|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Probeer anders deze patch: http://download.microsoft.com/download/5/4/0/540c61ba-3d5f-4d24-9888-511e356c4ad4/WindowsXP-KB823980-x86-NLD.exe ... werkte bij mij, mijn klacht was net wat anders maar deze patch dicht een bekend winxp gat. (dit is de NL versie, voor andere kijk hier: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/794074///xp,rpc,nederlandse Krijg je overigens helemaal geen error message ofzo? |
|
Nee krijg geen schermpie. mijn ma op haar pc wel, kan haar even dit topic mailen zal toch even deze patch installeren, heb hem op schijfje opgeslagen (zit nu op werk en kan thuis toch niet op i-net) ik zal laten weten of het gelukt is.... Wat voor vlees zit er in die toverrijst? |
|
Mmm. Onze andere pc, waar xp op staat, wil ik opnieuw installeren, want de pc flikkert me er telkens uit, als ik een spel speel, cd'tje brand ofzo. Maar tijdens het installeren, krijg ik de waarschuwing, dat het bestand atapi.sys is beschadigd. Vervolgens is de installatie mislukt. Iemand een tip? Oud Vuil. |
|
andere windows cd proberen..misschien een vuiltje of foutje op de cd. Anders even op google zoeken naar de bestandsnaam, vaak vind je daar wel een oplossing Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
windows probleem neem dan geen computer LUL Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: Expert...daar wordt je wijzer van. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Ah, bedankt. Ik gooi nu alles het raam uit. Oud Vuil. |
|
Hier een quasi computer leek... Ik wil een vrij nieuw spel installeren op mijn gloednieuwe computer. Zodra ik 'm geïnstalleerd heb, start ik 'm op en na een paar seconden zwart beeld vliegt ie weer terug naar Windows. Verder krijg ik geen foutmelding ofzo van dat tyfusapparaat. Aan de systeemvereisten ligt het sowieso niet, ik heb de updates (servicepack 1) geïnstalleerd en aan m'n videokaart oid kan het volgens mij ook niet liggen, want de demo van NFS Underground 2 werkt ook. Any suggestions?? Ik ondervind dit bij meerdere (vooral grote) spellen. Thanx Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
|
|
quote: niks aan toe te voegen. |
|
wat moet ik op die site?? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Kijken of je je Windows-installatie nog verder kunt vernachelen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Servicepack 1 was al geïnstalleerd en gister heb ik servicepack 2 geïnstalleerd (waarvan ik later ook begreep dat dat misschien wel niet zo'n goed idee was). Dit zijn toch de windows updates?? En hoe update ik de drivers van m'n videokaart?? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: zoeken naar updates en de belanrijke (apart stukje na het zoeken) installeren Kijk vooral naar de laatste directX |
|
het werkt nog steeds niet. Direct 9.0 was al geïnstalleerd (dat moet genoeg zijn dacht ik), daar heb ik nu een of andere update overheen gegooid. Moet ik nog meer doen? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: video en audio drivers updaten |
|
quote:sorry, maar hoe in the hell doe ik dat?? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: naar de website van de fabrikant gaan en daar naar drivers zoeken [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 24-12-2004 20:56] |
|
quote:Schrijf het merk op van het gene wat het niet doet, inclusief serienummer en zo voort. Aanrader is meestal om idd naar de website te gaan van de fabrikant. Als de fabrikant niet meer bestaat zoek dan naar een driverdatabase op Google. |
|
quote: Als je kan lezen zie je dat ie dat dus niet weet |
|
quote: Download gewoon het hele internet. Dan ben je in één keer klaar... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Print het uit en dan kun je rustig lezen zonder dat je modem verbinding open staat Maar update zoals ik al zei eerste je video drivers eens. ( www.ati.com of www.nvidia.com zeer waarschijnlijk) [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 24-12-2004 21:11] |
|
Vrveel je je Olivier? |
|
Ja, ik heb ook nog een punt. Sinds ik (vanaf 3mnd geleden t/m de nieuwste versie) Nvideadrivers ga installeren gaat mn beeld ff zwart worden als ik een video-file properties wil selecteren. VERY ODD!!! oude drivers hebben er geen last van.(nieuwe drivers zijn nodig om nieuwe spellen optimaal te draaien dus geen opmerkingen van 'gebruik die oude dan') Mainboard: Asus P4c800 Deluxe Vidk. : Asus Gefore FX5600 256 mb Weet iemand een oplossing? |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |