|
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Wat een onzin. Maar ik ben ondertussen al niet anders gewend van jou. Was jij trouwens niet degene die dit zulke geweldige teksten vond?: On earth the slut was fouled by the Demonarch Punishment for pursuing her phallic joys Under the glory of the Hebrew saviour For eternal holyness and the gay love of God I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Hé zeikstraal, wat fijn dat wij het zo lekker oneens zijn. Jammer alleen dat relativeringsvermogen jou nog altijd vreemd is. Zal wel door die wereldvreemde principes van je komen, dat zie je vaker. Geeft niet knul… Zwaar op de hand zijn is ook een kwaliteit, toch? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Yup, en om de zaak heen lullen zodat je geen fatsoenlijk antwoord hoeft te geven ook. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: En jij neemt jezelf serieus ??? Jezus, deze shit is nog onzinniger dan de meeste posts van mij. ongelooflijk, wat een sufkut. Fuck the world and fuck you |
|
quote: En jij loopt te huilen dat ik loop te zeiken ?? volgens mij kan je best je eigen stand up comedian act gaan voeren, wat trekt jou eigenlijk aan in de metal ? je kan dr alleen maar op zeiken. (ik mis alleen nog trash in t rijtje). En zo te zien begrijp je ook niet al te veel van de soorten "metal" die je opnoemt, ik walg ook van sommige soorten maar dit is wel erg kort door de bocht makker. en in t geval van grind, nooit van humor bands gehoord ? kutschurft en slokdarm poep gaan idd over niks meer dan waar de naam voor staat. kijk eens naar ouwe Cephalic carnage en Ghoul, je zou willen dat je dat had verzonnen [Dit bericht is gewijzigd door Defleshed by flieS op 08-04-2005 19:20] |
|
Wat een heerlijk topic is dit toch. Fuck the world and fuck you |
|
Ontopic: Wanneer komt Hateplow eindelijk weer eens met wat nieuws uit. The only law is survival is een van de beste grindcore cd's die ik ooit gehoord heb! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Most Pit Murder, een live cd is al een tijdje uit.. Zelf ook nog nooit gehoord.. Suck my piss |
|
Die heb ik laatst wel zien liggen ja. Maar ik ben niet zo wild van live cd's. Zeker niet in het grind genre. Ik heb tijden geleden eens op hun site gelezen dat ze bezig zijn met nieuw werk. Maar dat is ondertussen waarschijnlijk al langer dan een jaar geleden. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Jammer.. ik denk dat ze meer met Malevolent Creation bezig zijn.. Suck my piss |
|
Zit er dik in ja. Opzich ook niks mis met Malevolent creation maar ik kijk er wel naar uit om nog eens weer uit mijn stoel geblazen te worden door een nieuw album van Hateplow. The Only law is survival is echt geniaal. WHY THE FUCK...SHOULD...I...CARE?!!!! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Hateplow, heb die naam meeerdere keren voorbij zien komen, maar nooit de muziek kunnen checken. Toch maar eens doen binnenkort.Iemand Zombie Ritual al gehoord ? Schijnt vette shit te zijn ! Fuck the world and fuck you |
|
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Dikke heersch. Dat zijn er al drie die woord voor woord geloofden dat ik het meende. Kneuzen Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ha-ha-ha-ha... *mijn buik* I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
En ik maar denken dat dit een serieus forum is.... Fuck the world and fuck you |
|
quote:Ik denk inderdaad dat Maarten er van overtuigd was dat hij een geheel uitgebalanceerd kloppend en genuanceerd verhaal had neergezet. Oftewel --> relativering. Edit: De rolleeye smiley. Anders schijnt de gemiddelde ZM-er sarcasme en ironie te herkennen. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 09-04-2005 8:51] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Nee dat kan kloppen. Er staat wel ergens tHrash tussen Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Dwaallie maakte een grapje. Dat had ik niet begrepen (omdat Dwaallie wel vaker van dit soort opmerkingen maakt en dan wel bloed serieus is) dus ik maak er geen woord meer aan vuil. My bad. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:Nou zit er natuurlijk een kern van waarheid in. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Tuurlijk. Metal is ook gewoon kut muziek voor hele domme mensen. En hardcore is waarschijnlijk nog erger. Gelukkig ben ik practisch geestelijk gehandicapt dus ik blijf nog lekker even door luisteren. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Coldplay is dan mooi muziek voor een groep van de nederlandse mannelijk bevolking die overwegend erg strakke broeken dragen en die nog in twijfel leven over hun sexuele geaardheid en die denken dat een brits popbandje daar een antwoord op kan geven toch? |
|
quote: Joh waar zie je tHrash metal staan dan ??? |
|
Kent iemand Poppy Seed Grinder? Zeer brute Tsjechische grinders http://www.poppyseedgrinder.cz/mp3/el.mp3 http://www.poppyseedgrinder.cz/mp3/bl.mp3 |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |