|
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
Of van Feindflug |
|
oeh oeh oeh, ik heb denk ik ook een andere niet-metal band.....oh wacht ff....nopez, toch niet! aaah, heerlijk om kortzichtig te zijn! http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
quote: Loreena McKennith (sp?) misschien wat voor je? of is dat weer net te ver? |
|
The Stooges-lekker smerig geluid- Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Idd Iggy Rules!!! |
|
beach boys zijn cool Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
Hé daar herinner je me er aan dat ik Travoltas vergeten was. Dit is namelijk een kruising tussen Beach Boys en Ramones(Laatste CD is trouwens KLOTE) |
|
hehehehe slipknot hehehehehe |
|
quote: Dennis Leary !!!.. yeah !, die r0cks !. Dennis doet veel & op het podium.. verder luister ik qua-niet metalbands beetje R.E.M. en The doors.. af en toe the prodigy.. is ook best lekker... God hates us all ! God hates us all ! |
|
quote: Heb persoonlijk voorkeur voor George Carlin, daar kan je wat beter naar luisteren (aangezien ik zijn shows in mp3 vorm heb scheelt dat).. Dennis is wat meer gekke geluiden achtiger. |
|
'k heb een video van DL, maar dat lijkt mij idd niet erg geschikt in mp3-vorm... God hates us all ! God hates us all ! |
|
Dead can dance gothic klassiek zonder distortion Deus ,Zita Swoon, Tori Amos Nine inch Nails Listen to my LAUNCHcast station! --edit: ff je HTML aangezet -- [Dit bericht is gemodereerd door suzanne op 11-09-2001 20:35] |
|
By the way Wie heeft er nog meer materiaal van Feindflug Kan het nergens vinden (zelfs displeased niet) |
|
quote: Probeer es bij audiogalaxy.com Heb daar overlaatst nog heel wat Feindflug gevonden. |
|
Ik ken dat programma .. dat wil het niet doen op mijn pc .. |
|
Van Morrison en The Police Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
EMINEM sterf allemaal!!!! |
|
quote: Stom pc... |
|
quote: Hehehe, HTML werkt hier lekker niet !!! |
|
quote:ook niet als je het hokje "HTML activeren" aanklikt? Volgens mij wel...... --edit: hoor net dat jullie die rechten niet hebben .....ik wel...heb het ff gefixt -- [Dit bericht is gewijzigd door suzanne op 11-09-2001 20:36] I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Thanks, Suzanne Ik luister ook naar New Age .Heb ook engelenkaarten en zo ,best wel interessant ik kan er wel een paar op het net zetten of mailen als iemand er eentje wil zien . De kaart van de duivel bij tarot ,is een 'positieve' en staat voor kracht creativiteit en zo .Met positief bedoel ik dat deze kaart iets gunstigs in je ontwikkeling aangeeft ,en niet dat onheil of ziekte of kwaad .mIsschien wel dat je het kwade in jezelf onderkent en er bewust van bent en zo een completer mens bent. |
|
quote: McDoom heeft dat hokje nog nooit gezien. Waar zou het moeten staan? |
|
quote: Jazeker, mag ik de dubbelcd 'Maestro, maestro'(ses majores interpretationes ofzo) aanraden? Met oa. een prachtige uitvoering van Leyenda en nog een aantal bekenden. Niet echt muziek overigens voor alle anderen waarschijnlijk. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: Ik heb nog wel een goede tip voor je wat SF-mziek betreft. Er is namelijk een persoon geweest, een klassieke componist die rond 1900 leefde, die gerust de godfather van dat soort muziek genoemd kan worden. Zijn naam is Holst, ban zijn voornaam even kwijt. Hij heeft een lp gemaakt, genaamd 'the planets' waar hij klassieke muziek heeft geschreven rond de planeten van ons zonnestelsel. Bijvoorbeeld 'Neptune, the mystic' is erg mysterieus en de moeite waard, of 'Jupiter, the bringer of jolity' en als je die luistert, hoor je daar exact deie SF muziek in terug. Geloof me, het is allemaal gejat of geinspireerd op Holst. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |