|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
@wim, Wat misschien helpt is het volgende, gewoon opstarten, tijdens opstarten op f8 drukken, kies opstarten met MS Dos prompt, in de console typ. C:\FDISK, start FDISK op, formatteer je disk, en probeer het opnieuw, zoek van te voren even op wat je precies in FDISK moet kiezen qua opties. Of create een boot disc/cd met een dos prompt optie ala Burzum. Maar misschien is je installatie cd niet goed, download en brand een andere, probeer het daar eens mee. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Ja, dat is ook een goeie inderdaad, wist alleen niet dat FDISK nog bijgeleverd was bij XP, blijkbaar wel dus? |
|
Hm. Ik snap werkelijk geen hout van dat knoppix. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
signature |
|
quote: Juist uiteindelijk maar gewoon een nieuwe harddisk gekocht voor weinig. Xp cd erin. Zelfde verhaal. Vista schijf erin en installeren maar. Iets zegt me dat die xp schijf gewoon naar de klote is, hehehe. Ach, vista it it is, is toch alleen maar een surf pc. edit: de tegenpartij hier. [Dit bericht is gewijzigd door Psycho Pippi op 01-02-2010 21:04] We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Gelukkig pakt vista de onboard geluidskaart niet. Iets met high definition audio-apparaat. En gelukkig kan ik niet gewoon een normale driver voor vista vinden. DAMN! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Mag niet, verkeerde driver, doe het niet! Wat nou, vista, installen, KUT! En ja hoor, werkt gewoon. BAM! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Vannacht Windows 7 Ult. er op gepleurd, mn audiosoftware en alles teruggezet, en loopt als een trein! (afwachten voor hoelang hehe, kan vast niet slechter dan Vista zijn) [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 20-02-2010 15:45] |
|
Windows 7 (Ultimate) is top. |
|
"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Hmm als ik nu een dvdtje brandt dan vertraagd de -streaming-video aanzienlijk: niet branden = niets aan de hand. Weet iemand hoe dit komt en vooral hoe ik dit in XP kan 'afvinken'? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
+1 quote: Da's goed om te horen Binnenkort mn laptopje wellicht ook es pimpen en naar 64bits gaan. Ff check'n nog.. tis eigenlijk niet echt nodig ofzo. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 21-02-2010 2:35] |
|
En hoe zit dat met cubase? Vreselijke problemen gehad met vista. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
geen idee, die heb ik hier niet op, heb ik mn xp-bak nog voor (cubase sx3 nog steeds, eigenlijk alleen om mn eigen projectje mee af te maken). Maar met Reaper en oa EZDrummer (DFH) loopt het prima. Alleen de drivers voor de PODxt zijn nog bèta, maar ze werken wel [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 21-02-2010 4:13] |
|
quote: Echt vaag: alle snoertjes aangedrukt: boel schoongeveegd etc. Helpt niets. Brandert brandt ook langzamer en kan steeds vaker bij 'disc at once' de lead out niet afmaken. Dvd draait dan wel maar het is toch vreemd. Weet iemand of het ergens anders aan kan liggen dan simpelweg een dvdbrander te vervangen? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 16-03-2010 0:19] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
hm pjoeter al es schoongemaakt met ccleaner bv? Misschien moet ie nu langer nadenken omdat er meer troep dan eerder op de pc staat? [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 16-03-2010 1:57] |
|
Vaag probleem. Probeer eens op minder hoge speed te branden. Mogelijk kan je computer het gewoon niet meer aan om de volle snelheid te halen en hik je dus de hele tijd tegen je max aan. Het branden van een DVD is ook een zwaar proces. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Dit zou het ook kunnen zijn; http://forum.digital-digest.com/showthread.php?t=61905 Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Thanks voor het zoekwerk Zelthor Tsja ik gebruik uniblue driver scanner, Advanced system care, 2 registry scanners, Window Washer, Speedupmypc Avast en spy eraser. Dacht dat dat toch moest volstaan Hmm verschillende driver scanners geven diverse resultaten. Weet iemand een goeie driver scanner (liefst gratis) die de benodigde drivers ook voor je ophaalt? Als dit niet werkt dan wordt het maar format c: en opnieuw Windows erop zetten *zucht* [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 16-03-2010 19:17] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
_ [Dit bericht is gewijzigd door Naturens Galleri op 16-03-2010 19:14] headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Yes, retesnel, fijn ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik ben er nog steeds tevreden over, snel en geen klachten tot nu toe, eigenlijk net als mijn ervaring met XP (pas na SP2), ook al was mijn installatie na een aantal jaren toch wel erg brak geworden. |
|
quote: hm en dan blijkt het aandrijfriempje versleten te zijn/rek dr uit ofzo :s |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |