|
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
ik zal morgen ff als ik het niet vergeet de cd van Bad News downloadbaar maken (met KazaA waarschijnlijk). Die is echt hilarisch. Is van de Youg Ones. Ze zitten in een opnamestudio en proberen een cd op te nemen!! Echt huilen van het lachen. Ik heb echt een keer voor lul gezeten in de trein toen ik voor het eerst naar die numers luisterde. Ik schoot steeds enorm in de lach... |
|
Hey, ik ben WIshmaster, ben nieuw hier, ik hou van onder andere veel Gothic shit, zoals Deine Lakaien, L'ame Immortelle, VNV Nation, Pulcher Femina, enz... Darkwave/INdutrial enzo dus |
|
Komt uw username uit den film Wishmaster? Die was erg grappig nl. "I wish he would go fuck himself..." "As you wish" Dead things grow from deep inside... |
|
quote: Bad News is om je te bescheuren...heb je al eens hun versie van 'Bohemian Rhapsody'gehoord? Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
dat nummer hoort bij die cd ja |
|
Vooral de gitaarsolo is prachtig...... Luister verder wat gothic (Die verbannten Kindern Evas, Dargaard, Autumn Tears, Ulver: merriage between heaven & hell, Emperium (de laatste dan,soort folk, nieuwe album is trouwens al opgenomen, maar dat hebben jullie niet van mij ), rock: Queen, Meat Loaf, Guns n'Roses, Marillion (Misplaced Childhood), REM, Pink Floyd, Nirvana (soms), Offspring (ixnay rules), Arrow Classic (als ik de kans krijg om de radio op m'n werk te saboteren ,538), The Doors, en nog wat....... Oh ja, 'Bright Eyes' van Simon & Garfunkel gaat extra hard als diedoor de ether suist! En Brian Adams, U2, Bachman Turner Overdrive, Bruce Springsteen omdat m'n broertje dat altijd knetterhard draait Hebben wel goede nummers.... ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Steve Vai (2 dec. Heineken Music Hall) Joe Satriani Yngwie Malmsteen Eric Clapton Dream Theater Guns N Roses Smashin Pumpkins Nirvana Beasty Boys Techno (maar dat zijn geen bands) SRV Pearl Jam K-Otic Jimmi Hendrix Incubus Metallica Doe maar Osdorp Posse the Eagles Red Hot Chili Peppers The Police The Doors etc. geen zin meer Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Veel gothic (tuuuurlijk), darkwave spulletjes, industrial en ook wa goeie ouwe rock zoals de Stones, the Doors etc. Ook Sparklehorse, Sisters, the Cure, Pinback... |
|
Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Beetje laat, maar Alanis Morissette, hooverphonic en Live mochten natuurlijk niet ontbreken. My shadow follows me everywhere I go. Please take it away, 'cause I wanna go Alone... |
|
Placebo, dat vind ik wel mooi. Dead things grow from deep inside... |
|
Idd, die maken best geinige muziek |
|
Mortiis natuurlijk!!! |
|
quote: Beter laat dan nooit! I Alone vin ik trouwens een wereldnummer, alleen jammer dat ze die vorig jaar op Pinkpop VERNEUKTEN! |
|
Alanis Morisette luisterde ik een paar jaar geleden altijd, heb er nog 2 cd's van ligge |
|
quote: Mooi laten liggen zou ik zo zeggen. Heads I win, tails you lose |
|
Okay, komtie... oude Aerosmith, Guns N Roses, Led Zeppelin, Deep Purple , oude Herman Brood , Frank Zappa , Janis Joplin, Joe Cocker (die twee kunnen/konden zingen, zeg!), Slash's Snakepit. Verder punk en (old-school) hardcore, zoals Rancid en de Cro-Mags en nog veel meer. Wat klassiek betreft luister ik oa. naar Mozart, Beethoven, Bach (DUH), Brahms, Lizst, Dvorcak (schrijf ik 't goed???), Smetena en Rossini. Ook luister ik naar klassieke gitaarmuziek en daar heerst Andres Segovia gewoon. Nou ja, dat waren wel de belangrijkste dingen.... ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Hmmm... nie echt mijn touche |
|
Tiamat is goed havayoth is mooi Dropkick Murphy's zijn gaaf (vooral de zuipnummers) Gregorian Chant is heel goed Irish Folk German Folk Scandinavian Folk FOLK HEERST!!!!!!! Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
quote: Ja, ik hield vroeger ook van GN'R , maar eh die Andres Segovia heeft die ook albums uit?(Dan gaat ik daar z.s.m. naar op zoek) |
|
quote: Sorry voor de late reactie,druk,druk,druk vlak bij Tilburg. God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under god are as we are, none so like him, as our selves. |
|
Kleine selectie: Garbage Osdorp Posse Alanis Morissette Genesis Queen RHCP FNM Wel niet echt maar toch wel What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ben door mijn vrienden verplicht af en toe eens naar punk te luisteren, ik speel namelijk bass in een punk band bezoek onze site, ik weet wel het adres niet meer uit mijn hoofd, maar moest je intresse hebben, mail me maar(en anders mag je ook mailen, ik krijg graag post) wat Blues hoor ik ook wel graag, maar dan wel voor de zaligge bass stukjes [Dit bericht is gewijzigd door The Black-FoX op 20-08-2001 11:46] the mercy of the lord is neverending |
|
Hmmm ik vind dat stampwerk van The Prodigy ook wel heerschen eigenlijk... Please give blood. Vampires are an endangered species! |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |