|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Wie is deze band. En wie grunt er? |
|
quote: Je hebt de demo thuis, zeg je net. Oud Vuil. |
|
quote: Oh geef nooit op..... ...ooit maak je een leuke grap! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Was het zeker! Baal nog best dat deze band niet meer bestaat .. quote:Ah joh, was je een grapje aan het maken quote:We hebben een S we hebben een terf ... wat hebben we dan? |
|
maar je hebt wel gekijk, faust. |
|
quote: Frets....euh..Serft...eug..fters....euh STERF! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Nou, dat lukt me aardig goed, want ik speel in Judgement Day !!! |
|
LOL ... Judge Paul leert snel! |
|
quote: Da's geen grap. Da's triest. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: whahahaha, zolang we er zelf maar de lol van inzien..... |
|
Ik ben getergd. Jullie willen helemaal niet weten wie de zanger is. Weten jullie wie jullie zwanger is. Grunten deed hij als de beste. Is de band som's van die beul uit Twente? Ik wil jullie wten wie jullie zanger ist. |
|
Maar ff serieus: wie hier heeft deze demo echt gehoord? Ben ik best benieuwd naar ... reacties waren indertijd best wel positief .. |
|
quote: In 1976 won Teach In het Songfetival, en floepte Jenje de wereld in. Toen Jenje geboren werd was ik al 10 jaar oud. |
|
quote: Nou, eerlijk gezegd, ik ben nu wel benieuwd naar jouw grunt, ik zal Rajackar een keertje die demo mee laten nemen. Ik heb namelijk geen werkende geluidskaart in mijn internet computer zitten. |
|
quote:Hehehe, verwacht niet teveel, ik was nog jong en onbezonnen en in de bloei van mijn alcoholisme ... Zijn 2 grunts, in het nummer 10 candles burning begin ik .... ik ben de zwakste van de 2 ... |
|
quote: Dat maakt mij übertriest. Oud Vuil. |
|
quote: Ik zou niet durven om je tegen te spreken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Die ene grunt aan de rechtse kant he. Lijkt wel 'n alcoholist. Teveel Jagemeister. Lompe shit dat Covered in Ashes. Een vriendin atandeerde mij op deze demo, zij had het besteld ofzoietsmaakte op m'n 'n indruk. Dus ik ga deze ook bestellen via Displeased of No Colours |
|
quote: Kijk eens aan, je verklapt wat info over jezelf. Ouwe lul. Hehehehe, hewoon ouder als mij. Oud Vuil. |
|
quote: Hoeft niet, ik ben er trots op. Oud Vuil. |
|
Helaas zal het nog effe duren voordat Rajackar weer es naar Wagûningûh zal komen. Jong ? begin 2003,dus dan was je 26/27 ? |
|
kut .. zo kort geleden nog maar ... ik dacht langer geleden .... had het iig verweg geduwd in mijn geheugen ... |
|
quote: Sommige mensen roepen dat ik kansloos ben. Maar ik ben hier om te ouwehoeren en niks anders('n beetje pesten en zo) dus typ ik kansloze zaken. Ik ben van 1966, 7-11-66. |
|
Ach, 40 minutes is ook al vijf jaar geleden uitgekomen..... |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |