![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
Apoptygma Berzerk Blutengel Corvus Corax Mortiis Neptune Towers ![]() |
|
mortiis is inderdaad wel gave muziek en ik heb er 2 cd's van, maar luisteren................... nee dat is een heel ander verhaal ![]() ![]() |
|
Zonde! Er zijn namelijk flink wat bands, die gewoon het zelfde idee zijn als metalbands, maar dan net zonder gitaar ofzo. Je laat een hoop links liggen. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Idd!! Persoonlijk vind ik de oude soulmuziek van labels als Stax erg goed. Hoe simpel die muziek ook gemaakt werd indertijd, er zit toch een hoop kracht in. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! ![]() |
|
Tis gewoon erg simpel.Ik luister vanaf m'n twaalfde naar metal(ben nu 32)en ben gewoon verslaafd aan het genre,en daar schaam ik me niet voor.Ben er erg trots op,en wees nou eerlijk;er zijn zoveel goeie metalplaten,je hebt daarnaast toch geen andere muziek meer nodig toch?? spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: ![]() ![]() So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) ![]() |
|
quote: Jawel. Voor andere stemmingen. ![]() |
|
Euuhh,harde metal,rustige metal depri metal vrolijke metal....voor alle stemmingen is er wel een geschikte plaat ![]() ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Voor de mensen met smaak: Lamb@013 (Jaja, niet voor iedereen even boeiend, maar ik moest even m'n vreugde delen! ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
THE SMITHS! ![]() ![]() |
|
Melvins!!! ![]() "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." ![]() |
|
ICP! ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Normaal naar corvus corax, maar de Large kon weer niet leveren natuurlijk ![]() ![]() |
|
quote: waarom staat je msn niet aan? ![]() |
|
quote: Omdat ik op m'n werk zit, en hier kan ik wel op internet, maar niet op msn (iets met de firewall ofzo). ![]() |
|
PJ Harvey!!!! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." ![]() |
|
quote: bah. ![]() |
|
Olangs "Now I got worry" van The Jon Spencer Blues Explosion gekocht, prachtig: "blues" in een speciale interpretatie, tja die band heeft 5 jaar geleden, live wel een goed indruk nagelaten. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
the allman brothers band ![]() "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." ![]() |
|
Krang! ![]() StuurbaardBakkebaard ![]() Ik begrijp wat je bedoeld, het is ook goed dat je het zegt, maar daar gaat het nu niet om. ![]() |
|
ik luister ook veel naar Devil Doll en midnight syndicate, daarnaast ook wel klassiek en soundtracks van tijd tot tijd maar dat zijn meer genres dan eigenlijk ipv bands, greetz, ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Beste band ooit in mijn ogen: The Kinks Verder o.a.: Alan parsons project, Soundtrack of our lives, Raveonettes, Catscan, QOTSA, Endymion, Promo, Ladytron, Hives en nog veel meer. ![]() |
|
gaate ![]() true disco chick ![]() |
![]() |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |