|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
laatste paar albums zijn ook wel te pruimen met uitzondereing van against, daar doen een paar nummers het maaer goed, maar roorback is nog regelmatig in mijn cdspeler te vinden... |
|
quote: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
nou nee eigenlijk, prophecy zijn allemaal veelste simpele nummers, bijna nu-metal kwaliteit... |
|
de nieuwste soulfly is alweer een megaklasse cd (net als #3). aanschaf zowat verplicht. |
|
Dit is het sepultura en niet soulfly topc he Beneath the remains en arise vind ik nog steeds den beste enzo. Die latere shit met die neg0r vind ik een stuk minder. Nation vind ik bagger, maar roorback is wel te doen. |
|
quote: word ik nu geband??? maar die nieuwe soulfy is vele malen beter als latere werk van sepultura (vanaf roots dus). en sepultura moet niet "etnisch" of "intelligent" bezig willen zijn. dat kunnen ze niet. ze moeten gewoon "beneath te remains" II maken en ze staan weer aan de top. Als bands nu gewoon eens speelden waar ze goed in zijn in plaats van zo krampachtig muzikaal te willen groeien. |
|
die nieuwe gitarist maakt de nieuwe soulfly TOTAAL in mijn mening. maar das niet erg "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
ik vind de achtergrond muziek vet goed bij hun maar dan komt die gozer dr doorheen met zn stem en verkloot ie in 1 keer het hele nummer maar voor instrumentaal zou ik ut zeker luisteren... |
|
Die gozer |
|
quote:Euhm .... NEE Roorback heerscht echt meer dan dat etnische gejank van Cavalera |
|
Ja erg hé, zo'n soort rare diepe stem hoor je bij meer bands. Vind het helemaal niks. Bazzio Attacks!!! |
|
quote:Ah fock off, Max zijn stem is echt niks meer |
|
Wat?!?!? Max heeft nog altijd een van de beste stemmen in metal. |
|
|
|
Ach ja 't heeft gezin om hier tegen een stel puristen over Soulfly te beginnen. Ja de ouwde Sepultura is de beste bla bla bla nou weten we 't wel. Get over it. |
|
quote: nou, ik noem soulfly al geen shitfly meer.... dat is toch al een end in de goede richting?? |
|
quote:Purist? Ik? Maar Soulfly is gewoon niet goed, eindeloos herhalen van hoe tribe blabla Max wel niet is en hoe zielig zijn dode cokedealing junk zoon is. Oh en de muziek is gewoon SLAP |
|
Nou je hoeft ook weer niet te gaan beledigen. Tja ik vinnet muzikaal wel vet, behalve die echte tribal non-metal muziek. Soulfly heeft echt wel gave metal nummers geschreven, bovendien staan er nog altijd een paar thrash nummers op elk album. [Dit bericht is gewijzigd door Disciple op 04-09-2005 17:03] |
|
Thrash nummers op een Soulfly album? Ga jezelf eens kennis van metal aanleren, drol. don't mistake lack of talent for genius |
|
Ok wiseguy, je hebt vast een download programma. Download deze nummers maar eens: The Song remains Insane --->deze eerst Bring it Porrada En als je echt zo stoer bent als dat je doet geef je ook gvd antwoord op dit forum als je klaar bent met luisteren. [Dit bericht is gewijzigd door Disciple op 04-09-2005 20:33] |
|
Dat zijn volgens mij toch wel meer oudere nummers. The song remains insane vind ik meer punk dan thrash hoor... Oja, ik luister nu Schizophrenia. ONGEEVENAARD! |
|
En ik luister nu primitive, wel grappig nog steeds, het beukt wel, en conga's! |
|
Argh dat album ligt hier ook, lukt me niet om af te luisteren, elke keer ramt de cd speler snel de klep dicht Mijn cd speler heeft namelijk SMAAK |
|
Mwah, ik heb em ook gebrand. Na dat nummer van Jumpdafakap is ie niet meer heel erg leuk. Dit is zo'n beetje mijn inleiding in de metal geweest, dus nostalgie denk ik. |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |