![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
smashing pumpkins Don't touch me. I'm evil. ![]() |
|
the doors, af en toe nirvana, red hot chili peppers en verder houd ik ook wel van gothic en darkwave-muziek. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
enya, enigma ![]() ![]() |
|
vrij veel, alleen niet vrijwillig.. openbare gelegenheden met muziek ![]() ![]() |
|
Enya heerscht uiteraard Wladimir ![]() zo ook, Altan, Clannad.... Verder Dargaard en van een partij industrial ben ik ook niet vies, verder jazz en bleus en ik heb een jaren 70 disco-tik... (Rose Royce - Carwash dat soort zooi...) ![]() |
|
Pink Floyd, Queen, Deep Purple, Dire Straights en af en toe wat Enya ![]() [edit] soms ook wat Nirvana ![]() [Dit bericht is gewijzigd door DeCiPhEr op 06-11-2002 13:33] ![]() |
|
MetallicA!!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() valt toch niet meer onder metal toch?? LOAD/Reload dan? Gregorian ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
quote: Ja staan ook op de spirits of nature cd's ![]() van me mammie [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 06-11-2002 13:36] ![]() |
|
quote: Spirits of Nature, oooooh, zo'n mooie cd's, die vind ik echt heerlijk om naar te luisteren ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Veel te veel eigenlijk... Laatste tijd luister ik veel naar garage-punk zoals: ![]() ![]() Wat ik ook geweldig vind: Madrugada ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
owjah clannad vergeten ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ikke luister wel veel naar Hagalaz' Runedance, Inkubus Sukkubus, Madredeus, Clannad, Enya, en nog veel meer Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote:bedankt beli ![]() ![]() |
|
quote: Wij moeten echt eens meeten in een Irish pub, echt waar. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Beli --> Msn ![]() ![]() |
|
pfffffffffffff............ gewoon een excuus voor jullie twee om je vol te kappen met guiness ![]() |
|
Guinness!! ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
quote: GuinNess Dargull Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Jimi Hendrix, Joe Satriani, The God Machine, Sisters of Mercy, the Cure, Kyuss, the Police, Pixies. Oude Smashing Pumpkins, Red Hot Chili Peppers en Guns n' Roses. [Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 06-11-2002 13:53] Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Is guinness een band? ![]() |
|
O.a. naar The Doors, The Cult, Janis Joplin, Cris Cornell, Smashing Pumpkins, oude Garbage, Nirvana, Pearl Jam, Stone Temple Pilots, en gedwongen naar alles wat er hier op die KUT radio langs hobbeld!!!! ![]() SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! ![]() |
|
quote: ![]() trouwen ???? ![]() ![]() |
|
Slijmbal ![]() SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |