![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
OASIS!!! Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Wat een waardeloze stem heeft die kerel ook. Wonderwall is wel een leuk nummer, voor de rest doet het me niks. Yes daarentegen. ![]() Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
Ik kan die klassiekers als 'Paint it Black' wel waarderen. En ook The Doors - Light my fire ... dat soort shit ![]() Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
die stem is kippevel!!! Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Ja, maar niet omdat het zo mooi is. ![]() Ga naar de eerste platen van Yes luisteren, das beter dan owner of a lonely heart. ![]() Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
yes is voor ouwe lullen! ![]() oja. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
umm... ik luister de laatste tijd regelmatig naar een band genaamd 'Toy Matinee' maar ik denk niet dat iemand hier ooit van die band gehoord heeft. Ze hebben 2 cd's uitgebracht, een onder de bandnaam Toy Matinee en een onder de bandnaam Third Matinee maar die cd's zijn in Nederland amper tot niet te krijgen via gewone cdzaken. Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! ![]() |
|
quote:Je vergat te zeggen wat voor muziek ze maken. ![]() ![]() |
|
Jaman! ![]() mvg wk10 ![]() |
|
- Anathema (rock) - Katatonia (rock) - In Strict Confidence (EBM) - Hocico (dark electro) - The Mission (new wave/gothic rock) - Die Toten Hosen (punkrock) - Wumpscut (industrial) - VNV Nation (future pop/EBM) - Deine Lakaien (darkwave) - Cyborg Attack (dark electro) - Clan of Xymox (gothic rock) - Feindflug (industrial) - Dulce Liquido (dark electro/industrial) - Assemblage 23 (future pop) - The Cure (new wave) - Muted Logic (powernoise) - Angels & Agony (EBM/synthpop) - The Crüxshadows (synthpop/gothic rock) [Dit bericht is gewijzigd door lykle_wolfheart op 14-07-2003 18:32] no text supplied ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
teveel om op te noemen. ![]() ![]() |
|
quote: zoals hier Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Beethoven rulez!! BLAAT ![]() |
|
quote: Probeer dan ook eens In Strict Confidence, is best wel geniaal ![]() no text supplied ![]() |
|
quote: ken ik enkel van naam, toch eens uitchecken ![]() Jij moet eens de volgende uitchecken, je kent ze waarschijnlijk al: The Neon Judgement Red Zebra A Flock of Seagulls Siouxsie and the Banshees Anne Clark Inkubus Sukkubus This Vale of Tears Spiral of Silence ook allemaal prachtbands ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 14-07-2003 19:18] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Regelmatig een cd'tje van Interpol,klinkt ook erg lekker als je van Joy Division en The Smiths houdt Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
Ik luister weleens naar Scorpions, Europe, Alice Cooper(twijfelgeval van metal?) ![]() ![]() |
|
quote: Europe: The Final Countdown! ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Ja, weet je nog die dronkemansnummer!!! Bier zuipen en gehoor beschadigen. ![]() |
|
quote: Meebrullen!! Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Ik was Grendel (Nederlandse dark electro) nog vergeten. Zit lekker veel agressie in ![]() no text supplied ![]() |
|
quote: Ja daaaaaaaag ! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Waarschijnlijk heb ik ze al eerder genoemd: BZB (Band Zonder Banaan) ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 26-06-2005 23:06] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
![]() |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |