|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
dat berichie staat er al een paar dagen |
|
sjjjtttt! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
tremble! we have returned! en shit, eerste (reünie) repetitie van deze kvlt-band is zojuist geweest een bedroevend laag aantal groupies mag ik wel stellen |
|
ik had graag gekomen hoor. Fuck the world and fuck you |
|
quote: wij accepteren enkel fatsoenlijk nederlands sprekende groupies |
|
Spectre, wel zwaaien als je de gayclub instapt he! Ging lekker trouwens |
|
quote: nou zeg. en als ik beterschap beloof wat dat betreft ? mag het dan ? Fuck the world and fuck you |
|
hangt er vanaf natuurlijk, er zijn immers 3 keuringsronden... verder kan ik geen uitspraken doen tot ik heb kunnen overleggen met collega Z. Thor |
|
kuch |
|
quote: wat? jij bent veel te oud voor groupies |
|
quote:ah is et em dat ... laa maar dan |
|
quote: en terecht! |
|
quote: Nee nee, ik voelde het thuis helemaal, maar het is fijn te weten waar je oefent honnepon [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 06-10-2006 14:27] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hihihihihi bump Zeg knullen .. ik heb weer zin! |
|
Zeg dan even wanneer je kan (Joost had 2 data voorgesteld, ik heb dat mailtje hier bij m'n ouders niet...), en schop Wouter B. uit het hol waar hij zich verscholen heeft! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
schiet eens op, ik wil jullie live zien. Fuck the world and fuck you |
|
Wil je onze manager worden anders? We kunnen wel wat professionele begeleding gebruiken! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:jullie zijn zulke intelligente jongens, jullie kunnen dat prima zelf. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Hehe, dank voor het vertrouwen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Geen dank, het is zoals het is. en ik ben er ECHT benieuwd naar hoor. Fuck the world and fuck you |
|
Tof! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Demo al gekocht? |
|
nee. Fuck the world and fuck you |
|
Kheb nog wel hoessies hoor |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |