|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Olav, handje op houden bij Centraal Station is geen geld verdienen |
|
Stik! Misschien kunnen we wat met de uitkerende instantie regelen?? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ik heb geen problemen met betalingen in natura. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Zolang jij de uitkerende instantie bent wel |
|
Je kan zeker niet live at the achtertuin komen spelen? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: grin...sorry...agenda zit stampvol Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Hehehehehe Waarom schoot bij Olav's oneerbare voorstel de zin "Op een oude fiets moet je het leren" door mijn hoofd ???? |
|
NOU JA ZEG!! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Jammer Vampie Damn, Jan, je hebt gelijk, Vampie is zelfs nog ouder dan jij Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Omdat je oud bent? |
|
En bedankt he? Ik zie er nog jong uit..en je kunt van Jenje alles zeggen...behalve dat! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: tsja, ik kan nog niet zeggen of je echt een oude fiets bent, dus misschien moet je toch op m'n voorstel ingaan :D [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 03-03-2003 14:04] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hmm...ff aan m'n vriend vragen...doe je ook trio's? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Niet doen Vampie, Olav is daar nog te jong en onschuldig voor |
|
quote: Ik had het dus ook over opa jenje...ben misschien nog jong maar ik weet wel dat ut niet slim is om dit soort opmerkingen over vrouwen te gaan maken |
|
als dat vriend in vriendin verandert jenje is jaloers dat hij niet meer kan presteren en ik wel Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Heel goed jonge man...! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Maar eeh... ontopic? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Hey .. wij zijn covered in ashes .. hoe on topic can you get ! |
|
Flauwerd! Zodra ik trio roep wil jij ontopic...hmm...ranzige zin dit eigenlijk... sorry...ontopic. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
misschien moeten we een flame-jenje-topic openen? of een flame-oude-lui-die-chris-en-mij-koters-noemen-topic Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Alweer een flame-jenje topic .. dat zou nummer 3 worden |
|
lol@jenje of een triotopic, eh, Vampie Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
grin...dat mag vast niet van de mod's Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |