|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb dat ook gehad. De oplossing heb ik nooit kunnen vinden maar als ik me netjes aan de windows updated houd dan gaat het vanzelf weg! Kortom UPDATEN HOER! (en als je een niet legeale windows versie hebt dan gewoon je xp kraken en dan als nog updaten) |
|
Oh, wat haat ik XP. |
|
Info Een probleem is vaak makkelijker op te lossen als iemand laat zien hoe het moet. Via Hulp op afstand kan een vriend op een andere locatie verbinding met uw computer maken via een computer met een compatibel besturingsysteem, zoals Microsoft Windows XP, en u stap voor stap begeleiden. Nadat uw helper is verbonden, kan hij uw computerscherm bekijken en on line in realtime met u chatten over de zaken die u allebei kunt zien. Met uw toestemming kan hij zelfs zijn muis en toetsenbord gebruiken om uw computer te bedienen. Opmerkingen U en uw helper dienen beiden over Windows Messenger of een MAPI-compliant e-mailaccount zoals Microsoft Outlook of Outlook Express te beschikken. U en uw helper dienen beiden met het Internet te zijn verbonden om Hulp op afstand te kunnen gebruiken. Als Windows Firewall is ingeschakeld, worden door Hulp op afstand tijdelijk poorten van de firewall geopend. Als u in een bedrijfs- of LAN-netwerk werkt, blokkeren firewalls eventueel Hulp-op-afstandverbindingen. Neem in dit geval contact met de netwerkbeheerder op, voordat u Hulp op afstand gebruikt. Kwam ik toevallig tegen, omdat ik wat anders aan het zoeken was. (XP, hè) Maar even uit gezet. Staat blijkbaar standaard aan. Wat een onzin. |
|
Ik snap er geen fuck meer van. Via de normale manier kan ik niet meer op internet en kan ik geen programma's meer openen. De computer opent simpelweg de programma's niet meer.Bijv. bij internet kan ik dit omzeilen. Via bureau accesoires en dan windows-update (hij opent dan de browser) dan lukt het wel. Lijkt allemaal op een virus maar het kloterige is dat ik de virusscanner dus ook niet kan openen. Langzamerhand begin ik er gestoord van te worden. Wie heeft een oplossing of weet wat dit kan zijn? |
|
Windows XP is saai, ik mis DOS |
|
quote:formateren .. je hebt dikke shit of een online virusscanner |
|
quote:Draai BSD |
|
quote:Hmm ik heb wel een Bull Shit Directory .. |
|
quote: Oei, dat heb ik 3 jaar geleden gehad. Ik weet even niet meer hoe hij heet. Is een virus dat er voor zorgt dat je geen execute bestanden meer kan openen. Heel vervelend en er was geloof ik bijna niks aan te doen in die tijd. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Als je bij Uitvoeren (Run) dit intypt: "msconfig" (zonder " ) dan kan je bij het laatste tapje alle programma's zien die opstarten bij het opstarten van Windows. Even alle onzin programma's uitzetten. (Alles behalve Firewall & Virusscan ) En dan moet hij geloof ik wel weg zijn. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
mocht je nog een van de mensen zijn die windows 2000 of windows 95 (lijkt me heel raar) gebruikt, moet je eerst ff msconfig downloaden http://www.perfectdrivers.com/howto/msconfig.html gewoon in de system32 map pleuren, en dan werkt ie ook maar waarschijnlijk gebruik je gewoon windows XP en is deze hele post niet relevant |
|
quote: MSConfig downloaden... geniaal. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Ik gebruik nog altijd Windows 2000 (weiger principieel om XP te installeren), dus voor mij is dat nodig |
|
Waarom moet ik op m'n ene sp2 pc telkens updates downloaden en op de andere sp2 pc niet. Iemand? |
|
Configuratiescherm -> Automatische Updates. Zal op de 1e wel op Automatisch staan en op de andere uit of op downloaden. Of iets dergelijks. |
|
Ah, kijk. Ik werd al helemaal paranoïde. |
|
Wie heeft er een crack voor die irritante SP2 illegale versie beveiligings blablabla.. 5 seconden moeten wachten is kut ja! En geld betalen aan microsoft is ook gay!! |
|
Dat ze willen checken of je wel een legale versie hebt? Dat kan je gewoon uitzetten. Ergens. |
|
Ik heb het zo ongedaan gemaakt: Ctrl-alt-del om je taskmgr. te zien. Ergens in die lijst staat een proces wat de letters WGA heeft (of iets wat erop lijkt). Beëindig dat proces. Gebruik verkenner->zoeken om dat bestand te zoeken, heet waarschijnlijk blablaWGAnogwat.exe Hernoem het naar iets anders bijv. blablaWGAnogwat._xe Ding kan niet meer opstarten om je lastig te vallen. [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 13-10-2006 23:34] |
|
Oh hehe.. Dan moet iemand mij maar eens verlichten met de wetenschap waar dat dan kan edit: dank Mikeeeee, dat maar eens even proberen. [Dit bericht is gewijzigd door trol op 13-10-2006 23:36] |
|
Al. |
|
Godverdomme Trol, nu al stoned ofzo? Alsje: fficial" target="_blank" class="url3" rel="nofollow">http://www.google.nl/search?q=windows+genuine+advantage+file&start=0&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-a&rls=org.mozilla:en-USfficial |
|
|
|
HOERA! GELUKT!! 3de methode werkte pas hehehe.. En ik ben nog wel praktisch nuchter ook! Mijn dank is groot. Nu bespaar ik zeker 10 seconden elke dag. |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |