|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Wel een half uur mee bezig geweest, maar goed. |
|
Volgens mij moet ik dan 21600 keer de computer opstarten om mijn tijd terug te winnen.. Maarja.. In wiskunde ben ik ook al belacheljk slecht. |
|
Misschien al te simpel gedacht hoor. Kun je niet gewoon een nieuwe account aanmaken met die oude gegevens? Of werkt dat niet? Nerds? Iemand? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Damn ik weet m`n registratiecode niet meer.. Heeft iemand er nog 1 mag illegaal zijn... editlul...windows Home edition dutch versie 2002 [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 24-10-2006 17:24] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
@Snoodaerdt: XP neem ik aan? Als je met de verkenner naar c:\\documents and settings gaat zie je daar dan geen mapje met de naam van je oude useraccount? [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 24-10-2006 17:33] |
|
Is in windows te zien welk type ddr geheugen je hebt? 333 of 400? |
|
quote: Moet je zo'n hardware programmatje voor hebben, je kan ook even in het begin in de bios kieken. Kast openen is ook zo gedaan. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Ah .. er is dus geen manier voor als je lui bent .. kut .. |
|
quote: hier, moej eem cpuz.exe starten uit die te downen zip : http://www.cpuid.com/cpuz.php |
|
Dit is echt zo'n vermakelijk topic Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Iets met Apple's met peren vergelijken zeker.. |
|
Jaloers op een mijn mac die nooit wat heeft maar elke ochtend vrolijk opstart Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dat doet mij PC ook! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hier niet meer. idd jaloers ja [edit]mn muziekpc (nog) wel tho [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 24-10-2006 18:33] |
|
quote:Jij bent dan ook een nerd, dat telt niet. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Als je als administrator inlogt kan je volgens mij overal bij gewoon (je oude account gegevens staan ergens onder Documents and Settings op je windows schijf). [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 24-10-2006 18:38] |
|
quote: En als dat je niet lukt kan je volgens mij nog altijd in safe mode opstarten. Dan moet je bij het opstarten, voordat windows gestart is, op F8 drukken. Als ik het goed heb kan je dan ook overal bij. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 24-10-2006 18:39] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Je kan er ook niks mee, dus kan er weinig fout gaan eh? |
|
Wat kun je er niet mee dan? (Gamen zeker ) Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Safe mode laadt alleen essentiele drivers en doet verder niks met rechten... |
|
quote: Nee, maar jij kan wel iets met rechten doen, in safe mode. Meen ik me te herinneren. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: ik wou net zeggen, wat stelt die beveiliging anders voor Je moeder. |
|
quote: Het klinkt anders wel als typisch Windows... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: daar heb je opzich ook wel weer een punt Je moeder. |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |