IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Sepultura Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-09-2005 22:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jumpdekapaf is ook al kut imho ...

Door samen te gaan wonen wel 2 verschillende limited versies van die eerste cd van ze ...

en ook dat zijn KUT cd's


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 04-09-2005 23:07 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 4 september 2005 20:23 schreef Disciple het volgende:

Porrada





Echt niet.



NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 04-09-2005 23:45 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

quote:
Op 4 september 2005 20:23 schreef Disciple het volgende:
Ok wiseguy, je hebt vast een download programma.

Download deze nummers maar eens:

The Song remains Insane --->deze eerst
Bring it
Porrada


En als je echt zo stoer bent als dat je doet geef je ook gvd antwoord op dit forum als je klaar bent met luisteren.


Ik doe me hier niet stoer voor, ik wijs je alleen op domme uitspraken. Toevallig ben ik wel bekend met Soufly.

Die nummers die jij noemt zijn gewoon snel en voorzien van een simpel riffje. Een beetje thrash metal heeft wel meer nodig. Luister Morbid Visons, Schizophrenia of Beneath the remains en vergelijk het eens met dit, en durf het dan nog eens thrash te noemen.


don't mistake lack of talent for genius


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 05-09-2005 1:53 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Prophecy en Enter Faith zijn wel leuke nummers maar voor de rest interesseert de band me nix eigenlijk


Faustian Spirit of the Earth


Disciple
Usericon van Disciple
Posted 05-09-2005 16:12 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

quote:
Die nummers die jij noemt zijn gewoon snel en voorzien van een simpel riffje


Haha je probeert jezelf er nog uit te lullen ook. En die vergelijking durf ik zeker te maken, jij doet het alleen op basis van kwaliteit, niet of het wel of geen thrash metal is. Want dat zijn die nummers wel, alleen het vroegere materiaal vindt jij gewoon beter. Dat is alleen geen reden om te zeggen dat 't geen thrash is.



neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 05-09-2005 18:23 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Morbid Visions stond anders ook behoorlijk vol met 'simpele' riffjes
Heerschende plaat sowieso


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 05-09-2005 18:40 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 5 september 2005 16:12 schreef Disciple het volgende:
Haha je probeert jezelf er nog uit te lullen ook. En die vergelijking durf ik zeker te maken, jij doet het alleen op basis van kwaliteit, niet of het wel of geen thrash metal is. Want dat zijn die nummers wel, alleen het vroegere materiaal vindt jij gewoon beter. Dat is alleen geen reden om te zeggen dat 't geen thrash is.



Ik vind het ook geen thrash hoor...



NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 05-09-2005 19:09 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

quote:
Op 5 september 2005 16:12 schreef Disciple het volgende:
Haha je probeert jezelf er nog uit te lullen ook. En die vergelijking durf ik zeker te maken, jij doet het alleen op basis van kwaliteit, niet of het wel of geen thrash metal is. Want dat zijn die nummers wel, alleen het vroegere materiaal vindt jij gewoon beter. Dat is alleen geen reden om te zeggen dat 't geen thrash is.




Als ik die nummers hoor moet ik echt niet aan thrash denken. Ik denk velen met mij. En dat komt vooral door de riffs. Daarbij nog die hysterische krijserige zang van Max. Ik vind het vooral metal met een flinke dosis agressieve punk.

Die nummers kennen trouwens maar vrij korte snelle stukken voorzien van punkachtige riffs daarna gaat het over op die typische soulfly ramba samba ritmes.

Ik weet niet wat je nog meer wilt horen waarom ik het geen thrash vindt, maar nu mag jij me vertellen waarom het dat volgens jouw wel is.


don't mistake lack of talent for genius


Disciple
Usericon van Disciple
Posted 05-09-2005 19:27 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Het is thrash omdat het snel is, en heerscht.

Trouwens 't maakt niet meer uit, dit maakt alles goed:

quote:
ramba samba ritmes


Hahahahaha!


SoM
Usericon van SoM
Posted 05-09-2005 20:02 by SoM Wijzig reactieProfiel van SoMQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2005 13:34 schreef morthvarg het volgende:
Ouwe stijl Sepultura heerst





"My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-09-2005 20:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2005 19:27 schreef Disciple het volgende:
Het is thrash omdat het snel is, en heerscht.

Nee JIJ weet waar je over praat ...


Disciple
Usericon van Disciple
Posted 05-09-2005 20:04 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Hahahahaha!


mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 06-09-2005 7:00 by mardukfan Wijzig reactieProfiel van mardukfanQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2005 19:27 schreef Disciple het volgende:
Het is thrash omdat het snel is, en heerscht.

Trouwens 't maakt niet meer uit, dit maakt alles goed:



Hahahahaha!


Dus black metal is eigenlijk ook trash, want het is snel en heerscht de pan uit!!!


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 06-09-2005 7:11 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

tHrash


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 06-09-2005 8:29 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2005 19:27 schreef Disciple het volgende:
Het is thrash omdat het snel is, en heerscht.

Trouwens 't maakt niet meer uit, dit maakt alles goed:



Hahahahaha!


Ik heb nog geen post van jou gezien die ik serieus kon nemen.

Volgens mij weet je wel beter maar probeer je gewoon iedereen op stang te jagen. Kleuter.

Maar om er dan toch maar heel even serieus op in te gaan: Ik kan Soulfly best waarderen, maar het is absoluut 100% zeker weten GEEN thrash.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Disciple
Usericon van Disciple
Posted 06-09-2005 10:57 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Echt wel, alleen ik was gister gewoon in een melige bui. Toch vind ik nog steeds dat Soulfly wel wat thrash nummers heeft.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 06-09-2005 11:01 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Sukkel.


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Metaalkabaal°chick°
Usericon van Metaalkabaal°chick°
Posted 19-10-2005 15:01 by Metaalkabaal°chick° Wijzig reactieProfiel van Metaalkabaal°chick°Quote dit bericht

kvin ze goe
ken wel ma 1 cd van hun : roots


High Voltage
Heavy Metal Attack!
Usericon van High Voltage
Posted 19-10-2005 15:03 by High Voltage Wijzig reactieProfiel van High VoltageQuote dit berichthttp://Dat heb ik niet, en nu?

Wat? Ik snap je zin niet helemaal.

Ik vind Beneath the Remains nog steeds gaaf.


heavy metal is the law


Razor Jack
Usericon van Razor Jack
Posted 19-10-2005 15:23 by Razor Jack Wijzig reactieProfiel van Razor JackQuote dit bericht

Aparte manier van schrijven inderdaad.
Ik blijf trouwens altijd Arise het meest verslavende vinden.


~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-10-2005 15:50 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Arise blijf ik ook het gaafst vinden met als goede tweede Beneath the remains.

Ik zoek nog de video opname van Sepultura op Pinkpop; ik weeet dat die bestaat; heeft iemand die of kan iemand mij daar misschien aan helpen?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-01-2006 20:33 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

http://www.sepularmy.net/downloads.php

hier kun je een nieuw nummer van sepultura downloaden. klinkt wel aardig.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-01-2006 20:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik las op crowbar forum gerucht dat sepultura weer met max in overleg is ...


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 12-01-2006 20:37 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Ja......hopen op een volgende Beneath The Remains


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-01-2006 20:39 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2006 20:34 schreef Jenje het volgende:
Ik las op crowbar forum gerucht dat sepultura weer met max in overleg is ...

ik las op het sepultura forum dat op het crowbar forum alleen maar fantasten zaten.

maar stel dat.... wat zou het uitmaken? ze maken toch geen "beneath the remains deel II" meer. en ook al vind ik de muziek van sepultura wel minder nu,ik vind de "nieuwe zanger wel heel goed, dus op zich zou ik het wel jammer vinden als hij weg zou gaan. En de laatste twee soulfly cd's vind ik ook erg goed, dus die "band" hoeft ook niet worden opgeheven wat mij betreft..


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen