|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
lol cool [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 29-03-2010 2:16] |
|
Ik heb een harde schijf in deze vista pc zitten, die uit een c en een d gedeelte bestaat. Nou wil ik er gewoon alleen c hebben, maar met ook alle bestanden van d erop. Kan dat? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Sinds een paar dagen kan ik tijdens het opstarten mijn inlogscherm niet meer zien (blijft helemaal zwart, alleen de cursor is zichtbaar). Als ik mijn wachtwoord intyp dan start de computer verder op, en krijg ik weer gewoon beeld op de monitor. Iemand bekend met dit probleem? (Win 7, 64 bit) ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Nope .. |
|
quote: Niet direct, maar het kan wel. Maar waarom zou je dat willen? Ik neem aan dat er op D data staat. Die wil je toch niet op je OS partitie? |
|
quote: Heeft met die xtreamer te maken. Als ik een map deel van het c gedeelte, dan ziet de xtreamer 'em gewoon. Als ik op precies dezelfde manier een map deel op het d gedeelte, dan kan ik hem niet benaderen. Sowieso zie ik niet in wat er handig is aan een os partitie en een data partitie. Tis dat dat zo was toen ik deze pc kocht. Op alle andere pc's die ik heb gehad was dat ook niet het geval. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 17-04-2010 22:32] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hmmm.. vreemd. Zou je dan niet beter je D drive verkleinen voor "kritische" data en de rest op een vergrote C zetten? Anders ben je je kritische data ook kwijt mocht je wondows crashen en je een re-install moet doen. |
|
quote: Aha, dat kan dus ook? Hoe gaat dat dan in zijn werk? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: O. Ik snap er geen kut van in ieder geval. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Heb je toevallig images weg lopen gooien? lijkt erop alsof je startup image misschien kaduuk is .. ene tweak programmatje gebruikt toevallig? |
|
quote: Tjah, dat hangt er een beetje vanaf. Heb je een externe HD dan kun je het beste eerst je data van D daarop zetten. Als je Vista, en bij 7 ook als ik het goed heb, hebt kun je daarna via diskmanagement je D verkleinen en de C vergroten. Of je download GParted, bakt dat op een CD en start dan van die CD op. Dan start het programma GParted op waarmee je partities kunt vergroten/verkleinen en zelfs aanmaken of verwijderen. |
|
Ok, bedankt! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Je weet dat er in je Xtreamer ook een hd kan? Misschien iets voor later. Edit: Tenminste in het type dat ik gezien heb wel. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 17-04-2010 22:55] |
|
Ja, klopt, 2 en een half inch ding ofzo. Maar wat heb ik daaraan als ik rechtstreeks m'n pc kan benaderen. Beetje onzinnig, naar mijn mening. Pc staat toch altijd aan. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Als je pc altijd aanstaat niet zoveel. Tenzij die Xstreamer ook kan downloaden (torrent en/of usenet). |
|
quote: Mja, ik zag wel ergens iets staan van ftp ofzo. Ook weer zo'n gedoe. Heb je weer geen toetsenbord en loop je te kloten met die knopjes van de afstandbediening. En ja, weer een afstand bediening erbij. Ondertussen 1 voor de tv, 1 voor de harddiscrecorder, 1 voor de dolby surround set, 1 voor de blu-rayspeler, 1 voor het digitale tv kastje en nu dus weer 1 maar nu voor de xtreamer. Damn... [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 17-04-2010 23:06] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Logitech heeft hele mooie universele afstandbedieningen. Settings kun je uit een grote database van Logitech halen. En je kunt ook nog activiteiten programmeren. Wil je dan een film van DVD kijken bijvoorbeeld dan springt met 1 druk op de knop je tv, de dvd speler en je dolby set aan. Het instellen kost ff wat tijd, maar daarna zoveel gemak. Ik heb deze: [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 17-04-2010 23:18] |
|
Maar die kosten aardig wat centen, heb ik hier op zm wel eens mee gekregen. Eigenlijk zou het sowieso beter op te lossen moeten zijn, want alles, behalve natuurlijk die xtreamer, is van samsung. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Mjah, dat hangt er vanaf. Ze zijn er al vanaf zo'n 35 euro. Maar wil je kleurenscherm, of oplaadbaar en eventueel naast infrarood ook RF dan wordt het natuurlijk duurder. |
|
quote: Lijkt me vrij logisch, als je installatie in de soep loopt ben je je data tenminste niet kwijt (mits het geen HD probleem is uiteraard) zo heb ik mijn muziek op een tweede partitie en ook nog een back-up op een externe HD. |
|
Hmm, probleem al opgelost. Vraag me niet hoe, maar alles werkt weer zoals het hoort. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Ow, zo had ik het nog niet bekeken. Vroegah had ik gewoon een echte tweede harde schijf. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
vandaag kunnen we vieren dat we al 25 jaar windowsproblemen hebben.Tis maar dat jullie het weten. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote:Gaaf, ik trek er nog maar een HJ voor open! Zoveelste mentalkloon. |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |