|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Korte vraag --> Draait win98 op een NTFS? Nog 1tje -> Als je van FAT32 naar NTFS gegaan bent, kan je dan nog terug? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: 1. Nee. 2. Ik denk het niet. |
|
1. Neen. 2. Ja. |
|
Totaal andere vraag --> Mijn pc is al een lange tijd zeer verneukt. bij elke programmatje wat ik installeer reset ie zichzelf zonder enige foutmelding. Dit gebeurt echter niet als ik het installeer in de Veilige Modus. Iemand? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
ik heb het probleem met XP dat hij om de 10 sec. zichzelf refresht in bijvoorbeeld een map, als ik een nieuwe map aanmaak heb ik niet eens de tijd om die een naam te geven, want dan wordt alles geordend en zit ik weer bovenaan in de mapstructuur. Hoe kan dit, het was eerder nl. niet zo, en hoe kom ik er vanaf??? grind on . . . . . . . cerebral tumor |
|
quote: Nieuwe pc, de computerzaak heeft hem geassembleerd en getest, er staat nu dus xp pro op die nog geactiveerd moet binnen zoveel dagen, ik heb hier nog wel een gekraakte versie liggen, maar een key is makkelijker omdat ik dan niet alle drivers enzo weer moet installeren Ik kreeg trouwens na vijf minuten internet al een 'remote service procedure call' error, waarna mijn pc werd afgesloten (na 50 seconden ofzo) .. bleek een lek in winxp , na een microsoft patch is het verholpen.. wel weer erg crappy |
|
IE is ook lekker trouwens, mijn startpagina staat op een of andere magicsearch; veranderen werkt niet, hij gaat steeds vanzelf weer terug naar die search.. en als ik een internet adres zonder http intype dan gaat de browser er niet heen maar gebruikt hij die search met als query mijn ingetypte adres WIJZIG: argh.. wat een fuckin' zeef is XP toch ook.. het ene gat is dicht of er is wel weer wat anders naar binnen geslopen.. nou ja, nu opgelost. Eerst maar eens een virusding en firewall installeren [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 10-02-2004 23:04] |
|
quote:BLAAAAAAAASTERRRRRRR!!! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Je kunt wel terug maar dan moet je volgens mij wel formatteren toch? |
|
quote: Adaware. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Neej je hoeft net percee te formateren. Als je het proggie partition magic download kan je fat gewoon om zetten naar ntfs en andersom, maar van ntfs naar fat is niet zo slim want fat is een stuk langzamer [Dit bericht is gewijzigd door waterfiets op 17-02-2004 10:43] |
|
weet iemand een goeie site om kernel stopcodes te vidnen? |
|
quote: euh nee, nee. Als je eenmaal NTFS heb, kan je niet converten naar FAT32. Tenzij je een format doet "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Niet met Partition Magic? |
|
quote: kernel stopcodes? Wat wil je daarmee doen dan "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Dat weet ik niet "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: de exacte oorzaak van een 0x0000001A achterhalen aan de hand van de parameters |
|
quote: Volgens mij niet iig |
|
quote: 26 1A 032 SUB (substitute) "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:op de site van PowerQuest: quote: |
|
quote: nope |
|
quote: Wat jij opgaf is een hex string, dit is de ASCII waarde. Je kan hier namelijk verder niks mee, dit is wat de HEX string betekend "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: weet ik, maar daar heb ik niks aan want de rapportage gebeurt op basis van de hex codes. Alleesn een 0x0000001A is wel te vinden maar wat de exacte oorzaak ervan is kun je achterhalen met behulp van de andere vier parameters maar dat lukt nog niet echt. btw, heb je wel een idee wat kernel stopcodes zijn? |
|
Kent iemand een manier om de 10 user limitation die geldt voor IIS onder windows 2000 (de niet server editie) te omzeilen of alleszins te verhogen, zonder de server editie te installeren? |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |