|
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
jean michel jarre, wel op LP Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
The Who, Moody Blues, Elvis Costello, Kate Bush en Sisters of Mercy!!! |
|
Giorgio Moroder Praga Khan Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Die is zalig idd Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Saybia is inderdaad wel lekkere muziek ja. lekker melancholisch. Ik draai het vaak voor het slapen gaan. respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Allemaal goed, the who en kate bush hebben hiero een streepje voor. Ik blijf bij spinvis, wat een geweldige plaat blijft dat, zilveren harp vorig jaar, had ik dat al gemeld? Oud Vuil. |
|
Winterkälte en ander industrial meestal ma tegenwoordig ook Björk... nie alles, bijlange niet, maar kan ik echt apreciëren. En ook NATUURLIJK Mike Oldfield, Schültze, ... en bands als Hawkwind en Rare Earth :p |
|
nu naar Dead can Dance |
|
quote: Joah, k heb hier Oxygene liggen van m, supervet. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Oxygene is geweldig, maar ook Magnetic Fields en Equinoxe heersen hard. Zijn werkje "Sessions 2000" is echt totaal anders, jazz/lounge achtig maar zeker erg goed. Maar ik zweer bij de oude zooi, prachtige hoezen ook, een must op LP! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
The Offspring, dat was in groep 7 mijn allereerste band die ik echt leuk vond. Nostalgie Over gebrek aan smaak valt niet te twisten. |
|
Ik zit momenteel erg in een Towns van Zandt fase.... super mooie country. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Tori So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Volledig mee eens http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
luister nu veel de laatste tijd naar: The Dubliners Neutral Milk Hotel Explosions in the sky Mogwai Lamb White Noise Elliott Smith Fungus "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
The Cult En Rainbow Zijn der nog wel meer. Maar ik kom effe niet op namen... [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 12-01-2005 19:35] spelfout weggehaald... |
|
quote: Ik kende tot de zomer van 98 Jean Michel Jarre slechts oppervlakkig tot ik van een Franse boer (waar we op dat moment werkten) een cd (Oxygene 7-13) van hem cadeau kreeg en een paar Franse luchtvaartmagazines. Dan was ik echt verkocht, heerlijke cd Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Zero7. |
|
- Eric Clapton - Dire Straits - Joe Jackson - Alice In Chains - The Cardigans - Willy DeVille - Roger Waters "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
- Alice in Chains - Blind Melon - Stone Temple Pilots - Mother Love Bone - Mad Season - Pearl Jam - Screaming Trees - Hole - L7 Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Van Aphex-Twin tot Zappa Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Heather Nova |
|
Momenteel luister ik veel naar Zeraphine en Project Pitchfork, allebei erg populair in Duitsland en hier nogal ondergewaardeerd. no text supplied |
|
Niet metal bands? Dat zijn er te veel. Ik luister namelijk veel lounge, rock en alternatief. En soms luister ik ook dance. |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |