|
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik merk momenteel aan mezelf dat ik steeds meer oude progressieve rock ga draaien a la Yes, Rush, Genesis en Pink Floyd (vul zelf het rijtje maar aan), en dat ik dat een stuk interessanter vind als de zoveelste Zweedse metalformatie die hetzelfde doet als de 648.632.786 formaties daarvoor... http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Gheghe Ehm... Lampshade uit Denemarken is wel echt heel gaaf (www.lampshade.dk en dan ff kijken onder audio, dan krijg je 'n impressie ), Oasis is erg goed, Tenacious D , en een hele berg klassiek... † We will live each day in springtime... † |
|
Zundapp, depot de verre,Kula Shaker en afentoe nog wat losse nummers van bands.. ..We were called to prosper.. |
|
Teveel om op te noemen. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Bands als U2 en Coldplay. Bløf vind ik eigenlijk ook best te pruimen, en verder Faun (paganfolk) ed... Ohja en ik heb een verzameling gamemuziek xD |
|
Richard Cheese! Een hele meuk klassiek, een hele meuk Punk en Simon & Garfunkel |
|
quote: O.a. Queens of the Stoneage, Kyuss, Faith No More, Masters of Reality "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." |
|
Madonna Michael Jackson Eric Johnson Norah Jones Anouk Joe Satriani Ach zo zullen er nog wel wat zijn, ohja zoals rood van Marco Borsato. Die is nice!! terwijl ik normaal gesproken helemaal niet zo van nederlands talig houd. |
|
Skik luisteren toch schatje. |
|
quote: http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Nou, inderdaad. Openminded zijn oke, maar laten we het redelijk houden. |
|
quote: Alles heeft een grens. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ach ja, ieder zijn eigen smaak toch. |
|
Juist, jij een beroerde, ik een goeie |
|
da mag |
|
hehe ik luister ook welleens ik leef niet meer voor jou ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Met je dan ook huilen? |
|
Ik luister ook Skik, de raggende manne, the cure, the smiths en wat punk af en toe Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Op het moment The 13th Floor Elevators. .. |
|
ehm.. o.a. Muse Frank Zappa Tom Waits diverse klassieke muziek Pink Floyd Dead Kennedies enz. enz. |
|
The Cats, Jannes, Imca Marina, Maywood, Lucas& Gea, Charlène enzo |
|
Spul als Spinvis, Keane, Coldplay, Massive Attack, Bjork en HIM (of is dat Love metal? ) en ik hou ook van industrial. |
|
Kyuss, Garbage, Placebo, Muse, Interpol, Danko Jones, The Infadels, The faint, PJ Harvey, Radiohead, etc etc etc.... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Rape Time!! Daarom. |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |