|
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
tori amos bijvoorbeeld zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
Muse I laugh untill my head comes off |
|
evol chaostar within temptation |
|
Reggae : -Eek a Mouse -Misty n Roots verder nog : -Queen, stones, d bowie, acdc, animals, blue cheer etc ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
niet schrikken... (jon bon jovi!)..lekkere gitaar fear me! why?..just do it! |
|
- trance - drum 'n' bass - Simon Philips - Marcus Miller - Madonna |
|
yep ik luister ook naar trance (aleen in disco's) fear me! why?..just do it! |
|
Pet shop boys (kult!) Ministry Deep fucken purple / rainbow / led zeppelin / hendrix DRI Ik, Wil Schuurman |
|
quote: ook ja, maar ook vaker via mp3.com |
|
en nog naar queen deep purple u2 alemaal van me pappie nog veel meer trouwens maar ik ga nu slapen mzzl fear me! why?..just do it! |
|
quote: Madonna is goed, enkel het begin van de jaren negentig tot frozen boeiden mij niet maar bv Like a Prayer, La Isla Bonnita, Like a Virgin, Hollyday en nog hits van haar boeien mij wel, vooral de eerste drie Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
|
quote: nee ik ben nieuw en ik zag nog niemand met burz, ik wist helemaal niet dat er iemand met de naam burzum was. Maar het is wel afgeleid van de bandnaam. Kan ik mijn naam nog veranderen? [Dit bericht is gewijzigd door Burz op 23-08-2002 11:32] I was me but now he's gone |
|
- Verschillende componisten klasiek - Neil Young - U2 - Bob Marley (maar daar word ik naar een paar liedjes doodziek van) - Primus - Red hot Chilli Peppers (niet alles) Tja, en nog wat anders incidenteel |
|
Bert en Ernie Bettie serveert en nog veel meer. |
|
quote: je vergeet di-rect |
|
Direct is toch metal. |
|
quote: di-rect Ik ga jullie niet vertellen waar ik verder naar luister, dan mag ik hier nooit meer komen Nee maar ik luister naar zoveel verschillende dingen, dat ik het zelf helemaal niet kan onthouden... HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
Dat vind ik nu flauw vertel het gewoon. Ik zou zeggen schijt aan iedereen. Je mag toch wel zelf weten waar je naar luisterd. |
|
commando: Der Blutharsch |
|
quote: Het was een grapje... Maar goed, even een greep uit m'n Winamp-lijst Aerosmith Aretha Franklin Carole King Pink HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
Ik ben absolute fan van de foute eighties- muziek! Je weet wel : Heaven 17, Alphaville, Ultravox, Eurythmics, undsoweiter... I cut myself again and again to remind myself of you |
|
Pink Wolfshade wat betekend --> homo homini lupus est |
|
quote: Dat is toch DE metalband Wim? |
|
quote: lol! *im gonna get in so much shit now* oa rap & hardcore *vlucht* My madness, my sadness |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |