|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
ik hou het erbij : SEPULTURA NA 1993 is Arise en chaos Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: vraagje : waarweg? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Nu? |
|
Kep ze voor t eerst gezien op D.O.A. in 1990, da was errug gaaf, Daar heb ik nog opnamens van (vara's vuurwerk) |
|
quote: u had dat shirt toch gekocht zei u? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ja. Veel te duur bij de Large. |
|
WTF 28.95 hmmm als ze arise nou eens hadden zou dat testament LS maar eens bestelle daaro Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ach ik werk weer dus ik kan het lijden. |
|
quote: Cool, beetje kwaliteitje nog!? |
|
quote: is uit braziliƫ van cogumelo records, is z'n 15 wel waard (heb die andere ook hoor, was vroeger hevig fan ). ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
Weet iemand wanneer die DVD eens uitkomt met hun drie videos erop? Wil Under siege wel weer eens zien maar dan weer scherpe kwaliteit... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Is al tijden te krijgen, hij ligt zelfs in dit gat van een dorp waar ik woon! Niet eens duur trouwens... |
|
quote: Joh! kom em hier in Utrecht nergens tegen; welk prijsje vragen ze ong voor? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Hier net 20 pleuro geloof ik. |
|
'Roorback' de nieuwe Sepultura cd krijgt nogal goede kritieken in de bladen; kan het zijn dat ze weer richting het oude niveau gaan? Wie heeft het album al gehoord en wat vindt ge ervan? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
vergeet het maar, hoorde een tijd geleden het nummer van dat nieuwe album, net zo waardeloos als de vorige "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Nou, ik heb van de week Roorback ook in de bus gehad voor een recensie op Vampire-Mag en ik vind hem ook gewoon erg goed... Hij is zowaar weer een stuk sneller, luister hem maar! |
|
quote: Ik zou jouw beloofde pakje van onze trade wel eens willen luisteren... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: nee, ze gaan niet terug. het is nog steeds de nieuwe stijl maar wel met een hoger niveau van songs (hun vorige cd was echt walgelijk). ik vind het een heel goede cd. vooral het eerste nummer is een knaller. kortom, voor mij een prettige verrassing. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 07-06-2003 22:00] |
|
quote: Goh hier ben ik het volledig mee eens. Heb de cd sinds gisteren (voor een review) en Sepultura is enorm gegroeid nu. Vooral de zanger is een stuk vooruit gegaan, hij is emotioneler gaan zingen. De nummers knallen een stuk meer. |
|
Zonder Max is het inderdaad niet veel soeps meer, maar Roorback vind ik anders best te pruimen. Roorback is alleszins beter dan St.Anger A black heart can only find beauty in darkness. |
|
Daar is het ook lekker mee te vergelijken |
|
quote: roorback is beter dan de nieuwe cd van k3 Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: ...en gelijk heb je hoor A black heart can only find beauty in darkness. |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |