|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Dank je Erg jammer idd van die cleane stukken. Geeft een verkeerd beeld van Maarten, hij kan echt wel goed clean zingen hoor Boek ons maar en joe wil sie ! |
|
Toen ik die demo voor het eerst hoorde dacht ik eigenlijk meteen dat als je die clean stukken iets lager zingt, en wat zachter zou opnemen het er misschien beter uit zou kunnen komen. Ach what the fack, toch pas jullie eerste demo toch? Al met al is het eindresultaat gewoon goed |
|
Jep, na 3/4 jaar ... Wij zijn er ook tevreden mee. Natuurlijk wil je dingen altijd beter doen ... |
|
Hey, bassist coverd in ashes hier. Zanger die clean zong zegt dat het komt omdat ie die dag brak was... maar bedankt voor de complimenten verder Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Altijd is KOrtjakje brak lalalalala |
|
Covered in Brakheid. |
|
Mensen bedankt voor de goeie reacties!! Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Heb ze net binnen HEERSCH!!! ben benieuwd naar Turn Loose The Swans, maar das nummer 3, ben nu pas bij 1 ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
hmmmm gave cd die My Dying Bride Cover is echt goed!!! klasse jongens, ga zo door!! Nederland is weer een goeie Doom-Metal band rijker [Dit bericht is gewijzigd door Undertaker op 18-01-2003 14:04] ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Koop een CIA shirt van de large! Staat niet op de site glaube ich. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Uhm, is ook een grapje, Rasputin... Zijn tegenwoordig shirts en overhemden met CIA erop te koop bij allerlei zaken en (hoorde ik) de large. Op zich wel grappig, scheelt ons weer het opzetten van een merchandise deal en misschien kunnen we van de lui die die shirts maken hun ass eraf sue-en . of niet natuurlijk Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Vandaar. Ik vermoedde al sterallures, met net een demo uit meteen ook maar een shirt. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
nee, dat zou stom zijn... en sowieso, jullie verdienen het niet om shirts van ons te dragen, klootjesvolk, stelletje niet-artiesten-die-heersen... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Gezocht : bassist zonder grote bek .... |
|
quote: bassisten. Oud Vuil. |
|
quote:Dank U |
|
[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 20-01-2003 12:14] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
|
|
Doe ik! |
|
kewl |
|
Hmm hmmm.... Mmm Mmm.... Ik ga het denk ik niet luisteren. Dit slaat nergens op. |
|
Judge, Inside-Lie heeft em voor Vampire gedaan, ik heb em ook naar LoM gestuurd (hij is aangekomen) dus als je hem wilt, dan weet je wat je moet doen. |
|
Zoeken jullie nog steeds een bassist? Waar komen jullie vandaan eigenlijk?? |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |