|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
blijf het jammer vinden van die cleane zang.en nu ? band dood en begraven of verder ? |
|
quote: Gelul Necro. Die cleane zang past goed in t geheel. |
|
Andere zanger en drummer (=Chriz) zitten in de heavy metal band Shattered Hope. Eén gitarist zit in 2 bands waar ik de naam ff kwijt van ben. De andere doet dacht ik niets meer .. Bassist (Zolthar) heeft nog wel een doombandje waar Chriz tijdelijk drumt. Ik? Ik wacht op Faust .. |
|
Wat zegt u. |
|
quote: zanger is dood en begraven maar hij blijft maar posten... |
|
Maarten dood? |
|
Wat zegt u. En Covered in Ashes dan |
|
Kewl, nu is die über-troewe demo goud waard... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Niemand toont begrip. |
|
Is Jenje ook al dood soms. |
|
quote: zie je hem posten? |
|
Hij post vast wel eens ergens iets |
|
quote: hij is op zich postbode |
|
quote: De zanger heefd 'n andere baan genoten, nu valt de puzzel echt uit elkaar. |
|
Ik luister nu naar die demo van Covered in Ashes |
|
quote: Hierover deel ik je mening dan weer wel. CIA rocks (net als Europe, maar dan anders)!!!! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ik ga trouwen(denk ik) en wil in n weiland een feest houden en dan wil ik Judgement Day en Covered in Ashes boeken |
|
Hoe duur is Covered ni Ashes |
|
te duur .. |
|
quote: En je zei net dat je 'n coole gast was? |
|
icecool |
|
De kosten zijn gebaseerd op: - hout - lucifers insmeren krijg je er gratis bij, courtesy of Jenje |
|
> urgh ? |
|
quote: en schijnbaar krijg je dit schijnbaar opwindende geluid er ook nog bij, het kan niet op |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |