|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: proost! "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote:Ik heb met Windows 7 niet zoveel problemen. |
|
quote:Heb je ook HJ ? Of, zo niet, wat voor bier heb je? Zoveelste mentalkloon. |
|
quote: ik speel vals. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: ik ook niet gelukkig. ik vind windhoos 7 wel prettig mijn vader had altijd vista (denk dat ie dat nog steeds heeft trouwens...) wat en kutprogramma zeg "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote:Haha, damn! Zoveelste mentalkloon. |
|
quote: Vista is eigenlijk een hele slechte beta-versie van 7. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
quote: zeg dat wel. ik heb ondertussen al meer dan een jaar windhoos 7 en pas 1 keer een BSOD gehad... hopen dat het zo blijft. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Nooit problemen gehad met Vista. Een echte ruk Windows was XP voordat er een SP voor uitkwam. |
|
quote: +1. Wel alle grafische overbodigheden uitgeschakeld. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Iemand al problemen met 10? VIESPEUK!!! |
|
Nog niet, neen. |
|
Ik draai nog steeds op mijn 1e vista installatie. Zonder problemen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: De Edge browser is ruk. Lukt met geen mogelijkheid om de favorieten van IE te importeren. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: De homepages van Firefox, Chromium en Opera? |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Te gemakkelijk |
|
Gisteren 10 geïnstalleerd. Verliep soepeltjes en vind het een flinke verbetering tov 8.1. Nieuwe startmenu is fijn, ondanks dat ik vrij snel gewend was aan de ouwe. Maar vooral niet per ongeluk meer switchen naar metro-apps is tot nu toe het grootste voordeel. |
|
W 10 zelf is ok. Edge is de voorlopige tegenvaller. Gelukkig zit IE er ook nog in. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Eigenlijk vind ik dat Edge net zoiets als Windows XP in zijn beginjaren. Dat was ook ruk tot SP1 uitkwam. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://jonathan.porta.codes/2015/07/30/windows-10-seems-to-have-some-scary-privacy-defaults/ Je moet wel een paar dingetjes even uitzetten, blijkbaar. VIESPEUK!!! |
|
Gewoon even de instellingen doorlopen. Zo gepiept. Wel jammer ja dat het allemaal opt-in is. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Jij doet dat, ik doe dat. En meer mensen die een beetje nadenken. De meeste daarentegen vinden het wel goed en hup, dan is het wel een beetje veel wat je met microsoft deelt. VIESPEUK!!! |
|
Dat klopt, vandaar ook mijn opmerking over opt-in. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |