|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Nope, we hebben al maanden lang een bassist. We komen uit enschede overigens |
|
quote:Mail me daar ook maar even over ok? |
|
Ok.. |
|
Je hebt mail |
|
Welke studioapparatuur hebben jullie gebruikt? They will have been reduced to the status of domestic animals. http://www.cyphercore.com |
|
quote:We hebben gespeeld over de normale set die in poppodium Atak staat in een lege zaal (semi-live geluid dus) |
|
En nu, op zoek naar een platendeal? They will have been reduced to the status of domestic animals. http://www.cyphercore.com |
|
quote: Mjoa, rustig aan ... beetje optredentjes zien te scoren, meer nummers schrijven ... We hebben geen haast |
|
quote: Weet je dat wel zeker? Als i jouw leeftijd had zou ik wel wat meer haast hebben hoor Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Hmm .. volgens mij moet er iemand a.s. woensdag weer eens over de knie |
|
Ah komop Jan....daar ben je toch veel te oud voor |
|
quote:Iew shut up .. dan ga jij er ook over |
|
Oew, als jij als opa zijnde nog je arm op kan tillen, laat staan mijn niet geringe lichaam over je knie kan houden zou ik zeer verbaasd zijn |
|
Grmbl .. On topic |
|
Opa Jenje? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ja zo noemen ze aangezien ik de meest wijze van de 6 ben |
|
Huu? Ik dacht dat Jenje Jan was, maar nou zegt ie dat ie de wijste van ons 6 is, ik snap het niet meer! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ja jongen, daar ben je nog niet droog genoeg voor achter de oortjes |
|
Ja opa Jenje, aangezien hij ten eerste de oudste van de band is en ten 2e vind dat Zelthor en ik jonkies zijn... aangezien wij dat niet zo zien moet dat wel betekenen dat jenje gewoon heel erg verdomde oud is... owja, en hij pakt ballen af van kinderen die bij hem in de straat spelen |
|
HELL YEAH Die kutkoters dood moeten ze |
|
en wie betaald dan over 3 jaar jouw pensioen? |
|
De kutkoters .. jij & Olav dus |
|
Gha! Jij bent allang dood voor ik geld ga verdienen! (I'm not sure if that's a good thing, though...) Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Zeg gezellige palenrammer van me Heb je voor mij ook nog een demootje tegen een vriendenprijsje en / of aftrek van mijn ouderenpas? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |