|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
ROFL Jij drinkt echt TE veel he .... maar je hebt wel humor |
|
quote: Noem je dat humor? |
|
quote: Nog iets om te lachen. Mijn kameraad belde zojuist. Dat ik de demo mocht houden, hij wou em nog meenemen als bierviltje naar Kroatie(vakantie bestemming) maar ik wou de demo eerst copieren. En nu mocht ik 't houden. Gratis en voor niks Daar zijn vrienden voor. |
|
Dat is mooi mijn jongen .... Vele plezier ermee, je kunt er ook prima mee frisbeeën ... |
|
Nee Jenje eerlijk is eerlijk het is 'n goede demo alleen produktioneel kan er nog heel wat verbeterd worden. Wie is die grunter eignelijk? |
|
Kritiek is terecht Kijk maar in het hoesje ... |
|
Ik vindt de grunts opzich goed te noemen. En de cleane zang past goed in 't geheel. Maar die dubble gitaarriffs zijn cool man. Alleen net wat ik zeg de produktie daar schort het nog wat aan. |
|
Ik vond die productie wel wat hebben. Past prima bij de sfeer van de band. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Gatenkaas in uw oren |
|
Nou,de kont van Jenje word goed schoongelikt hier spelfout weggehaald... |
|
quote: en dat terwijl hij eigenlijk niets in te brengen had bij die band |
|
waar is Jenje trouwens? Ben even weggeweest en ik zie overal Jenje avatars enzo maar geen Jenje. ik heb iets gemist? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ik ben er nog hoor Onkruid vergaat niet |
|
nou nu allemaal maar weer even normaal... zo bijzonder was die band niet None of us are saints - Albert Fish |
|
Wellus! |
|
ik snap dat je het heerlijk vind dat je aarsch wordt gelikt maar het wordt nu echt overdreven None of us are saints - Albert Fish |
|
Faust likt zesvoudig aars! What a guy! |
|
quote: Weer omhoog die topic Janje. Covered in Ashes |
|
|
|
cleane vocalen....brrrrr. |
|
Jaa, was zo jammer dat die er zo beroerd opstaan. Maarten (nu bij Shattered Hope) heeft echt een goede cleane stem, maar kennelijk gaat het met opnemen niet echt goed bij opnames ... |
|
't is ook meer een live band volgens mij... |
|
och .. die ééne keer ging best goed |
|
een keer nog maar ? ze klonken best wel strak, maar ik krijg de blubber schijt als ik cleane vocalen hoor. opmoven met die cleane vocalen !Voor de rest klinkt 't wel aardig. ( En dat zegt iemand meteen voorkeur voor hardcore, dm en grind...) |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |