|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hmmz, ik heb zelf ook wel een snelle pc... pentium 4; 2,4 ghz... dus beetje vaag... Linux? daar begin ik niet aan, ik ben niet eens zo handig met windows, laat staan linux :/ Ik heb het trouwens niet alleen met mp3, maar ook als ik een spel speel..... (was ik ff vergeten te melden) [Dit bericht is gewijzigd door Enigma op 12-10-2002 9:07] |
|
quote: Hehe, ik heb inmiddels win98SE erop gezet als tweede boot. Daar kunnen dan alle spellen onder gespeeld worden. Thanks anyway! |
|
HELP !!!! Wie van de techneuten kan mij verder helpen ? Ik heb win 98se en ik kan (bijna)niets meer installeren. Ik krijg een scherm te zien met kan de software/programma niet decomprimeren. Nu heb ik een ghost programma er op zitten, en als ik de computer (clean) terug zet zoals in de oude installatie, dan blijf ik het zelfde probleem houden. Mijn virus scanner die goed werkt en nog steeds is te updaten kan niets vinden, en heeft in de laatste 6 maanden ook niets gevonden wat verdacht kan zijn. bijna bij iedere programma die ik op start krijg ik een fout melding. Zie hier een aantal er van --> zelfs na GHOST en alles schoon blijf ik dit houden. Wie kent deze problemen ??? en weet er wat tegen te doen ? [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 14-11-2002 22:44] Wiegen Meister ! |
|
Heh lijkt wel alsof je schijf volzit... heb je hem uitgebreid op fouten gecontroleerd? (surface scan, misschien heb je bad sectors ofzo) Zenial |
|
Holy fuckin' shit.... OF je schijf zit vol, OF je hebt een serieus probleem. Formatteren en windoos opnieuw installeren is dan het devies, nix geen ghost meuk. |
|
kan ook een FAT probleem zijn. |
|
Ik heb mn PC zodanig ehh, verkloot ofzo, dat ie zelf niet meer kan defragmenteren of zelfs maar schijf op fouiten checken of niks... en nu...? |
|
formateren of fdisk er tegen aan pleuren. |
|
Enne, hoe gaat dat?? |
|
formateren is simpel, nodig 1 bootdisk met daarop format.com en dan format c: [enter] fdisk is ook gewoon een kwestie van op bootdisk zetten, draaien oude partitie wegflikkeren, nieuwe primaire partitie maken en dan formateren. (de grove aanpak). |
|
Hmmm... ik snap het nog steeds niet... bootdisk? Partitie? |
|
een bootdisk is een diskette waarmee je, je computer kan opstarten. En die heb je dus nodig om mee op te starten als je de hardeschij gaat formateren, omdat je anders naar het formateren je pc niet meer zo kunnen opstarten (nou ja je kan dan niks meer doen omdat er geen besturings systeem is) een partitie is gewoon een duur woord voor een [c], [d], [f] etc. hardeschijf-gedeelte (iets complexer maar das niet echt relevant) als je die dus weg mikt kan je niks meer met je schijf totdat je een nieuwe "partitie" (bijv. DOS, NTFS) aanmaakt, maar de methode om je echt rotte harde schijf weer aan de praat te krijgen. Ik denk dat je het beste ff lief kan glimlachen naar een lokale nerd... die heeft het zo gedaan voor je. |
|
Merci, ik denk dat ik dat laatste es probeer Met mijn goeie ouwe Mac had ik al die shit niet zeg... |
|
Weet iemand hoe je die irritante preview van windows media player kan uitschakelen in de explorer? |
|
quote: euhm in win98: Windows explorer opstarten View -> Folder Options -> General tab -> Custom, druk op "Settings" en nu bij het onderdeel "View web contents in folders" kies je "Only for folders where..." en daarna zorgen dat die "view as web page" altijd uitstaat... is toch alleen maar irritant, lelijk en langzaam (erg microsoft dus) Zenial |
|
wtf??? ineens 1 harde schijf en de ceedee-writer pleitte. huh??? ff opnieuw opstarten. Oud Vuil. |
|
quote: Gewoon je comp. aan het vuil zetten. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: celeron 901 (jawel, 1). doet 't normaal best. wel van de week de floppydisc eruit en erin gezet. zal wel wat lomp met de kabels in de weer geweest zijn. ps, ik zet geen comps aan het vuil,ik bewaar alles. komt altijd nog wel van pas. nog mensen voor 4mb int. geheugens? sterf ik van. Oud Vuil. |
|
quote: Hmmm, ik wil er wel een zooi, en dan als een soort meccano een omgekeerd kruis ervan maken en dat op mijn kast plakken, wel cool . |
|
quote: , een nerdy omgekeerd kruis. helemaal van deze tijd. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 04-01-2003 22:03] Oud Vuil. |
|
quote: Pfff, ik gooi ook nooit wat weg, maar bij god ik heb 2 vierkante grote verhuisdozen vol met zooi... Een kennis van mij heeft een waar kerkhof... op de zolder voor z'n kamer ligt het aan 2 kante helemaal vol met van alles en nog wat zo'n 20 gedemonteerde pc schat ik... + wat oude server zooi etc. etc. |
|
G D O O V D G E V E RRRRRRRRRRRRRR. E D R VANAF GISTEREN BEZIG GEWEEST MET DAT KLOTE XP OVER 98SE TE ZETTEN EN(rustig aan nou) toen was alles naar de klote... pas vanavond de boel kunnen redden, met een opstartdiskette uit mei '91. en advies van rajackar. oh oh oh, wat een ellende, heehoooooooowwwww voor win 98SE. Oud Vuil. |
|
Ai ai ai, dat klinkt niet best. Wat een pleuriszooi is het ook. Ik moet nog steeds mijn PC eens updaten met een nieuwe WinXP versie maar ik heb echt g!e!e!n! zin. Bleh.... PC is ook weer redelijk stabiel, nu (in tegenstelling tot dat andere ding dat tussen m'n PC en m'n internetverbinding instaat ). |
|
is linux echt zo moeilijk???? damn, ik ben haast bereid om er iets voor te leren. altijd dat gekloot, er liggen nu zo'n 14 cdrom's voor me en talloze floppies om alles weer te restauriseren. XP Oud Vuil. |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |