|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Sepultura? ah.. ik ken wel betere brazilliaanse bands |
|
quote: ja maar daar hebben we het dus niet over... ken ook wel betere latijnse bands... |
|
quote: mission accomplished |
|
quote: I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
RATOS DE PORAO.... veel beter dan Sepultura! Ik vond beneath the remains, schitzophrenia en arise wel aardig, maar niet om nu echt van uit mijn plaat te gaan! |
|
quote: en Boka (drummer) z'n andere band: I Shot Cyrus! om nog maar niet van de hele HXC-scene te spreken daaro.. POINT OF NO RETURN !!! |
|
Morbid Visions blijft boeien...zelfs als je het jaren achter elkaar elke dag blijft draaien. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Under a pale grey sky we shall arise... |
|
quote:En nog steeds...godverdomme...wat een bestialiteit!!! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Klopt...zoals die frontman van Skinlab The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
--> personal favourites: Arise; Beneath the remains, Schizophrenia Sepultura is voor mij de beste band die er is (toen ze nog met Max waren). Zelfs burzum, darkthrone of slayer kan bij mij aandeze band juist niet tippen. Ze blijven voor eeuwig in mijn hart, Under a pale grey sky...WA SHALL ARISE!!! "kakkn doe zèèr" |
|
LOL Ik begrijp alleen het vergelijk met darkthrone en Burzum niet echt HAHAHHA, is op zijn zachst gezegd nogal een ander genre..... |
|
Dat appels- en perenidee had ik ook al... |
|
roooeeets bladie roooohoeeeets!!!!!!! Toch altijd een lekker nummer ben ik nou de enige die de laatste van sepultura(roorback) ook wel leuk vind? Niet dat hele snelle maar toch lekker |
|
Vind roorback ook erg prettig, je moet het alleen niet vergelijken met Sepultura met Max. Nieuwe Spultura maakt heel andere muziek, meer hardcore invloeden (komt dus door die nieuwe zanger) .. |
|
De nieuwe Soulfly is overigens een waanzinnig goede cd. Dat had ik nooit verwacht. De stijl is geen thrash of zo maar gewoon hun oude stijl met een zeer prettige integratie van andere stijlen. Echter, de kwaliteit van de nummers is erg hoog. Nooit gedacht dat ik dat ooit nog eens zou meemaken (maar ik zou het ook niet erg vinden als Max, evt. met z'n oude sep-vrienden weer wat nummers zouden maken a la "Beneath the remains".) |
|
Ja, mooi werkje van Max en maten, al vond ik eerder Soulfly werk ook zwaar ok, dat ene nummer met die raggea invloeden vind ik nog het gaafst van het nieuwe album. Trouwens, die dvd van Sepultura is ook monsterlijk gaaf. |
|
http://www.mtv.com/sitewide/videoplayer/index.jhtml?vid=25400&channelID=1&gateway=bands&paid=830&s1=az&s2=sepultura&adPth=/adsetup/bands/&adPN=artist# Sepultura met U2's "bullit the blue sky". Dat slaggitaargeluid. Oud Vuil. |
|
quote: Weer iets wat we gemeen hebben. Dat Rose Tattoo rules trouwens ! |
|
quote: idd ben niet gek ik ben een vliegtuig! |
|
quote: Ja, ik vind het nummer helemaal niet goed, en dan is het ook nog eens een cover, en op Roorback staan veel betere nummers. De huidige vocalist van Sepultura is wel grappig om te zien in die clip, zo'n breed grijnzende neger die aan het hardlopen is. |
|
Jaaaa SEPULTURA!! Ik vind ze echt goed! Naja, toen Max er nog bij zat... zonder zijn ze zeker wel minder... Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote:kweetet, maar ik hou van van black metal en evenveel van slayer en sepultura, het is misschien raar, maar juist daarin kan ik mij het meest vinden. Maar toch... Sepûltura "kakkn doe zèèr" |
|
ik gaat sepultura niet afzeiken maar de laatste cd die ik gekocht heb vind ik toch niks blijf toch maar steeds die goeie oude albums draaien, soulfly gekocht om te kijken of dat nog wat is klinkt aardig maar ik vind gewoon dat de oude sepultura blijft heerschen paulo max andreas igor das mijn favo set up ben niet gek ik ben een vliegtuig! |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |