|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat voor muziekstijl is het eigenlijk? Zenial |
|
Sja als het weer zo'n nederlandse blastbeat deathmetal band is a la prostitute disfigurement / severe torture dan wil ik me de moeite van het downloaden liever besparen... Zenial |
|
Niet zeuren, gewoon downloaden. En dan pas oordeel geven. Bazzio Attacks!!! |
|
quote:Hehehe, nee absoluut niet. Het is doom/dath achtig .. (lastig om jezelf in een hokje te drukken ..) |
|
quote: Ja ik snap dat dat lastig is, maar enige indicatie is soms wel handig. Maar ik zal hem dan eens downloaden... *downloadt* *luistert* Hehe geinig. Cleane zang mag idd wat beter, grunt misschien ook wel, en ik vind dat er soms wat euhm 'weinig gebeurt' in het nummer. Heb je er wel eens aan gedacht een piano/keyboard/viool/etc bij de muziek te gebruiken? Maar het klinkt zeker tof, veel oefenen en jullie komen er wel! [Dit bericht is gewijzigd door Zenial op 03-01-2003 15:09] Zenial |
|
klinkt wel goed, de grunt is vet jenje! No meat is sweater |
|
Cleane zang is idd niet zo mooi op de demo, live is hij echter wel zuiver en strak. We hadden maar erg beperkte opname mogelijkheden en beperkte tijd. In 4 uur is alles opgenomen en alles moest in 1x goed .. En we bestaan pas 3/4 jaar, en de eerste helft daarvan veel bezettingswisselingen gehad, weinig kunnen oefenen, met dat in mijn achterhoofd ben ik erg tevreden over het resultaat |
|
Hahaaaaaaa... ik dacht "Laat ik weer eens posten" dus toen deed ik dat... sja... Voor degenen die mij niet kennen, ik ben dus de gitarist van Covered In Ashes (Wouter). Ben zelf wel tevreden over de demo, cleane zang had iets beter gekund en ik vind hier en daar de gitaren een beetje zwak uit de mix komen. Maar verder ist allemaal aardig gelukt Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
gitaar had inderdaad wat harder gekunt en de zang net een tikkeltje zachter en zoals zenial al zei wat saai af en toe maarjah het is en blijft doom he verder inderdaad een goeie opname voor een nieuwe band Je moeder. |
|
Thanx |
|
Zit er nu naar te luisteren, niet slecht, lekker geluid, alleen erg slechte vocals. Nee, even serieus, klinkt goed, is alleen mijn stijl niet. Grim Shadows lijkt wel veel op een erg cheesy black-metal titel, hè? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
*downt* Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
lekkerrrrr Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
*heeft alle4 de nummers al gehoord* live waren jullie beter, though Maarten komt idd een beetje slecht uit de verf, is jammer, gezien wat hij kan. Maarja... Joost zn solo is trouwens vals magoed *niks verklap* Jammer van de foutjes die erin zitten.. volgende demo zou ik toch maar afzonderlijk opnemen (en er een weekendje voor uittrekken ) Maar al met al een toppertje :D De nummers blijven cool :D Maar sinds wanneer is de titel Grim Shadows Nouja.. *complimentjes geef* Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
klinkt lekker, de overgang van doom naar sneller is ff weird, evenals de cleane zang(beetje vals, maar valt best mee). maar de dubbele gitaarpartijen zijn erg lekker en de grunt is errug okeej, jenje. m'n complimenten.(niet dat je daar wat aan hebt, maar goed). Oud Vuil. |
|
Net dat nummertje even geluisterd. Klinkt zeker niet onaardig . Wanneer gaan jullie een keer live spelen (in Rock's of nog beter Atak)? |
|
Ik heb het nummer een keer geluisterd en bevalt redelijk. Ik ga het zeker nog enkle keren vaker luisteren want het is echt zo een nummer dat moet groeien denk ik. De grunt is goed maar de cleane zang klink top een bepaald moment helaas effe vals. Verder doet het me wel een beetje aan My dying bride denken en dat bedoel ik als een compliment. |
|
quote: In Rocks hadden ze geloof ik al eens gespeeld. Ik was er niet bij, maar ik heb een CIA-lid in mijn msn We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Bedankt voor alle complimenten, binnenkort staan we vast wel een keer in Atak! En we hebben een keer in Rocks gespeeld ja Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
ik had m gebdownload.... valt de stroom hier uit..... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Oh ja klopt dat had ik gemist door tentamens |
|
Zozo, Jentje! Ik had er maar niet te veel van verwacht maar dat nummer mag er zeker zijn! |
|
jenje en komplimenten, als dat maar goed gaat. Oud Vuil. |
|
Ach, verwaander kan hij toch niet worden. |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |