purulent - Garavito`s Pedophilia Tales - And I Put My Finger In His Ass...




signature


Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen