IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Auteur:
Topic : grindcore Vorige pagina | Volgende pagina
mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 20-09-2005 14:08 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2005 13:15 schreef mental het volgende:


die crucified heb ik hier nu voor me liggen. 6 euro incl. porto.de rest moet ik nog even opzoeken, hoor je later wel.


Fuck the world and fuck you


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 20-09-2005 15:19 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 19 september 2005 23:32 schreef collision-tammi het volgende:
dat draaide ik vroeger wel vaker... wie is er hier bekent met morser uit duitsland? werkte vroeger met 2 gitaristen, 2 bassisten en 4 zangers. erg bruut


Yup, wel eens muziek van gehoord.. Erg vet!! Heb hier ergens Two Hours to Doom liggen.. Toch maar weer eens opzetten


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 20-09-2005 19:07 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

quote:
Op 20 september 2005 2:26 schreef skullfuck het volgende:
wat?


unholy grave... heb er een split van met my minds mine, met agathocles en een full length cd



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 20-09-2005 20:31 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

het valt me een beetje heel erg tegen van je Tammi, dat ik nog geen cd of een kopie van Collision heb mogen ontvangen.dankzij jouw en nog meer van dat soort rukkers heb ik maar besloten om van deel 5 van m'n blaadje trendkill ook maar meteen het fucking laatste deel te maken . zo ziek ben ik van rukkers zoals JIJ die wel mijn spullen willen hebben, maar vervolgens niet HUN zooi opsturen..ook die lui van Devoured Flesh Regurgitation kunnen dat goed, en zo zijn d'r nog meer.Maar goed, vooral de scene niet supporten jongens, dan komt het helemaal goed. Eikels. Zo, dat moest ik even kwijt, en nu ga ik even verder uithuilen over het heengaan van mijn blaadje.. Trendkill 5 kan wel vanaf volgende maand besteld worden vanaf het bekende adres.

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 20-09-2005 20:40]


Fuck the world and fuck you


slome
Usericon van slome
Posted 20-09-2005 20:47 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2005 23:32 schreef collision-tammi het volgende:
dat draaide ik vroeger wel vaker... wie is er hier bekent met morser uit duitsland? werkte vroeger met 2 gitaristen, 2 bassisten en 4 zangers. erg bruut


Volgens mij heb ik die wel eens live gezien (of is Mörser met Ö een andere band dan jij bedoeld?). Beetje richting hc, niet?


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 21-09-2005 0:55 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

quote:
Op 20 september 2005 20:31 schreef mental het volgende:
het valt me een beetje heel erg tegen van je Tammi, dat ik nog geen cd of een kopie van Collision heb mogen ontvangen.dankzij jouw en nog meer van dat soort rukkers heb ik maar besloten om van deel 5 van m'n blaadje trendkill ook maar meteen het fucking laatste deel te maken . zo ziek ben ik van rukkers zoals JIJ die wel mijn spullen willen hebben, maar vervolgens niet HUN zooi opsturen..ook die lui van Devoured Flesh Regurgitation kunnen dat goed, en zo zijn d'r nog meer.Maar goed, vooral de scene niet supporten jongens, dan komt het helemaal goed. Eikels. Zo, dat moest ik even kwijt, en nu ga ik even verder uithuilen over het heengaan van mijn blaadje.. Trendkill 5 kan wel vanaf volgende maand besteld worden vanaf het bekende adres.


maak je geen zorgen jongen, ik heb laatst de hele zooi opgeruimd en jou briefje + cd's lag dus nog onopgestuurd klaar. vergeten op de post te knallen. hij komt er zsm aan... don't worry. heeft meer met mijn onoplettendheid te maken. want wij sturen dus altijd cd's op naar dit soort coole zines (hulde voor de papieren versie ipv internet). en al helemaal als we een paar exemplaren krijgen voordat ons eigen spul opgestuurd is.

[Dit bericht is gewijzigd door collision-tammi op 21-09-2005 1:00]



collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 21-09-2005 0:56 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

quote:
Op 20 september 2005 20:47 schreef slome het volgende:
Volgens mij heb ik die wel eens live gezien (of is Mörser met Ö een andere band dan jij bedoeld?). Beetje richting hc, niet?


die met die Ö. dat is zeker de moeite waard. alhoewel hun nieuwe mp3 toch iets 'veiliger' klinkt. geen 'duitse' invloeden meer (denk aan systral enz).

[Dit bericht is gewijzigd door collision-tammi op 21-09-2005 1:02]



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 21-09-2005 7:31 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

@ Tammi, hehe, m'n reaktie was misschien wat overtrokken maar heb nou al zoveel fucking shit meegemaakt met kankerlijers die hun shit echt nooit hebben opgestuurd zoals bv die DFr faggots en nog meer bands die ik als ik de bandnamen allemaal moet opnoemen, dan kan ik wel een week blijven tikken, hierdoor dus zwaar teleurgesteld geraakt in de hele fuckin'scene, dus besloten om na dit vijfde nummer te nokken, ach, het is wel mooi geweest ook,toch nog vijf nummers uit kunnen kakken,en er waren toch nog wel een hoop mensen die het tof vonden ook.Het viel me trouwens wel op dat Amerikaanse bands een printed zine altijd wel meer konden waarderen dan de Europese bands enzo...vage shit allemaal.om over japanse bands maar niet te spreken, die lui reageren echt bijna nooit op emails enzo,maar we hebben toch Zombie Ritual nog kunnen strikken voor een inty...maar goed, zoals gezegd, het is mooi geweest zo.


Fuck the world and fuck you


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 21-09-2005 7:53 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

De meesten komen niet verder dan twee of drie.


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 21-09-2005 8:08 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

yeah, maar dat komt dan ook mede door de juist genoemde reden, veel bands hebben dus een desinteresse aangaande zines..heel vaag allemaal.ook natuurlijk doordat drukkerijen ook steeds hogere prijzen moeten gaan rekenen,voor trendkill 5 ben ik zo rond de 500 pleuro kwijt om te laten drukken endan zijner nog mensen die gaan lopen zeiken als je d'r twee euro voor vraagt ! ( op concerten zelfs gewoon 1,en NOG heb je mensen die het liever willen ruilen, of gewoon gratis willen hebben, BASTARDS !!! ) Maar ach, misschien begint het over een jaartje ofzo wel weer te kriebelen en gaan we er gewoon weer mee verder...


Fuck the world and fuck you


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 21-09-2005 9:38 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 21 september 2005 8:08 schreef mental het volgende:
endan zijner nog mensen die gaan lopen zeiken als je d'r twee euro voor vraagt ! ( op concerten zelfs gewoon 1,en NOG heb je mensen die het liever willen ruilen, of gewoon gratis willen hebben, BASTARDS !!! )


ach ja, een scene vol PAUPERS, zoals ze dat dan ook wel eens noemen


Suck my piss


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 21-09-2005 10:17 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Ik haat ze, die mensen die alleen maar willen Ruilen en nergens voor willen betalen. uitzuigers en verziekers van de underground zijn het.Heb zelf net een cd van Fondlecorpse uitgebracht en ook daarbij merk ik het * maar wil je die cd niet ruilen ? Ik heb een hoop gave shit * Nee zak, jekoopt hem verdomme maar. wat is nou 8 pleuro voor een fucking cd ?!?!


Fuck the world and fuck you


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 21-09-2005 10:37 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 21 september 2005 10:17 schreef mental het volgende:
wat is nou 8 pleuro voor een fucking cd ?!?!


8 euro ain't shit yo, dan drink je maar wat minder bier denk ik dan.

Doe ik ook wel eens, minder bier drinken om een cd te kunnen kopen..



Suck my piss


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 21-09-2005 10:54 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

ik drink helemaal geen bier meer. als je het toch gaat verzuipen kun je het net zo goed door de plee spoelen.


Fuck the world and fuck you


zombie
Usericon van zombie
Posted 21-09-2005 16:57 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

Unholy grave? Te gek! Heb nu al een redelijke verzameling van ze (zo'n 25 7 inches, wat LP's en CD's) maar da's alles bijelkaar toch niet eens zo'n 10% van wat ze in totaal hebben uitgebracht. En dan mogen ze wel elke maand wat nieuws uitpoepen, het klinkt toch altijd vet en zeker niet overbodig (lees: flauwe live opnames of rehearsel meuk waar niemand op zit te wachten). Zou leuk zijn als iemand al hun opnames gaat verzamelen zoals Selfmadegod dat ook met Agaat-tokkel-eens had gedaan.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 22-09-2005 0:02 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2005 8:08 schreef mental het volgende:
yeah, maar dat komt dan ook mede door de juist genoemde reden, veel bands hebben dus een desinteresse aangaande zines..heel vaag allemaal.ook natuurlijk doordat drukkerijen ook steeds hogere prijzen moeten gaan rekenen,voor trendkill 5 ben ik zo rond de 500 pleuro kwijt om te laten drukken endan zijner nog mensen die gaan lopen zeiken als je d'r twee euro voor vraagt ! ( op concerten zelfs gewoon 1,en NOG heb je mensen die het liever willen ruilen, of gewoon gratis willen hebben, BASTARDS !!! ) Maar ach, misschien begint het over een jaartje ofzo wel weer te kriebelen en gaan we er gewoon weer mee verder...


quote:
Op 21 september 2005 10:17 schreef mental het volgende:
Ik haat ze, die mensen die alleen maar willen Ruilen en nergens voor willen betalen. uitzuigers en verziekers van de underground zijn het.Heb zelf net een cd van Fondlecorpse uitgebracht en ook daarbij merk ik het * maar wil je die cd niet ruilen ? Ik heb een hoop gave shit * Nee zak, jekoopt hem verdomme maar. wat is nou 8 pleuro voor een fucking cd ?!?!
Applaus voor jezelf
Want JIJ voegt echt iets toe aan JOU SCENE. Ik haat ze, zakenmannen die PRETENDEREN hun scene te SUPPORTEN, terwijl ze UNIVERSEEL GEDACHTENGOED om ZEEP helpen omdat ze grenzen AFBAKENEN in de WERELD van MUZIEK. Als eerste vertrekken de OPEN-MINDED mensen omdat het CREATIVITEIT en MUZIKALITEIT in de weg staat. Dat jou blad niet aanslaat zal dus wel komen omdat er in de Grindscene(vooral niet letterlijk nemen) open-minded mensen rondlopen rondlopen die niet zitten te wachten op jou FARCE. Hoe groot wil je ermee worden? Als de HITKRANT? of misschien The Rolling Stone. En dan kan je zeggen dat je het voor de muziek doet, maar volgens mij heb je dan gewoon een EGO-probleem.

Who needs friends when the money’s good?


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 22-09-2005 7:27 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

@ Barabas : jij snapt het probleem niet he ?? Het gaat er bij mij niet om of m'n blad groot wordt of niet daar deed ik het helemaal niet voor . Leer eens lezen voor je reageert. Ik ben pissed op een hoop lui, omdat die wel eerst mijn spullen willen hebben, en darna niks meer van zich laten horen.snap je ?? Dat is heel wat anders dan groot willen worden met een blad.


Fuck the world and fuck you


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 22-09-2005 7:30 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

En mijn blad niet aanslaan ?!? Vraag eens aan razorback records, Inhume, Cliteater, Anal penetration,en nog een hele zooi mensen wat ze van trendkill vinden, dan zul je zien dat ze het blad wel goed vonden,dus zeur even niet ja ?? En ik vind lui die moeilijk gaan doen omdat een underground blaadje 2 euro ervoor vraagt idd eikels ja.voor niks gaat alleen de zon op ja ??


Fuck the world and fuck you


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 22-09-2005 7:31 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

En als ik dan een zakenman met een EGO probleem ben volgens jouw, mij best. Volgens mij ben jij ook zo'n ventje dat alles maar gratis wil hebben, niks koopt, alles download en zo de scene verziekt.

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 22-09-2005 7:40]


Fuck the world and fuck you


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 22-09-2005 11:16 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Het lijkt alsof je op je ego bent getrapt


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 22-09-2005 11:24 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Dat heb ik nogal snel. Dat heb je met zakenmannen.


Fuck the world and fuck you


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 22-09-2005 11:30 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Circle Of Hypocrisy

[Lyrics Greenway - Music Harris, Mick]

Talk of unity - a far cry from the slander and rivalry
Why should we encourage what in fact is a circle of hypocrisy

Impulsive jealosy
Where;s the so-called harmony?
Internally untrusting
Externally inspiring

Assume your place above the rest
The wisest of the less
The knowledge you'll never possess
Compensated for with single-mindedness

Bored with life you turn to test
Battleground for pettiness
Pick at flies to justify
Temper's raised - You wonder why?

Why??

Supposedly Accessible
Come support our scene
Just another target
Harassed to the extreme


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 22-09-2005 11:31 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

dus ?


Fuck the world and fuck you


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 22-09-2005 11:43 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht



Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 22-09-2005 11:49 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 21 september 2005 16:57 schreef zombie het volgende:
Zou leuk zijn als iemand al hun opnames gaat verzamelen zoals Selfmadegod dat ook met Agaat-tokkel-eens had gedaan.


ehehe!

Ik moet in eens aan de Merzbox denken!

50 cd's ! lol


Suck my piss


Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen