|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmm dan gooi ik het maar over de "slechte opnames" boeg .... |
|
quote: Hehehe, dat typen van kansloze zaken gaat je goed af. Dan ben je zo ongeveer de oudste hier, denk ik. Ik ben van 7 april 1969. Oud Vuil. |
|
Ik wordt over een aantal x-maanden 38 Sommige zeggen dat ik negatief ben, maar ik meen er niets van, ook klier ik soms met OTolerence maar daar meen ik niets van, beetje op stang jagen. Dus ook met Coverd in Ashes. |
|
Ach Faust is ook wel een toffe knul, hij vind mijn oude band geweldig, dus dan stijgt ie weer wat in mijn achting he ... |
|
Toedeloe mensen slaap lekker and stay Metal alright |
|
quote: 37 en nu al naar bed? Oud Vuil. |
|
quote: Hij woont waarschijnlijk nog bij moeders thuis .... |
|
quote: he, sjit, en net als z'n fantastische eigen topic is begonnen ! |
|
sjezus, dat dit topic nog bestaat... p.s. ex bandleden CiA actief in shattered hope (huppah) |
|
He jenje, dat adres aan het begin van dit topic doet 't niet. Ik zal het effe op die in je profiel proberen.... |
|
Heuj, Jenje, zit het nou goed ? |
|
jep |
|
Mooi |
|
Toegegeven dat ene nummer dat ik ergens heb slingeren "candles ...iets" is wel vet. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Covered in ashes en soms ook en dan weer maar ook soms snap ik er geen snars van Covered in Ashes |
|
http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
quote: Wat nou |
|
|
|
ZIE 'n LEGENDE |
|
Bow to me! |
|
quote: Wie bent u? Heer Krieg had nog 'n ban van 62089 dagen ofzoiets. |