IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Sepultura Vorige pagina | Volgende pagina
morthvarg
Usericon van morthvarg
Posted 24-01-2005 13:34 by morthvarg Wijzig reactieProfiel van morthvargQuote dit berichthttp://leprechaunium.cjb.net

Ouwe stijl Sepultura heerst
Morbid Visions en Bestial Devastation Era



Check die machtige been-kappen incl witte sport schoenen

[Dit bericht is gewijzigd door morthvarg op 24-01-2005 15:13]


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 24-01-2005 16:24 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

laatste paar albums zijn ook wel te pruimen met uitzondereing van against, daar doen een paar nummers het maaer goed, maar roorback is nog regelmatig in mijn cdspeler te vinden...



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 24-01-2005 17:53 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 12 mei 2004 19:08 schreef attila_de_hun het volgende:
De nieuwe Soulfly is overigens een waanzinnig goede cd. Dat had ik nooit verwacht. De stijl is geen thrash of zo maar gewoon hun oude stijl met een zeer prettige integratie van andere stijlen. Echter, de kwaliteit van de nummers is erg hoog.
Nooit gedacht dat ik dat ooit nog eens zou meemaken (maar ik zou het ook niet erg vinden als Max, evt. met z'n oude sep-vrienden weer wat nummers zouden maken a la "Beneath the remains".)




The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 24-01-2005 19:05 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

nou nee eigenlijk, prophecy zijn allemaal veelste simpele nummers, bijna nu-metal kwaliteit...



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-09-2005 0:22 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

de nieuwste soulfly is alweer een megaklasse cd (net als #3). aanschaf zowat verplicht.


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 03-09-2005 12:39 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

Dit is het sepultura en niet soulfly topc he

Beneath the remains en arise vind ik nog steeds den beste enzo. Die latere shit met die neg0r vind ik een stuk minder. Nation vind ik bagger, maar roorback is wel te doen.



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-09-2005 12:51 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2005 12:39 schreef Jansuh het volgende:
Dit is het sepultura en niet soulfly topc he
.


word ik nu geband???

maar die nieuwe soulfy is vele malen beter als latere werk van sepultura (vanaf roots dus). en sepultura moet niet "etnisch" of "intelligent" bezig willen zijn. dat kunnen ze niet. ze moeten gewoon "beneath te remains" II maken en ze staan weer aan de top. Als bands nu gewoon eens speelden waar ze goed in zijn in plaats van zo krampachtig muzikaal te willen groeien.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 03-09-2005 13:24 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

die nieuwe gitarist maakt de nieuwe soulfly TOTAAL in mijn mening.
maar das niet erg


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


White Night
Usericon van White Night
Posted 03-09-2005 21:06 by White Night Wijzig reactieProfiel van White NightQuote dit bericht

ik vind de achtergrond muziek vet goed bij hun maar dan komt die gozer dr doorheen met zn stem en verkloot ie in 1 keer het hele nummer
maar voor instrumentaal zou ik ut zeker luisteren...


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 03-09-2005 21:08 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Die gozer


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-09-2005 22:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2005 12:51 schreef attila_de_hun het volgende:
word ik nu geband???

maar die nieuwe soulfy is vele malen beter als latere werk van sepultura (vanaf roots dus).
Euhm .... NEE

Roorback heerscht echt meer dan dat etnische gejank van Cavalera


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 03-09-2005 22:25 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Ja erg hé, zo'n soort rare diepe stem hoor je bij meer bands. Vind het helemaal niks.


Bazzio Attacks!!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-09-2005 22:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2005 22:25 schreef bazzio het volgende:
Ja erg hé, zo'n soort rare diepe stem hoor je bij meer bands. Vind het helemaal niks.
Ah fock off, Max zijn stem is echt niks meer


Disciple
Usericon van Disciple
Posted 04-09-2005 13:19 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Wat?!?!? Max heeft nog altijd een van de beste stemmen in metal.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-09-2005 13:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht



Disciple
Usericon van Disciple
Posted 04-09-2005 14:25 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Ach ja 't heeft gezin om hier tegen een stel puristen over Soulfly te beginnen. Ja de ouwde Sepultura is de beste bla bla bla nou weten we 't wel. Get over it.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-09-2005 14:57 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2005 14:25 schreef Disciple het volgende:
Ach ja 't heeft gezin om hier tegen een stel puristen over Soulfly te beginnen. Ja de ouwde Sepultura is de beste bla bla bla nou weten we 't wel. Get over it.


nou, ik noem soulfly al geen shitfly meer.... dat is toch al een end in de goede richting??


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-09-2005 15:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2005 14:25 schreef Disciple het volgende:
Ach ja 't heeft gezin om hier tegen een stel puristen over Soulfly te beginnen. Ja de ouwde Sepultura is de beste bla bla bla nou weten we 't wel. Get over it.
Purist? Ik?

Maar Soulfly is gewoon niet goed, eindeloos herhalen van hoe tribe blabla Max wel niet is en hoe zielig zijn dode cokedealing junk zoon is. Oh en de muziek is gewoon SLAP


Disciple
Usericon van Disciple
Posted 04-09-2005 17:03 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Nou je hoeft ook weer niet te gaan beledigen. Tja ik vinnet muzikaal wel vet, behalve die echte tribal non-metal muziek. Soulfly heeft echt wel gave metal nummers geschreven, bovendien staan er nog altijd een paar thrash nummers op elk album.

[Dit bericht is gewijzigd door Disciple op 04-09-2005 17:03]


NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 04-09-2005 17:24 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

Thrash nummers op een Soulfly album? Ga jezelf eens kennis van metal aanleren, drol.


don't mistake lack of talent for genius


Disciple
Usericon van Disciple
Posted 04-09-2005 20:23 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Ok wiseguy, je hebt vast een download programma.

Download deze nummers maar eens:

The Song remains Insane --->deze eerst
Bring it
Porrada


En als je echt zo stoer bent als dat je doet geef je ook gvd antwoord op dit forum als je klaar bent met luisteren.

[Dit bericht is gewijzigd door Disciple op 04-09-2005 20:33]


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 04-09-2005 20:37 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Dat zijn volgens mij toch wel meer oudere nummers. The song remains insane vind ik meer punk dan thrash hoor...

Oja, ik luister nu Schizophrenia. ONGEEVENAARD!



Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 04-09-2005 22:55 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

En ik luister nu primitive, wel grappig nog steeds, het beukt wel, en conga's!



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-09-2005 22:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Argh dat album ligt hier ook, lukt me niet om af te luisteren, elke keer ramt de cd speler snel de klep dicht

Mijn cd speler heeft namelijk SMAAK


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 04-09-2005 22:57 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Mwah, ik heb em ook gebrand. Na dat nummer van Jumpdafakap is ie niet meer heel erg leuk. Dit is zo'n beetje mijn inleiding in de metal geweest, dus nostalgie denk ik.



Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen