|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Die linker kerel ziet er echt intilligent uit in deze video xD Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: |
|
haha PWND! Edit: Chaos AD een matige plaat? WTF?! [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 13-12-2010 21:54] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: :')! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Oké, dus de reunie is pas ergens in 2013? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Ik zou zelfs willen zeggen een KUTplaat. Zeker na de beide geweldige voorgangers. Bareuh... |
|
quote: Hehe, daaaaaar gaaaaaaaaaaan we weer! Maar serieus, Max heeft na Sepultura misschien 1 aansprekende plaat gemaakt, en live is het een drama met Soulfly / Cavalera Conspiracy, terwijl Sepultura zo af en toe nog wel aardige platen uitbraakt. Ik snap dan ook niet dat mensen überhaupt een reünie willen, kan alleen maar tegenvallen. Boeiender |
|
quote:.... |
|
quote: Soulfly vind ik de laatste jaren juist erg overtuigend spelen, nog een beetje overtuigender is Cavalera Conspiracy omdat daar minder trommeltjes gezeik enzo inzit (en Igor op drums ofcourse!!). |
|
Vond het erg saai. Boeiender |
|
quote: Ze moesten zo nodig meedoen met de huppel metal trend van begin jaren negentig. Ik vond 't drie keer niks. Bareuh... |
|
Ik 4 keer. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
De Ulk heeft zeker een punt. Die trendy hardcore invloeden konden ze wat mij betreft missen als kiespijn. Ik vind Chaos AD een paar goede nummers hebben, maar er zit ook veel inwisselbaar spul tussen. Overigens wel frappant dat men blijkbaar geen reunie wil, maar Sepultura wel een Arise tour gaat doen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
reunie komt vast wel een keertje. |
|
quote: Frappant inderdaad, ik geloof dan ook dat de reunie strandt op persoonlijke issues. Jammer, want Arise is een meesterwerk. Echter, voor de uitvoering denk ik wel dat de bezetting van die plaat nodig is om het echt de moeite waard te maken. Bareuh... |
|
Ik vrees dat het voor een geslaagde reunie al te laat is. Max zag er op Graspop zo vet uit dat hij zich met moeite met wel 1 sprong in de lucht lanceerde; de rest van het concert leek hij aan een kapstok te hangen. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 14-12-2010 20:39] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Max hoeft ook niet te springen. Graag wel even z'n haar wassen. Bareuh... |
|
quote: Als hij ze in 't frituur gooit kan je er frikandellen uit halen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Frappant dat jullie een Arise-Tour uit het filmpie weten te halen. Dat zeggen ze toch echt niet. Ze gaan ergens Arise spelen voor een knulletje van 16. [Dit bericht is gewijzigd door Lord Ibex op 14-12-2010 20:44] |
|
Je hebt gelijk, was dus wishful thinking... Maar...het punt blijft dat ze geen reunie willen, maar desalniettemin toch teruggrijpen op de oude periode. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 16-12-2010 17:01] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ook mooi. (Heb het filmpje niet gekeken) Bareuh... |
|
quote: Agreed, ook zijn de twee voorgangers ook maar matig naar mijn menin en de twee voorgangers daarvoor echt gaaf. |
|
quote: Jij vindt Morbid Visions serieus gaaf? [Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 16-12-2010 18:35] Bareuh... |
|
Dat en het eerste album zijn ook mijn favorieten. Alles tot en met Arise vind ik steengoede platen. Maar dat rauwe geluid op de eerste twee is toch onovertroffen. Je moet er natuurlijk voor zijn, ik luister erg graag naar oude demo's/rehearsal tapes dus ik stoor me niet aan wat slechter geluid, wat mindere instrumentbeheersing etc. |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |