IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Sepultura Vorige pagina | Volgende pagina
Orion
Usericon van Orion
Posted 24-07-2003 18:28 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

dat wou ik maar even horen


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 24-07-2003 19:33 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

Sepultura is wel aardig. Ze komen helaas niet meer zo over als toendertijd met Max (met chaos AD als laatste album dan).
Daarna zijn ze als een stelletje bosjesnegers roots gaan inspelen...
Vervolgens Max weg, Derrick in de plaats, slechtste album ooit gemaakt (zelfs bestial devastations was er goed bij...). Nu met roorback klinkt het weer aardig.
Maar de nummers kunnen niet tippen aan de albums "Schizophrenia", "Beneath the remains" en "Arise"


What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]


Orion
Usericon van Orion
Posted 24-07-2003 19:40 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

ik kan er uit opmaken dat het dus in de style van de vorige 2 bagger platen is, met af en toe weer eens een chaos A.D riffje? van onze meneer kisser?


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 24-07-2003 19:42 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

quote:
Op 24 juli 2003 19:40 schreef Orion het volgende:
ik kan er uit opmaken dat het dus in de style van de vorige 2 bagger platen is, met af en toe weer eens een chaos A.D riffje? van onze meneer kisser?

Meneer Kisser rost menig wanna-be gitaristje op het forum hier eruit. Dat was wel te zien op Graspop.
Het nieuwe klinkt eigenlijk meer als een trash oem-ta bandje. Wel aardig. Ze hebben veel aan hun verleden te danken, anders was het waarschijnlijk nooit zo groots uitgebracht...net als St. Wanker


What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-07-2003 19:48 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Toch vind ik sepultura nog beter als Soulfly. Dat is helemaal niet om aan te horen. Dus ik denk niet dat sepultura opeens weer keiharde tharsh gaat spelen mocht max ooit weer terugkeren.


Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 24-07-2003 20:01 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

quote:
Op 24 juli 2003 19:48 schreef attila_de_hun het volgende:
Toch vind ik sepultura nog beter als Soulfly. Dat is helemaal niet om aan te horen. Dus ik denk niet dat sepultura opeens weer keiharde tharsh gaat spelen mocht max ooit weer terugkeren.

Klopt, Soulfly is helemaal tot bosneger orkest verworden. In drop-d spelen om er maar voor te zorgen dat je niet moe wordt, terwijl je ondertussen op trommels die alleen in de jungle worden gebruikt staat te meppen.


What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 24-07-2003 20:54 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Sepultura is ook niet meer wat het geweest was , op Graspop heb ik 2 en een half nummer gehoord en toen ging ik maar bier halen...dat was echt totaal ruk!


Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 24-07-2003 21:05 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

quote:
Op 24 juli 2003 20:54 schreef Elfensteen het volgende:
Sepultura is ook niet meer wat het geweest was , op Graspop heb ik 2 en een half nummer gehoord en toen ging ik maar bier halen...dat was echt totaal ruk!

Het was beter uit te staan dan Samael. En daarbij kijk ik zowiezo altijd meer naar de gitaristen en het gitaarspel dan de muziek zelf.


What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]


Orion
Usericon van Orion
Posted 24-07-2003 21:24 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

nou ik heb op waldrock het hele concert zitten schreeuwen om beneath the remains en arise,toen ze het speelden had het voor mij niet meer de agressie en de kracht van wat het was.


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 24-07-2003 21:29 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Niet dat ik zo'n fan ben, maar afgelopen zondag Morbid visions nog eens gehoord Wat die heren op een zeg maar "ROOTS" nog uitspookten vind ik af en toe nog te genieten, maar daarna zijn ze de pedalen kwijtgeraakt,...en Max zelf ook, dus mocht er ooit toch es een reünie van komen (al was het maar om de "zang" weer op niveau te krijgen) vrees ik er nog voor.
Ik ga er wel niet om treuren.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 24-07-2003 21:29 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

quote:
Op 24 juli 2003 21:24 schreef Orion het volgende:
nou ik heb op waldrock het hele concert zitten schreeuwen om beneath the remains en arise,toen ze het speelden had het voor mij niet meer de agressie en de kracht van wat het was.

Klopt...komt ook doordat de meeste nummers nog maar met 1 gitarist worden gespeeld. En de stem van Max bijna niet te evenaren is.
Ze hadden er beter aan gedaan om een andere frontman dan derrick te kiezen.


What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]


Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 24-07-2003 21:31 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

quote:
Op 24 juli 2003 21:29 schreef Gunman het volgende:
Niet dat ik zo'n fan ben, maar afgelopen zondag Morbid visions nog eens gehoord Wat die heren op een zeg maar "ROOTS" nog uitspookten vind ik af en toe nog te genieten, maar daarna zijn ze de pedalen kwijtgeraakt,...en Max zelf ook, dus mocht er ooit toch es een reünie van komen (al was het maar om de "zang" weer op niveau te krijgen) vrees ik er nog voor.
Ik ga er wel niet om treuren.


Geef ze een bak bier, een emmer wiet wat aanstekers en een koffer met geld en ze spelen alle nummers waar je ze voor geboekt hebt. Op de reunie tour welteverstaan.
Want deze sepultura heeft zijn laatste tour wel gehad.


What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 25-07-2003 2:24 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 24 juli 2003 21:29 schreef Rutan het volgende:
Klopt...komt ook doordat de meeste nummers nog maar met 1 gitarist worden gespeeld. En de stem van Max bijna niet te evenaren is.
Ze hadden er beter aan gedaan om een andere frontman dan derrick te kiezen.
Ze hadden beter kunnen stoppen.



Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 09-09-2003 2:14 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2003 21:31 schreef Rutan het volgende:
Geef ze een bak bier, een emmer wiet wat aanstekers en een koffer met geld en ze spelen alle nummers waar je ze voor geboekt hebt. Op de reunie tour welteverstaan.
Want deze sepultura heeft zijn laatste tour wel gehad.
Normaal vind ik reünies zwaar klote en kom ik zeker niet op een concert af maar voor Sepultura maak ik graag een uitzondering.

De oude Sepultura heeft toch wel een heeeeeeeeeel speciaal plekje in mijn hart gekregen moet ik toegeven.

Onvoorstelbaar wat muziek die je al eeuwen kent nog met je kan doen.



[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 09-09-2003 2:16]


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-09-2003 11:30 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

sepultura rulezz vooral roots bloody roots samen met pavarotti


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 09-09-2003 11:32 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2003 11:30 schreef ElitE het volgende:
sepultura rulezz vooral roots bloody roots samen met pavarotti


lol, ja dat was nog wel grappig.


"This one is older than shit, heavier than time!"


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-09-2003 11:35 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

vooral al gaat die zanger van sepultura ook LA lalalala zingen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Scapegoat
...digging your own grave!
Usericon van Scapegoat
Posted 10-09-2003 20:56 by Scapegoat Wijzig reactieProfiel van ScapegoatQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2003 21:24 schreef Orion het volgende:
nou ik heb op waldrock het hele concert zitten schreeuwen om beneath the remains en arise,toen ze het speelden had het voor mij niet meer de agressie en de kracht van wat het was.


Dat had ik op graspop ook,Sepultura is sinds het vetrek van Max niet meer wat het is geweest.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-09-2003 21:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Heb je de nieuwe al gehoord?

erg sterke plaat


Scapegoat
...digging your own grave!
Usericon van Scapegoat
Posted 10-09-2003 21:37 by Scapegoat Wijzig reactieProfiel van ScapegoatQuote dit bericht

Nee nog niet geluistert,maar was live niet echt onder de indruk van de nieuwere nummers.
Als ik een keer in een gekke bui ben zal ik hem wel eens een keer luisteren bij de platenboer.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-09-2003 21:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Je moet geen Arise II verwachten, Sepultura speelt nu hele andere muziek, meer hardcore invloeden, met name dor de zang.

Vond het een sterke plaat, zanger past eindelijk goed in de muziek


Scapegoat
...digging your own grave!
Usericon van Scapegoat
Posted 10-09-2003 21:48 by Scapegoat Wijzig reactieProfiel van ScapegoatQuote dit bericht

Jammer die andere invloeden,doe maar gewoon het oudere werk.


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 16-09-2003 10:50 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Ik zet net niets vermoedend voor het eerst sinds jaren weer eens Arise op. Het was me gelijk weer duidelijk waarom ik vroeger Sepultura zo gaaf vond. Jammer dat het vanaf Chaos A.D. steeds minder is geworden .


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 16-09-2003 14:47 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

quote:
Op 24 juli 2003 19:40 schreef Orion het volgende:
ik kan er uit opmaken dat het dus in de style van de vorige 2 bagger platen is, met af en toe weer eens een chaos A.D riffje? van onze meneer kisser?


leuke sig man


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Chupacapra
Burp.
Usericon van Chupacapra
Posted 09-10-2003 8:15 by Chupacapra Wijzig reactieProfiel van ChupacapraQuote dit bericht

Sepultura is een goede band geweest ten tijde nog met Max.
De Arise album is voor mij de beste album wat ze konden produceren.
Ik vind echter wel dat Chaos AD niet kan tippen aan de kwaliteit van de rest.
On a great pale sky... we shall arise


Chupie! Chupie! Chupieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen