IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Sepultura Vorige pagina | Volgende pagina
Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 18-10-2002 20:36 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2002 20:27 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik heb ook wel eens iemand horen zeggen dat de maan van geitenkaas is gemaakt en dat Zalm eigenlijk voorzitter van Greenpeace is.



wie was dat dan?


No meat is sweater


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-10-2002 20:38 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2002 20:36 schreef Infaustus het volgende:
wie was dat dan?


Max (om on-topic te blijven)


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 18-10-2002 20:44 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht



Max?


Trieste gast


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-10-2002 20:51 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht



maar goed, laten we het maar weer ontopic gaan houden.

stel: max komt weer terug bij sepultura. Komt het dan weer goed? Ik denk van niet.


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 18-10-2002 20:53 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

die mening deel ik, want als je kijk wat max met soulfly heeft gedaan, krijg ik het ook niet warm van.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-10-2002 20:54 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 18 oktober 2002 20:51 schreef attila_de_hun het volgende:
...
stel: max komt weer terug bij sepultura. Komt het dan weer goed? Ik denk van niet.


Ik denk van wel. Op de laatste Soulfly staat een nummer Enter faith dat in het laatste stuk sterk doet denken aan Troops of doom.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-10-2002 20:56]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 18-10-2002 20:57 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2002 20:54 schreef Mutilator het volgende:
Ik denk van wel. Als je de laatste soulfly hoort staat een nummer Enter faith dat in het laatste stuk sterk doet denken aan Troops of doom.


dus na aanleiding van 1 klein stukje uit een bepaald nummer van een slecht ecd zou het weer goed komen? Ik denk dat als je naar de weg kijkt die Max Cavalera nu aflegt op muziekaal gebied het er alleen maar uitziet dat het er echt niet beter op wordt. En zeker niet dat er een twee Arise opkomst is.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-10-2002 21:02 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 18 oktober 2002 20:57 schreef Vintersorg het volgende:
dus na aanleiding van 1 klein stukje uit een bepaald nummer van een slecht ecd zou het weer goed komen? Ik denk dat als je naar de weg kijkt die Max Cavalera nu aflegt op muziekaal gebied het er alleen maar uitziet dat het er echt niet beter op wordt. En zeker niet dat er een twee Arise opkomst is.


Gozer gaat duidelijk de tribal route op idd, maar ik bedoelde dat hij de nieuwe invloeden nog steeds vermengd met de oude stijl en die oude stijl voert hij nog goed uit, iets dat niet van Sepultura anno nu kan worden gezegd.

Kijk; Sepultura ten tijde van Arise is een gepasseerd station; dus dat is ijdele hoop; mij gaat het minder om de stijl die er gespeeld wordt; het gaat om inspiratie/ bezieling in het spel. Sepultura anno nu is een lege schil; Max was duidelijk het creatieve brein en de rest de uitvoerders.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


De Sjacheraar
Usericon van De Sjacheraar
Posted 18-10-2002 21:05 by De Sjacheraar Wijzig reactieProfiel van De SjacheraarQuote dit bericht

zal wel eerder geroepen zijn maar,

sepultura t/m roots is gaaf..de rest

soulfly is niet helemaal mijn ding denk ik...heeft me nooit super kunnen vermaken die muziek.


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 18-10-2002 21:06 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2002 21:05 schreef De Sjacheraar het volgende:
zal wel eerder geroepen zijn maar,

sepultura t/m roots is gaaf..de rest

soulfly is niet helemaal mijn ding denk ik...heeft me nooit super kunnen vermaken die muziek.


Ik vond Roots ookal klote eigenlijk


De Sjacheraar
Usericon van De Sjacheraar
Posted 18-10-2002 21:07 by De Sjacheraar Wijzig reactieProfiel van De SjacheraarQuote dit bericht

nou en? ik niet


Neige
aargh
Usericon van Neige
Posted 19-10-2002 11:11 by Neige Wijzig reactieProfiel van NeigeQuote dit berichthttp://users.pandora.be/chiro_mariakerke

Sepultura vind ik na Arise eigenlijk niet echt boeiend meer .


...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 19-10-2002 11:14 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2001 19:41 schreef elmar het volgende:
wie heeft de cd nation? die is slechter dan against vind ik.
maar hoeveel cds hebben ze eigenlijk uitgebracht? en hoe heten ze allemaal?
want ik vind deze band wel errug goed eigenlijk.......


En hoelang geleden heb je dit gepost


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 19-10-2002 11:41 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2002 11:14 schreef Heosphoros het volgende:
En hoelang geleden heb je dit gepost


nu is sepultura zeker niet trui genoeg meer he ?


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 19-10-2002 11:44 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Ik heb er nooit van gehouden, en wat elmar leuk vindt zal me een worst wezen.


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 19-10-2002 11:47 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

oude Sepultura heerscht enorm, echte jaren 80 trash.
Voor mij bestaat het nu niet meer, viese nu-metal is het nu alleen maar.


Neige
aargh
Usericon van Neige
Posted 19-10-2002 11:52 by Neige Wijzig reactieProfiel van NeigeQuote dit berichthttp://users.pandora.be/chiro_mariakerke

quote:
Op 19 oktober 2002 11:44 schreef Heosphoros het volgende:
Ik heb er nooit van gehouden, en wat elmar leuk vindt zal me een worst wezen.

Valt me wel op dat er uit jou nooit veel zinnige dinges komt ...


...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 19-10-2002 11:56 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

zo ben ik het met volgens mij iedereen eens dat de oude Sepultura heerscht. Mijn favoriet blijft Arise maar schizo is mijn nummer nr 2


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Neige
aargh
Usericon van Neige
Posted 19-10-2002 12:00 by Neige Wijzig reactieProfiel van NeigeQuote dit berichthttp://users.pandora.be/chiro_mariakerke

Inquisition Symphony roelt, en Arise is een mega vettu cd (beneath ook, eigenlijk).


...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 19-10-2002 13:40 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2002 11:52 schreef Neige het volgende:
Valt me wel op dat er uit jou nooit veel zinnige dinges komt ...

En wie ben jij? sterf teef.


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 19-10-2002 13:42 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

ik vind Arise supergaaf
maar Chaos zit toch beter in elkaar


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


Neige
aargh
Usericon van Neige
Posted 20-10-2002 11:47 by Neige Wijzig reactieProfiel van NeigeQuote dit berichthttp://users.pandora.be/chiro_mariakerke

quote:
Op 19 oktober 2002 13:42 schreef Volthor Kahn het volgende:
ik vind Arise supergaaf
maar Chaos zit toch beter in elkaar

Ik vind Chaos eigenlijk veel te veel rond de pot draaien, Arise en voorgangers beukten er tenminste op los, likkor grazende sound was er toen.


...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 20-10-2002 12:34 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 19 oktober 2002 13:40 schreef Heosphoros het volgende:
En wie ben jij? sterf teef.


Jij bent echt zooo zielig!!


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 21-10-2002 11:33 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2002 11:14 schreef Heosphoros het volgende:
En hoelang geleden heb je dit gepost


Staat er boven

[Dit bericht is gewijzigd door elmar op 21-10-2002 11:33]


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 21-10-2002 12:41 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

"Arise" is mijn favoriete thrashplaat. Ik denk niet dat er ooit een betere plaat in dit genre uitkomt.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen