|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
If it ain't broke fix it until it is! [Dit bericht is gewijzigd door powertieke op 12-03-2018 22:08] "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
lols ja, blijkbaar laat je dus best je pc geen dagen aan een stuk aanstaan ... buurrrrgh signature |
|
Hoezo niet? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Omdat dat slecht is voor het milieu. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Die mining dingen, ja. Een gewone pc die in de nacht ook nog in slaapstand staat toch niet. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 29-03-2018 15:11] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Misschien niet, maar zie er ook niet direct de meerwaarde van in. Kan me niet voorstellen dat het goed is voor zo'n machine om dag en nacht aan te staan... Zet hem na gebruik altijd uit, en mocht hij aan het downloaden zijn gebruik ik de auto-off functie. Maargoed, makkelijk lullen, ik heb een SSD in mijn laptop zitten dus op het moment dat ik hem aanzet en fatsoenlijk op schoot heb staan is hij gebruiksklaar Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
grrrrr ik moet alweer minuten wachten dat heet dan een moderne PC, supersnel mij ass, ik kwam vroeger klaar op mijn 14e dan dat die PC opgestart is signature |
|
Mijn ma's pc staat al meer dan een jaar gewoon aan. Puur voor haar gemak. Het is al knap dat ze er op kan mailen en live Utopia kijken. Elke dag aan en uitzetten zou een drama zijn. Moet ik tig keer uitleggen hoe alles ook alweer moet. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 29-03-2018 16:24] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Hangt af hoeveel config erop staat. PC’s moeten niet dagelijks uitgezet worden, maar krijg genoeg klachten binnen die op te lossen zijn door een simpele reboot. |
|
Pc naar beneden gesleept, om dvd's te kunnen kijken. Wie verzint dat, dat windows 10 standaard geen dvd's afspeelt... Geen probleem, vlc en zo, maar daar gaat het niet om... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:Geweldig! |
|
hehe When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Dvd's zijn dan ook niet meer actueel man. |
|
quote: Nee, swaar. Maar je moet wat in tijden van crisis. Volgende week gaan we dia's kijken! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
|
|
quote:Had jij geen PlayStation 2 liggen? Speelt ook dvd's. |
|
Verrek... Dat heb ik nooit gedaan, maar nu je het zegt... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Little Britain live gaat het worden. Leuk, de kast met dvd's. Ik wist niet dat we vijf (5) dvd's van ti ta tovenaar hebben. En maar 4 van sesamstraat. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Ook geinig om weer eens wat ps2 spellen te spelen. Rayman, Castlevania... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |