|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik kan me ook nog herinneren dat een antwoord op de vraag waarom ze niet samen gingen touren was: 'Waarom zouden we Slayer laten openen voor Slayer'? Duidelijk een excuustruusje The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: quote: Op Nation (2001) stonden ook cleane vocalen. Niks mis mee in deze setting. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: quote: Vijf bladzijden strafwerk voor beiden. Sepultura met Max heerste supreem op het podium. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Klopt. Maar als je die vetzak nu live ziet, springen de tranen in de ogen. Dan Heerscht Sepultura nu toch een stuk meer. |
|
Sepultura Graspop 2010 in de metaldome, dát heerste de pan uit. Zo agressief, hard, snel en strak in een volgepropte tent. In 2011 deden ze het nog eens lichtjes over in een overvolle marquee. Zeer benieuwd naar de show in Torhout over 6 weken, met die nieuwe interessante plaat van ze. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: Vox Clamatis in Deserto |
|
Jaaaa, die under siege video was ik helemaal vergeten. De eerste keer dat ik die zag, zat ik nog bij de marine. Groot scherm in het bargedeelte. Sjeezzz... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Omdat het kan. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Een heel pak beter dan Under A Pale Grey Sky.... de laatste met Max. Vind de nieuwe Sepultura erg sterk. Veel interessanter dan Soulfly of Cavelera Conspiracy. |
|
quote: Voor de mix van die laatste Cavalera Conspiracy mag John W. Gray alvast een nekschot krijgen. Alsof er een amateur achter de mixtafel zat. Zonde, want het materiaal was op zich wel sterk. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
harde taal. Straks er maar eens naar luisteren dan Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
was laatst dronken en had schizophrenia op staan. Nu heb ik de laatste paar jaren vooral beneath the remains of morbid visions enzo gedraaid en was daarom een beetje vergeten hoe goed schizophrenia was. |
|
quote: Die "grindcore" plaat [Dit bericht is gewijzigd door collision-tammi op 26-01-2017 9:36] |
|
MACHINE MESSIAH is best goed, gave liedjes. Alleen, niks nieuws. En soms heb ik het idee dat ik naar Monolith DC aan het luisteren ben door de orkestraties. Heel af en toe hoor ik de typische Kisser riffs, maar het is vooral erg doorsnee. IMHO Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
https://www.reddit.com/r/Metal/comments/5kft9z/interview_with_jairo_guedz_exsepultura_guitar/ Interview over vroeger, leuk om te lezen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Deze tour mag Nederland ook aandoen: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nog steeds niet in NL opgepakt! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: November/December is het Europese luik van de tour. Ticket voor Sint-Niklaas is al binnen. Op basis van de setlist kijk ik hier echt wel naar uit. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
5 december doornroosje nijmegen |
|
Sinterklaas? Met Zwarte Piet? That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Wat ik van de nieuwe Sepultura - Quadra gehoord heb vind ik wel weer tof. Vanmiddag de elpee maar ergens scoren. bub |
|
Dit klinkt wel lekker stevig quote: The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
De muziek tot de zang begint is 100% Slayer en de zang klinkt vervolgens als James Hetfield op Battery Hafgufa |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |