|
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
OASIS!!! Oud Vuil. |
|
quote: Wat een waardeloze stem heeft die kerel ook. Wonderwall is wel een leuk nummer, voor de rest doet het me niks. Yes daarentegen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik kan die klassiekers als 'Paint it Black' wel waarderen. En ook The Doors - Light my fire ... dat soort shit Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
die stem is kippevel!!! Oud Vuil. |
|
quote: Ja, maar niet omdat het zo mooi is. Ga naar de eerste platen van Yes luisteren, das beter dan owner of a lonely heart. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
yes is voor ouwe lullen! maar, maar, IK BEN EEN OUWE LUL!!!! oja. Oud Vuil. |
|
umm... ik luister de laatste tijd regelmatig naar een band genaamd 'Toy Matinee' maar ik denk niet dat iemand hier ooit van die band gehoord heeft. Ze hebben 2 cd's uitgebracht, een onder de bandnaam Toy Matinee en een onder de bandnaam Third Matinee maar die cd's zijn in Nederland amper tot niet te krijgen via gewone cdzaken. Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
quote:Je vergat te zeggen wat voor muziek ze maken. |
|
Jaman! mvg wk10 |
|
- Anathema (rock) - Katatonia (rock) - In Strict Confidence (EBM) - Hocico (dark electro) - The Mission (new wave/gothic rock) - Die Toten Hosen (punkrock) - Wumpscut (industrial) - VNV Nation (future pop/EBM) - Deine Lakaien (darkwave) - Cyborg Attack (dark electro) - Clan of Xymox (gothic rock) - Feindflug (industrial) - Dulce Liquido (dark electro/industrial) - Assemblage 23 (future pop) - The Cure (new wave) - Muted Logic (powernoise) - Angels & Agony (EBM/synthpop) - The Crüxshadows (synthpop/gothic rock) [Dit bericht is gewijzigd door lykle_wolfheart op 14-07-2003 18:32] no text supplied |
|
quote: prachtbands Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
teveel om op te noemen. |
|
quote: zoals hier Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Beethoven rulez!! BLAAT |
|
quote: Probeer dan ook eens In Strict Confidence, is best wel geniaal no text supplied |
|
quote: ken ik enkel van naam, toch eens uitchecken Jij moet eens de volgende uitchecken, je kent ze waarschijnlijk al: The Neon Judgement Red Zebra A Flock of Seagulls Siouxsie and the Banshees Anne Clark Inkubus Sukkubus This Vale of Tears Spiral of Silence ook allemaal prachtbands [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 14-07-2003 19:18] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Regelmatig een cd'tje van Interpol,klinkt ook erg lekker als je van Joy Division en The Smiths houdt Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Ik luister weleens naar Scorpions, Europe, Alice Cooper(twijfelgeval van metal?) |
|
quote: Europe: The Final Countdown! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ja, weet je nog die dronkemansnummer!!! Bier zuipen en gehoor beschadigen. |
|
quote: Meebrullen!! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ik was Grendel (Nederlandse dark electro) nog vergeten. Zit lekker veel agressie in no text supplied |
|
quote: Ja daaaaaaaag ! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Waarschijnlijk heb ik ze al eerder genoemd: BZB (Band Zonder Banaan) [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 26-06-2005 23:06] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |