![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Kutband toch?> [Dit bericht is gewijzigd door elmar op 29-06-2003 12:33] ![]() |
|
Kijkt u hier maar eens, daar staat al het werk van de heren aangegeven. http://www.sepultribe.com/discography.php3?cat=Official Mijn persoonlijke favoriet; Arise ![]() ![]() ![]() Btw, Nation nog nooit gehoord... [Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 29-07-2001 19:49] Dead things grow from deep inside... ![]() |
|
nou nt de moeite waard hoor ze hebben flauwe lyrics, alsof het amerikaans hitlers zijn! ze zingen alleen maar over dat ze de macht gaan krijgen over de wereld of zoiets ![]() ![]() |
|
quote:Dan heb je de teksten niet goed begrepen. Ik weet niet hoe het op het nieuwe album is, maar op de oude albums trok Sepultura juist altijd stevig van leer tegen dictatuur en onderdrukking van mensen..... ![]() I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... ![]() |
|
ow oow nou ja eh ok ![]() |
|
volges mij zijn het brazilianen.... I love the smell of painted miniatures in the morning ![]() |
|
quote: ook de mijne ![]() No regrets and no remorse... ![]() |
|
Arise ![]() Als je het nieuwe werk kent van deze Brazilianen (inderdaad), weet ik niet of je het oude van voor Roots wel zult waarderen. Ik ken het nieuwere werk niet, maar gezien hun ontwikkeling, denk ik niet dat ze zonder Max Cavalera weer richting Arise, Chaos.. en Beneath.. zijn gegaan (qua stijl). Overigens wel leuk dat de gebroeders Cavalera en de rest juist tijdens Roots met ruzie gescheiden wegen zijn gegaan.. Zingen over Roots en hoe sterk hun band is... ![]() |
|
Ik vind nation echt een stuk beter dan against maar sepultura zonder Max vind ik zowiezo al niet zo gaaf meer. Beneath the remains is mijn favoriet. ![]() |
|
benk met je eens.....sepultura zonder max is geen sepultura. Gaos A.D ![]() ![]() ![]() ![]() Suck my piss ![]() |
|
Chaos A.D.rulet inderdaad!!Arise ook! Ken Sepultura al van in '90 en was er aanvankelijk heel enthousiast over.Hun nieuwste werk daarentegen...ze zijn inderdaad zichzelf niet meer... Leg wel regelmatig hun oude werk nog eens op. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
roots bloody roots ![]() Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
'Beneath the remains' en 'Arise' ![]() ![]() ![]() I am a tempter, extravagant my ways. The world is my menagerie! ![]() |
|
quote: ik ook. Oude herinneringen enzo ![]() Suck my piss ![]() |
|
Vergeet ik toch zowaar om Chaos A.D. te noemen! ![]() Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
Ach eigenlijk zijn alle albums van sepultura met max goed ... ze hebben ook nog zo'n live album waar allemaal nummers van "beneath the remains", "schizofrenica" en "arise" opstaan ... alleen worden ze live ongeveer 2x zo snel gespeeld .. echt supergoed ![]() ![]() |
|
ja live spelen ze echt vet goed, die nummers zijn in dat iets snellere tempo eigenlijk nog vetter dan op de cd.. ik vind eigenlijk alles van Sepultura heel goed tot ze Roots uitbrachten (waar overigens wel een paar coole nummers opstonden) Kent er iemand ook het album Morbid Visions/Bestial Devastation?? Heel oud maar erg goed ook met0l! ![]() |
|
Ja morbid visions is ook erg goed ![]() ![]() |
|
Chaos AD is idd een erg lekker album heeft er zo ongeveer voor gezorgd dat ik van de hardcore overstapte naar de metal ![]() |
|
Persoonlijke favoriet => Morbid Visions De laatste release van Sepultura die ik nog kan waarderen is Arise. Bij Chaos A.D. begon al de percussie die ze bij Roots hadden doorgetrokken en daar pas ik voor. Geef mij maar de oude zooi, toen Thrash nog Thrash was bij Sepultura, toen ze nog rondliepen in Possessed shirts en een Celtic Frost cover speelden... http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine ![]() |
|
quote: (ff of topic) Soms zijn live-albums beter dan Studioopnamen, zoals Testament... Live meer power (Live at the Fillmore, Return to apocaliptic city). (Toegevoegd ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 31-07-2001 23:50] ![]() |
|
quote: die cd heeft iemand die ik ken die is vet!!Daar staat volgens mij ook een veranderde verzie van antichrist op. Zo van "we had some fucking problem with the police so we changed the lyrics, now it's called anticop, Fuck the police!!! Daar moest ik altijd zo om lagge....vette cd!! ![]() Suck my piss ![]() |
|
Wat vinden jullie van Nailbomb?? en Soulfly?? nailbomb heerst ![]() soulfly vind ik ook wel oke I love the smell of painted miniatures in the morning ![]() |
|
Soulfly heeft een paar aardige nummers gemaakt met artiesten uit andere bands, maar na een paar keer luisteren was het mij snel genoeg. Dead things grow from deep inside... ![]() |
|
Nah, ben niet echt kapot van Soulfly, sorry 'I think therefore I am, I think' -Nordom the Modron ![]() |
![]() |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |