|
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Punx picknick was ook super! Waarom verdwijnen alle goeie festivals? Wee Lawaat was een puur underground fest dat Burt (ex drummer Agathocles) organiseerde in een wei bij hem achterom. Groeide op het laatst nog uit naar een iets grotere wei, maar het bleef echt underground. Het podium was op een half open vrachtwagentrailer. Veel goeie bands gezien hier! Wij zijn van plan iets dergelijks op te zetten (hopelijk met een relaxter podium hehe), maar details kan ik nog niet geven totdat dingen zeker zijn... Wel is zeker dat het volgend jaar zomer zou moeten plaatsvinden. (en ja Tammi, jullie staan al op m'n lijstje, samen met vele andere vette bands...) Afwachten maar. Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
het wordt dus een gezellig grind festijn in t zuiden des lands... ook met camping enzo? |
|
klinkt leuk... Expired,Erased and Forgotten |
|
quote: ja en ja Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
we horen t vanzelf als er meer info is!! |
|
Vind Nasum en Blood Duster wel goed. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Smaak heb je in ieder geval! Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
quote: |
|
de laatste blood duster kan me wel bekoren, vadsige rock n roll hand in hand met grindcore |
|
Wordt tijd dat deze mannen es naar Europa komen! Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
Hmmm, ik stel een Aussie grind package voor met Blood duster, Undinism, Warsore (yeah, right!), The Kill (ook al uit elkaar, maar goed) en Open wound. Tjsa, als dat zou kunnen. |
|
Wel een vette package ja...maar dan wel met Fuck...I'm Dead en Kutabare d'r bij !!! |
|
en eventueel een Psycroptic (ook al zijn dat Tasmanen) Doe mij maar MF! |
|
Hmmm, eigenlijk helemaal niet zo'n slecht idee. Ik zal es kijken wat Blood Duster vraagt om te komen... Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
Gaaf! Doe mij maar MF! |
|
cool, maar volges mij zal t neit weinig zijn |
|
Als Blood Duster komt kom ik ook. Iemand ook bekent met Blood Vomit en Anal gore Terror????... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
nee, wel met blood en (volges mij) anal torture.... |
|
Anal gore terror? Zal die fascinatie van grindcore bands met alles wat enigzins anaal is nooit snappen. Zitten ze allemaal in de kast ofzo? Ik wil weer bandnamen als Filthy christians, Hetero social mindcontrol of Cattle decapitation zien. Dat zijn pas namen waarmee je aan kan komen. Wat is er mis met Vaginal gore terror? |
|
Geen idee maar heb ook nog wel Anal cunt lol SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Filthy Christians is ook niet mis |
|
quote: Anal cunt is voor een paar nummers wel grappig, maar na 5 keer een nummer gehoord te hebben met titels zoals '...is gay', '.... is gay' en '.....is gay'. Dan word het saai. Well, You'll get the point. |
|
Duidelijk geen liefhebber van grindgore...ANAL CUNT zijn de goden van de gore,en als hun het willen hebben over GAY dan doen ze dat ja ???? Of jij het nou leuk vind of niet |
|
quote: Nee daar heb je wel gelijk in. Het is verder ook maar en mening. Maar ik zet persoonlijk liever Last Days of Humanity op en ander wel wat Inhume. En de laatste tijd ben ik ook helemaal verslaafd aan Nasum. Maar ja. |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |