|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Studenten....... |
|
quote: dwaallie zoekt weer eens ruzie? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Och, als je wil hou ik me aanbevolen Kom maar op...... NERD . |
|
quote: volgende keer als ik je zie lopen in je "coming to a gayclub near you" shirtje knuppel ik je neer homeau Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Heh!!! Voordat je dat shirt ziet lopen, heeft de een of andere blasfeem in een 'DWAALLICHT HEERSCHT DE PANNEN VAN HET DAK' shirt alLANG die knuppel in je reet geragd . Ehm, on topic . |
|
*gaaap* zei je wat dwaallie? ik ga maffen ... goed, ff nog wat on topic: euhm goed voor de Enschedese Doom scene (waarop dwaallie wel weer graag zou willen reageren met iets als "bedoel je soms 'langzame deathmetal of gothic metal shit' lollig als ie is") Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Dek jezelf maar in, ja.... Zo kan ik het ook . Enneh, Jenje, ik wil ook wel een demo! Hoe gaat dat in z'n werk? |
|
quote: je trekt zijn broek op z'n knieen, pijpt hem en je krijgt er eentje .. mwuhahahahaaa Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
tis toch Doom Metal?? het lukt niet om te downloaden op 1 of andere manier [Dit bericht is gewijzigd door Undertaker op 05-01-2003 15:38] ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote: Mij is het zelfs met een 56k modem gelukt. |
|
Hij was idd effe offline, nu doet ie ut weer Als je hem wilt bestellen, moet je mij maar effe mailen : Jenje@xs4all.nl |
|
quote: daar lag het niet aan, langharig tuig hij was gewoon off-line ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
kheb nu ook de mp3 zeker heel gaaf!! ik heb al mail gestuurd voor een demo maar krijg niets terug nog die clean zang vind ik juist gaaf erbij ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Geduld geduld Jenje is druk bezet m.. jongetje ... Zodra ik de cd klaar heb krijg je mail [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 05-01-2003 19:51] |
|
Jenje, U heeft mail!!! [Dit bericht is gewijzigd door Hirogen op 05-01-2003 23:07] Heads I win, tails you lose |
|
Jenje, schiet eens op met die CD! |
|
Lueke MP3, niet helemaal mijn muziek, maar zeker niet slecht! |
|
Ik vind het niet echt wat, grunts zijn niet gaaf, t pruttelt. Ik zou persoonlijk een demo pas uitbrengen als de mix goed is, het is tenslotte je visitekaartje. |
|
Een goede heldere strakke mix is erg moeilijk als je geen budget hebt, zoals in ons geval... dus ja... wat moet je dan? Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Jenje schiet niet bepaald op IK WIL HEBBEN ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote: Waar zijn de tijden dat het om de muziek ging bij een demo Ik vind het persoonlijk echt belachelijk worden dat men met hele gelikte producties aan moet komen op de Demo(n). Het is leuk ja, en als je het geld ervoor hebt waarom niet...maar ach, laat maar. |
|
Ik wou ff zeggen dat de gitaren op 3:24 erg vettig zijn in dat nummer 'Ten Candles Burning'. Verder vind ik dat jullie veel langzamer kunnen spelen dan dit Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Krijgt Lords of Metal er ook eentje? |
|
Inside-Lie gaat em voor ons doen daar |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |