|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Max (om on-topic te blijven) |
|
Max? Trieste gast |
|
maar goed, laten we het maar weer ontopic gaan houden. stel: max komt weer terug bij sepultura. Komt het dan weer goed? Ik denk van niet. |
|
die mening deel ik, want als je kijk wat max met soulfly heeft gedaan, krijg ik het ook niet warm van. |
|
quote: Ik denk van wel. Op de laatste Soulfly staat een nummer Enter faith dat in het laatste stuk sterk doet denken aan Troops of doom. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-10-2002 20:56] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: dus na aanleiding van 1 klein stukje uit een bepaald nummer van een slecht ecd zou het weer goed komen? Ik denk dat als je naar de weg kijkt die Max Cavalera nu aflegt op muziekaal gebied het er alleen maar uitziet dat het er echt niet beter op wordt. En zeker niet dat er een twee Arise opkomst is. |
|
quote: Gozer gaat duidelijk de tribal route op idd, maar ik bedoelde dat hij de nieuwe invloeden nog steeds vermengd met de oude stijl en die oude stijl voert hij nog goed uit, iets dat niet van Sepultura anno nu kan worden gezegd. Kijk; Sepultura ten tijde van Arise is een gepasseerd station; dus dat is ijdele hoop; mij gaat het minder om de stijl die er gespeeld wordt; het gaat om inspiratie/ bezieling in het spel. Sepultura anno nu is een lege schil; Max was duidelijk het creatieve brein en de rest de uitvoerders. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
zal wel eerder geroepen zijn maar, sepultura t/m roots is gaaf..de rest soulfly is niet helemaal mijn ding denk ik...heeft me nooit super kunnen vermaken die muziek. |
|
quote: Ik vond Roots ookal klote eigenlijk |
|
nou en? ik niet |
|
Sepultura vind ik na Arise eigenlijk niet echt boeiend meer . ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
quote: En hoelang geleden heb je dit gepost Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: nu is sepultura zeker niet trui genoeg meer he ? |
|
Ik heb er nooit van gehouden, en wat elmar leuk vindt zal me een worst wezen. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
oude Sepultura heerscht enorm, echte jaren 80 trash. Voor mij bestaat het nu niet meer, viese nu-metal is het nu alleen maar. |
|
quote: Valt me wel op dat er uit jou nooit veel zinnige dinges komt ... ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
zo ben ik het met volgens mij iedereen eens dat de oude Sepultura heerscht. Mijn favoriet blijft Arise maar schizo is mijn nummer nr 2 Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Inquisition Symphony roelt, en Arise is een mega vettu cd (beneath ook, eigenlijk). ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
quote: En wie ben jij? sterf teef. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
ik vind Arise supergaaf maar Chaos zit toch beter in elkaar Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
quote: Ik vind Chaos eigenlijk veel te veel rond de pot draaien, Arise en voorgangers beukten er tenminste op los, likkor grazende sound was er toen. ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
quote: Jij bent echt zooo zielig!! |
|
quote: Staat er boven [Dit bericht is gewijzigd door elmar op 21-10-2002 11:33] |
|
"Arise" is mijn favoriete thrashplaat. Ik denk niet dat er ooit een betere plaat in dit genre uitkomt. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |