|
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: http://vampire-magazine.com/interviews.asp?id=495 |
|
Al gelezen ! Erg goed interview |
|
gorerotted en natuurlijk inhume exhumed gut dat soort bands en kutschurft |
|
quote: kan de site ook niet vinden maar kutschurft is wel erg goed |
|
quote:Gorerotted heerscht! NP: Gorerotted - Masticated by the Spasticated respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: deze misschien? quote: http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
eindelijk ! thanks ! |
|
quote: ik kan er nog niet aan denken... |
|
Grind, blijft goaf. Spul als Impaled, Haemorrhage, Exhumed, Gorerotted, dat moet iedereen wel kennen. Rotting away is better than being gay |
|
quote: Ik ken het niet... |
|
Jouw zorg... Rotting away is better than being gay |
|
quote: Wees blij Heeft iemand 'toevallig' al de Haemorrhage DVD gezien? Schijnt propvol te zitten met video's en live-opnames maar ik heb hem hier nog niet gezien in de winkels en distro's. |
|
ik ken impaled niet |
|
quote: Ken je Carcass? Zo ja, dan ben je al goed op weg om Impaled te kennen. |
|
de SCUM lp van napalm death , das toch ook deels grind |
|
quote: Dat vind ik een van de vetste grindplaten allertijden, die (gore)grind van tegenwoordig doet mij geen flikker Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Alleen Nasum heerscht. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Daar heb je gelijk in, en er zijn natuurlijk ook nog wel andere tegenwoordige grindbands die heerschen(stomaaaaa), maar de meeste shit van nu is het predikaat grindcore niet waardig Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Sterker nog, die SCUM lp van Napalm Death IS grind. Punt uit! |
|
quote: Of from enslavement to obliteration.. Eerste nummer heb ik met mijn eerste bandje ooit gecovered om de half uur vol te krijgen met optreden..YOU WEAK MINDS!!! Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Ja ik. Geweldig ranzige zooi, precies wat je van Haemorrhage kunt verwachten. Tering, die lui zijn geniaal live... Oh, en je ken em bestellen bij Morbid Records (www.morbidrecords.de) Rotting away is better than being gay |
|
quote: luister eens Phobia, das vette grind. |
|
quote: Idd, zeer vette crust. Mocht je dat gaaf vinden, check ook Collision (Nederland) en Cripple Bastards (Italiƫ) Rotting away is better than being gay |
|
Grindcore is op z'n tijd best leuk. Vooral live . Zelf vind ik Gorerotted en Carcass wel goed. |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |